,,Dobře, pane Kime, jste podezřelí z několika násilných masových vražd, chceme tedy, abyste nám řekl vše, vše co řeknete může býti použito proti vám." Řekl muž v černém saku, na hrudníku měl malou kapsičku na níž je jmenovka a velkým stručným písmem jeho jméno. Min Yoongi. Detektiv, který má vyřešit případ Kim Namjoona, není v místnosti jediný, jsou tu dva policisté a jeden detektiv, tenhle detektiv je postrach všech vrahů. Jmenuje se Kim Seokjin. Vyřešil snad každou vraždu a každou záhadu, Namjoon si toho je vědom, avšak strach nemá, kdo ví proč?
,,Pane Kime, naposledy vás žádám, řekněte vše, co říct můžete!" Vykřikl pan Min po delší době ,,Jsem nevinný" je první co pan Kim řekl od doby, kdy ho odvezla policie ,,To nám tu říká mnoho lidí, pane Kime, řekněte co se stalo!" Naléhal pan Min ,,Pane... Mine, s prominutím ale myslíte si, že když budete více rázný že se vám hned složím k nohám a do vašeho vznešeného ouška vám pošeptám co se stalo?" zasmál se Joon ,,Buď uděláte to co jste teď řekl, nebo případ převezme pan Kim Seokjin," pronesl Yoongi a Namjoon se zasmál ,,Myslíte si že mě touhle výhružkou zastrašíte? Ne." ,,Budiž, pane Kime, mohl byste se o něj postarat?" zeptal se pan Min pana Kima ,,Jistě" odkašlal si, stoupl si ze křesla na kterém do teď seděl a začal pochodovat po místnosti.
,,Pane Kime, myslím, že moc dobře znáte pravdu, moc dobře víte, co se stane když se zjistí, že za všechny ty vraždy můžete vy, vypadáte chytře, myslím, že nám nechcete říci pravdu, protože nechcete dostat trest." Řekl Seokjin ,,Kdybych za to mohl neřeknu vám to ale kdybych za to nemohl, taky vám to neřeknu protože mě budete podezřívat z toho, že jsem to udělal." Řekl obviněný ,,Myslel jsem že jste chytrý, bude to s vámi těžké... víte pane, je lepší se přiznat a odpykat si svůj trest, ne dělat si to horší..." Řekl detektiv ,,Myslím že vy nejste dosti chytrý na to, abyste zjistil pravdu, pokud však jste, řeknu vám to na rovinu, svůj trest si odpykám ať už bude jakkoli přísný, avšak když pravdu nezjistíte a já se prokážu jako nevinný, řeknu všem médiím, že detektiv, který dokáže vyřešit všechny případy asi není tak dobrý, jak se zdá." ,,Platí." řekl Seokjin.
ČTEŠ
Gates of life and death. {Namjin}
AdventureDetektivní příběhy a řeší je jeden velmi slavný detektiv, avšak, co když se detektiv zamiluje do pachatele?