Dvadsaťjeden

5.9K 295 3
                                    

Nevnímala som nič iné len jeho pery. To aké rozdielne sú oproti Ashtonovým. Ako drsne a žiadostivo ma bozkáva. Bolo to také odlišné od Ashtonových bozkov. Páčilo sa mi to?
To neviem. Viem len, že s tým musím prestať.
S nádychom som od neho ustúpila. Na tvári mu pohrával úškrn a v očiach mal iskričky. Čo si čakala? Dostal to čo chcel, je spokojný..
"Toto sa nikdy nestalo!" zvyhla som prst a začala si zbierať veci zo stola.
"Stalo, a nehovor, že sa ti to nepáčilo." odpovedal Walter a pristúpil o krok blyžšie.
"Nie! Mám Ashtona. Nebudem ho podvádzať s niekým ako si ty!" povrchne som sa zasmiala, čo ho len viac vyprovokovalo.
"S niekým ako som ja, hej?!" zasyčal a uveznil ma medzi stenou a jeho telom.
Rukami sa mi zaprel za hlavou a až nebezpečne blýzko mi dýchal do ucha.
"Elizabeth, sakra, potrebujem ťa!" zahryzol mi do ušného lalôčika, či mi spôsobovalo jemné chvenie po celom tele.
"Ale ja teba nie!" odstrčila som ho od seba a utekala späť do kancelárie.
Čo som to len urobila? Je pravda, že ma Walter priťahoval, ale úplne iným spôsobom ako Ashton. Ashton pre mňa znamenal viac ako ktorýkoľvek dlhovlasý, sexi chlap. Presne som vedela čo k nemu cítim. No on to ešte nevedel. Bolo na čase vyložiť karty na stôl.

Π•Π•Π•Π•Π

Ashton's POV

Na križovatke som odbočil do opustenejšej časti mesta. Pomaly som autom prechádzal cez ulice plné čiernych štetiek a nadrogovaných detí. Na toto miesto by som trafil aj poslepiačky.
Pred dvojposchodovou budovou som zaparkoval a dvakrát zatrúbil. Z otvorených garážových dverí okamžite vybehol Deren a už z diaľky mi zasalutoval prstami pri čele.
"Nazdar brácho!" pribehol ku mne, chytil mi päsť a druhou rukou ma 'objal' okolo ramena. (Pozn: predstavte si chlanaský pozdrav, neviem ako to mám inak opísať :D)
"Hééj!" uškrnul som sa nad ním a kráčal do garáže.
"Vítam ťa v mojom kráľovstve, cíť sa tu ako doma" rukou pokynul k trom odstaveným autám na rampe.
"Veľmi vtipné! Ja som tu doma" prešiel som ku autu v rohu miestnosti.
Bolo prikryté čiernou plachtou ktorú som okamžite strhol. Konečne som videl moju krásku v celej svojej kráske.
"Vidíš čo som urobil z tvojho Jaguára?" odniekiaľ sa tu objavil aj Deren a začal básniť o tom aký je dokonalý automechanik.
"Fajn, viem že si Boh, povedal si mi to už stokrát. Chcem vedieť detaily tejto mašiny" prerušil som jeho monológ.
"Starý Jaguár chcel trochu oživiť. Prelakoval som ho na stieborno, motor prihodil z Lamborginy a nárazniky máš z Cadillaca, keďže tie minulé boli na šrot." pobúchal po kapote strieborného skvostu. "Netuším, čo s tými autami robíš, no začínajú mi dochádzať súčiastky z obrnených vozidiel!"
"Nevzrušuj sa toľko, a radšej mi povedz načo si ma zavolal. Kvôli tomuto to určite nebolo." prešiel som rovno k veci. Neznášam obkecávanie.
"Fajn, ale poď hore" ukázal na schody.
Bez váhania som vyšiel po železných schodoch a zvalil sa do kresla na plošine. Prezrel som si celú garáž. Nič sa tu nezmenilo.. Ani nezmení.
"Dobre. Spomínaš si, ako som ti vravel o tej zásielke?" sadol si oproti mne.
"Áno, vraj sa niečo posralo"
"Presne tak. Balíky nedošli do Atlanty. Larry sa vracal na polceste, vraj ich niekto bonzol polícií. Včera odišiel do Miami, a balíky nemá kto odniesť." pozrel na mňa s jasnou otázkou v očiach.
"Nato zabudni. Minule som sa vyjadril dosť jasne, že to už robiť nebudem. Už žiadne drogy!"
Neznášam ten sajrajt. Prestal som s tým hneď ako som spoznal Elizabeth. Nechcel som jej klamať vo všetkom, už teraz vie klamstiev až až.
"Prosím, Ashton. Si moja jediná nádej. Ak to nepríde do týždňa, Vlk ma zabije. Sľúbil som mu to." nikdy som ho nevidel takého položeného. Riadil a prijímal zásielky od najvyšších ľudí a nikdy som mu túto prácu nezávidel.
"Ak je to také dôležité, prečo to neodvezieš sám? Ja som s týmto humusom skončil, chápeš?!" postavil som sa na odchod.
"Ashton! Pomôž mi, ako brat bratovi.." zastavil ma pri schodisku.
"Okej. Ale toto bude posledný krát, od dnes len autá!"
Schádzal som po schodoch späť do môjho auta. Počul som Derenove 'máš to u mňa' a vyšiel z garáže ktorú som tal miloval.
Zaprisahal som sa, že toto je koniec. Ak by ma chitili, môj zoznam trestov by bol dlhší ako rodokmeň našej rodiny. Uvedomoval som si, koľké chyby som spravil. Koľko prešlapov som musel urobiť, aby som pochopil, že to nie je správne, že takýto život nechcem žiť.
Vďačím za to jedinej žene. Žene s nevinnými orieškovými očami, exotickými koreňmi a s úsmevom, ktorý by položil na kolená aj Thora.

