Ik liep door tranen die prikken in men ogen tot ik op een gegeven moment gewoon instortt. Wacht waarom ben ik aan het huilen ik vind harry niet leuk toch of wel omg ik gewoon te dom hij vind mij blijkbaar sws niet leuk dus waarom zou ik hen leuk vindeb ' ik werd uit men gedachten gehaald door een luide kuch. Ik keek om en zag een man van rond de 50 staan en naar me kijken. 'So love zei de man what ya doing here all alone '. 'Leave me alone' zei ik hikkend. 'Uhmm cheeky much I like cheeky girls ' zei de man met een diepe stem en boog voorover en pakte men arm stevig vast. Ik was verstijfd ik wou schreeuwen maar er kwam niks uit het enige wat ik dacht is mijn leven is nu officieel voorbij. De man had me stevig vast bevend lag ik daar op ze schouder tot ik iemand hoorde schreeuwen.
'LEAVE HER ALONE' riep een hele bekende stem ik keek over de man heen en zag harry daar staan 'Is that youre boyfriend ' zei de man een beetje geergerd. Ik knikte neej omdat ik nog steeds niks kon zeggen. 'Good zei de man een beetje blij te blij als je het mij vraagt. Harry kwam dichterbij en de man gooide me neer op de grond en liep op harry af. Ik schreeuwde het uit van de pijn toen ik de harde grond voelde.
'OMG LINA IS EVRYTHING OWKEY ??YOU SON OF A ASSHOLE WAT THE FACK ARE YOU DOING' . 'Heey Watch youre mouth pretty boy' .'Ow yeah and what are you going to do' zei harry zelfverzekerd maar toch een trilling in zen stem. Im going to do this zei de man en probeerde harry een stoot te geven harry ontweek de stoot. De man wankelde omdat hij harry miste harry gaf hem een duw zodat de man viel en trapte tegen de man aan de man probeerde nog op te staan maar toen hij bijna stond kreeg hij een trap tegen zen hoofd 'Ko dacht ik in mezelf' .
Harry rende naar me toe en tilde me op ' you owkey love' ik knikte ja en hij liep richting de andere jongens ik keek nog even naar de man maar hij was nog steeds ko, ik giegelde in gedachten maar had nog steeds een shok gevoel .
Omg lina where the hell where you zei louis terwijl ik men hempje goed zette en niet probeerde het uit te schreeuwen van de pijn. Well i was here and there and everywhere zei ik lachend maar toch een beetje bang denkend aan wat er net was gebeurd. Ow owkey zei louis verbaasd. Lets go home zei niall im hungry ik knikte ja en sprong op ze rug. 'Auw' zei ik zachtjes zodat niemand me kon horen. Soo zei liam if you are going to run away from us one more thime im going to buy a leach and than attach you to it Understand ! zei liam. Owkey daddiee zei ik plagerig terwijl ik men hoofd op niall's rug ruste en we naar huis liepen met maar een gedachten in men hoofd stel je voor wat er zou gebeuren als harry er niet was of wat nou als hij wakker word en ons komt volgen men glimlach verdween van men gezicht en ik bleef aan die gedachten denken , Tot ik in slaap viel op niall's rug.
Heey Babiiee's
omg ik heb babiee's xd maar ja OMFG LINAA WAS BIJNA GEJEWEETWELD !!! I Luff haarryy xd maar arme lina ik hoop dat die engerd niet wakker word O.O maar jaa Sorry voor het korte hoofdstuk
READ VOTE COMMENT LUFF YOUU BABIEE'S
xx Laylaa
JE LEEST
My life with 5 Cute boys and lots of drama
FanficLina is een meisje van 17 die al heel haar leven een rustig meisje is dat niet zo snel opvalt tot ze op een dag moet verhuizen naar engeland voor haar studie eenmaal daar komt ze de 5 knapste jongens in de wereld tegen ze raakt met ze bevriend en si...