Герміона проживала своє життя, прагнучи досягти всіх своїх амбіцій, великих та малих.
Ґрифіндор. Очевидно.
Найкраща у класі? Завжди.
Ідеальна в усьому? Звичайно.
Пост Старости? Легко.
Ґрейнджер отримала найвищий бал НОЧІ за останні п'ять років, незважаючи на річну перерву, викликану Другою чарівною війною. Після цього Орден Мерліна — бонус, який вона одержала після закінчення війни.
Правду кажучи, Герміонині амбіції іноді змушували її зловживати природою часу або використовувати фізику незаконним шляхом. Та це не вина Герміони, що всесвіт ставав їй на шляху.
Якщо дівчина могла знайти рішення складної ситуації, а її мотивація була благородною, вона мала право використовувати це.
Герміона ставила цілі, працювала на них, та врешті досягала їх. Це було, і завжди мало бути ідеальною формулою її успіху.
За винятком, тих випадків, коли йшлося про Драко Мелфоя. Здавалося, він прагнув порушити всі принципи, яких Герміона дотримувалася. Та можливо, звести її до могили.
Драко був її колишнім-теперішнім напів фальшивим хлопцем.
Щось типу цього..
Наразі він був знову колишнім — з Богом, Парасю! — вона твердо постановила собі. Він безперечно заслуговував бути кинутим. Крім того, вона була надзвичайно зайнятою і не мала часу аби сперечатися з непокірним напів фальшивим бойфрендом.
Доросле життя Герміони Ґрейнджер таке ж амбіційне і не менш успішне, як у Гоґвортські часи. Заступниця у відділі Магічних Істот — виконано. Права домашніх ельфів? — готово. Реформа для перевертнів? — досягнутий чудовий прогрес.
Ходили чутки, що крісло Міністерки Магії прогнозовано займе Герміона Ґрейнджер за п'ятнадцять чи двадцять років.
Світ Магії був відкритим для неї, а Герміона не пропускала жодного шансу, щоб цим не скористатися.
Вона була на своєму шляху до вершини з ретельним планом на десять, п'ятнадцять та двадцять років уперед. Все, що захоче зупинити її, зустрінеться з усією силою її особистості та діловим кінцем її палички.
Герміоні ще не вдавалося зустріти проблему, яку не вдалося б вирішити таким чи іншим способом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
A Thing with[out] Fears/ Без страхів
FantasyГерміона твердо вирішила досягти успіху, якого прагне. З моменту прибуття в Міністерство вона йшла непохитним шляхом до вершини. Та коли нещасний випадок на робочому місці залишає її з крилами Віїли, прикріпленими до спини, її плани зриваються. Чом...