Π•Π•Π•Π•Π

Elizabeth's POV

Bola som pevne rozhodnutá, že sa s ním dnes stretnem. Potrebovala som jeho dotyk, jeho sladké slová, jeho omanú vôňu. Už len jeho prítomnosť ma dostávala do šialenstva a vedomie vety ktorú sa mu chystám povedať tomu príliš nepomáhalo.

Ja: Musíme sa porozprávať.

Odoslala som mu esemesku a s mobilom v ruke čakala na jeho odpoveď.

Ashton: Súhlasím. 30'th Evenue, 42.poschodie. Čakám ťa.

Odpoveď mi prišla takmer okamžite. Vzrušenie vo mne narastalo čoraz viac.
Nasadla som do auta a ulicami LA uháňala ako zmyslovzbavená. Chcela som tam byť čo najskôr.
Zaparkovala som pred výškovou budovou. Chvíľu som nemo hľadela na blištiacu sa budovu, no bez váhania som vkročila dnu.
Výťah šiel až mučivo pomaly. Poschodia plynuli ako zvyčajne no mne to prišla večnosť.
V tem moment som nemyslela na to, že tu býva Ashton. Že som tu predtým nikdy nebola a ni to, že sa na mňa všetci čudne pozerali.
Keď výťah konečne zastavil, vyletela som z dverí a zastavila pred ďalšími.
Aha, samostatné poschodie..
Nedočkavo som zaklopala a čakala čo sa bude dieť.
Akonáhle som začula kroky z druhej strany, srdce sa mi rozbúchalo.
Ashton otvoril dvere a pár sekúnd sme na seba len nemo hľadeli. Na vyjadrenie neboli potrebné slová. Skočila som na neho a najsilnejšie ako som vedela ho objala. Objatie mi bez slova opätoval a zabuchol za nami dvere.
Konečne som sa od neho odlepila a zadívala sa do tých nádherných očí.
"Milujem ťa!" vyhŕkla som skôr ako som plánovala. Možno som sa len bála, že tú vetu zabudnem, a nikdy na ňu nebude príležitosť.
"Milujem ťa" neváhal ani sekundu a zopakoval moju vetu.
Slzy sa mi nahrnuli do očí a hneď som ho začala bozkávať.
Na toto som čakala toľko mučivých hodín! Prstami som mu zašla pod lem trička a bez problémov mu ho prevliekla cez hlavu.
To moje už ležalo na zemi aj s džínsami a postupne všetkým naším oblečením.

∆∆∆∆∆

Here it is :3
Možno si hovoríte, prečo je časť tak skoro :D je to preto, lebo najblyžší minimálne týždeň žiadnu časť nepridám ;) a to z toho dôvodu, lebo na týždeň odchádzam na zájazd - Paríž, Londýn, (áno, musela som sa pochváliť :DD) a prišla som nato, že v Anglicku sú iné zástrčky ako tu -,- nevadí, len aby ste vedeli, keď nebude žiadna časť :*
Anyway, ako sa Vám páčila prvá časť z Ashovho pohľadu? :33
Koment a vote poteší ;3

Your writter :* -Em ❤
See ya later, darlings :*

Boy from the fitness [SK] (dokončené)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora