꧁𝑮𝒊𝒓𝒊𝒔̧꧂

11 3 0
                                    

İnsanoğlu var olmadan binlerce yıl önce dünyada sadece tanrılar,şeytanlar ve melekler vardı.Hepsi aynı takımdaydı ama kurallara uymayan tanrı ve şeytanın çocuğu olana kadar.Hem yarı tanriydi hemde yarı şeytan,herkesin sonu olacağini sandiklari bir bebek.

Bebek zor durumdaydi,herkes onun dünyayi yok edeceğini düşünürdü ama o sadece gülümseyip oyun oynuyordu.yavaş yavaş büyüdükce kocaman sarayda niye tek başina olduğunu anlamaya çalişiyordu.20'li yaşlara gelmeye başladiğinda ayni sarayda yaşiyordu ama bu sefer tek başina değildi,hizmetçiler ve savaşcilar vardi.Tanrilar karar alip böylesine bir güçü kontröl altina almalari gerektiklerini düşündüler.Yillar geçmişti tanrilar ve şeytanlarin arasi hiç iyi degildi her an savaşa girebilirlerdi.Tanrilar yari tanri gence hiç güvenmiyorlardi,sürekli aşağılayip eziyorlardi,şeytanlar tanrilarin aksine,o genç kendilerinden biriymiş gibi herşeyini paylaşiyorlardi.Tanrilar bu gence dayanamayip şeytanlara savaş açiyor,varina yoğuna savaşiyorlardi ama ikisininde hem silahlari tukenmişti hemde güçleri tükenmişti.Melekler kimsenin silahı ve güçü olmadiğini anlayinca anlaşma yapmaya karar verirler.Gezegeni koruyup kollamak karşiliğinda herkes gökyüzünde özgür olucaktir.Tanrilar ilk başta anlaşmayi kabul etmezler ve savaşa devam ederler,savaşda yari tanri yari şeytan genç ölür.Tanrilar genci öldürdükleri için sevinmislerdir ama savaşa devam edecek ne silahlari vardir nede güçleri.Tanrilar kendi aralarinda bir sürü tartişma yaparak sonunda anlaşmayi kabul etmeye karar verirler.

Anlaşma çok güzel gidiyordur ama gezegende koruyacak hiçbir şey olmadiğini anladiklari zaman toplantilar yapip insanoğlunu yaratmaya karar verirler.Tanrilar,melekler ve şeytanlar kendilerini insanlara göstermemeye karar verirler.Yüz yillar sonra insanoğlu yüzünden çok sorun yaşarlar çünkü tanrilar,melekler,şeytanlar ayni anda dünyayi koruyamiyorlardi.Düşünüp yillar sonra kendilerini temsil etmeleri için dünyadan bir insan seçmeye karar verirler.Seçdikleri insanlar onlari çok güzel temsil ediyorlardi başta ama insanlar sürekli öldükleri için bu karardan vaz geçdiler.Bin yillar yine anlaşmazliklar üzerine temsili insan seçmeye karar verirler.

꧁𝐏𝐢𝐲𝐨𝐧𝐥𝐚𝐫꧂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin