POV Olivia.
Shit ik heb mijn iphone nog bij Harry laten liggen. Hoe dom kan ik zijn. Ik laat de belangerijkste ding achter. Na geld natuurlijk. Ik loop naar Harry's huis toe en zie Harry huilend op de bank zitten. Ik verstop me snel in een struik als hij naar buiten kijkt. Net op het nippertje. Ik kruip voorzichtig uit de struik en als Harry in de keuken is naar de waterleiding. Ik klim zachtjes omhoog en doe de raam open. Gelukkig staat het niet op slot. Na 1 jaar lang turnen heb ik er toch wel wat aan. Ik pak mijn Iphone en doe het in mijn tas.
Ik klim weer naar beneden en pak mijn koffer uit de struik en ren snel weg. Waar moet ik nu weer naartoe? Mijn ouders zijn overleden toen ze op vakantie wouden gaan. Ze waren verongelukt. Ik heb er nog steeds moeite mee. Ik heb onze huis verkocht en ben bij Harry gaan wonen. *buik rommel rommel rommel* Ik heb sinds gisteren niet gegeten. Ik ga maar naar nandos en hopen dat Niall daar niet is. Ik loop richting nandos en neem plaats met mijn eten.
'NANDOS YEAHHHHHH' roept Niall. Ik doe snel mijn muts en mijn zonnebril op. Hopen dat ze mij niet zien. Shit Niall is met Liam, Louis, Zayn, Eleanor, Perrie en Danielle. Maar waar is Harry? Ik eet snel mijn eten op en ga weg totdat ik iemand hoor roepen.
POV Liam
Het meisje met een muts en een zonnebril op lijkt verdacht veel op Olivia. 'Olivia!!' roep ik. Ze staat stil. Ze wil snel weglopen maar ik hou haar tegen. 'Oke je hebt me' zegt ze een beetje verdrietig. 'Ik weet wat er gebeurt is tussen jou en Harry' zeg ik voorzichtig. Bij dat barst ze in tranen. Oeps dat was niet slim. 'Ssstt rustig maar' kalmeer ik haar. We lopen naar onze tafel waar ze allemaal nog aan het lachen was. Vast om een grap van Louis. Ze zijn meteen stil als ze haar gezicht zien. 'Wat is er gebeurt meisie?' vraagt Eleanor voorzichtig.
Danielle vertelt hun het hele verhaal en ze luisteren aandachtig mee. 'Wat vreselijk Olivia!!' roept Zayn. Iedereen is stil. 'Wat kunnen we voor je doen Liv?' vraag ik om de stilte te doden. 'Niks denk ik' zegt ze zachtjes terug. 'Nou dan ga ik maar' zegt ze zachtjes. 'Nee blijf nou bij ons' zegt Perrie soort van smeekachtig. 'Nee sorry ik ga' en ze loopt weg. 'We moeten echt met Harry praten en wel nu voordat ze van plan is ergens naartoe te vertrekken' zegt Niall serieus. We gooien alle resten weg en gaan naar Harry toe. Hij wou zoiezo niet mee naar Nandos.
POV Olivia
Ik heb een computer nodig, maar ik heb er geen bij. Ik denk dat ik bij iemand aan moet bellen. Ik sta voor iemands deur. Ik twijfel of ik wel moet aanbellen. Plots gaat de deur open, ze heeft me zeker gezien. 'Uhh mag ik misschien bij u even op de computer om een vliegticket te boeken naar Nederland?' vraag ik twijfelend. 'Ja hoor kom maar binnen' zegt een knap meisje van ongeveer even oud als ik. 'Alsjeblieft' en ze geeft mij een laptop. 'Dankjewel' zeg ik dankbaar terug. 'Hoe heet je trouwens?' vraagt ze. 'Ik heet Olivia' zeg ik. 'Mooie naam, ik heet Sanne' 'wacht, je bent een nederlander?' 'ja hoe weet je dat' 'want de naam Sanne is niet echt een Engelse naam' zeg ik terug. 'Wacht ben jij niet Olivia Bandura, de vriendin van Harry?' vraagt ze nieuwschierig.
'Ja' zeg ik mompelend. 'Wat is er gebeurd? Je hoeft het niet perse te vertellen want ik ken je net pas' zegt ze vriendelijk. 'Nee ik wil het vertellen, ik vertrouw je' zeg ik want ze heeft me binnen gelaten en een laptop gegeven. Niet ieder meisje doet dat voor een onbekende. 'Ik kwam thuis nja eigelijk Harry's huis en toen zag ik in een tijdschrift Harry Styles in staan dus ik keek erin. Ik zag een foto van Harry en Caroline samen met het kopje 'Gaat Harry vreemd?' en toen kwam Harry thuis' bij dat zin begon ik een beetje te snikken. 'Oh gossie meid kom is hier' zegt ze vol met medelijden. Ik kwam naast haar zitten en begon te huilen. Ze tekende figuurtjes op mijn rug.
Dat kalmeerde mij. 'Ik schreeuwde naar hem waarom hij dat gedaan en we kwamen in een ruzie terecht. Ik pakte mijn koffers en ging weglopen' vertelde ik verder. Nadat ik het hele verhaal heb verteld barst ik weer in tranen. 'Je kan wel bij mij een tijdje wonen' zegt ze vriendelijk. 'Maar je kent me pas een paar minuten' zeg ik terug. 'Ik vertrouw je wel hoor meisie en je bent ookal je ouders kwijt en je kan nergens wonen' zegt ze vol met medelijden. 'Oke dankjewel Sanne, ik denk dat we hele goede vriendinnen kunnen worden' zeg ik blij.
Nadat ze mijn kamer heeft laten zien en ik mijn koffer heb uitgepakt gaan we een beetje tv kijken. *Pling* komt het van Sannes iphone. 'Oh shit ik moet nog een paar shoots doen het spijt me heel erg, red je het?' vraagt ze. 'Ben je een model?' vraag ik. 'Ja' beantwoord ze terug. 'Ga maar ik red het wel' zeg ik gemeend.
POV Niall
We kunnen Olivia niet vinden. We hebben heel Londen afgezocht voor haar. We hebben ookal met Harry gepraat. Het was niet zijn bedoeling, hij was dronken. Als Harry verdrietig blijft, kunnen we niet zo verder met de tour. Ik hoop echt dat Olivia veilig is. We moeten doorzoeken, maar wat als ze ontvoerd is? Harry moest nooit naar dat club en dronken worden. Het is allemaal Carolines schuld! Ook Harry's schuld. Nu moeten we echt met Paul praten. Misschien kan hij dit wel oplossen.
JE LEEST
Change Your Life (1D Harry Fanfiction)
FanfictionOlivia lijdt een heel gelukkig leven met Harry. Totdat Caroline in Harry's leven komt. Olivia loopt weg van huis en gaat in haar geboorteland wonen. Nederland. Ze gaat samen met 4 andere meiden een bandje starten, Pearl Roses en ze plaatsen covers o...