Kristal alevin yağmurları

147 9 1
                                    

Kanalımı bilenler bazı sahneleri anımsayacaklardır.Orjinalini hatırlamaya çalıştım ancak bu kadar oldu.Yorumlarınızı bekliyorum.

Tyrant
Derin bir iç çektim .Saatlerdir aynı koltukta oturuyordum.O günden beri kendime gelmeye çalışıyorum.Bu riski alarak dünyayı kurtarmada bir katkım oldu .Darkness,Pretecutor,Destroyer...Onlara o kadar hasret kaldım ki ...Sizi ölüme mahkum ettim.Hepsi yapmak istemediğim fedakarlığı yapmam için arkadan destek çıktılar ...Tehlikenin içine hapsolmuştuk.Geri dönemezdik...Önceden size sadece oyuncak gözüyle bakıyordum .Şimdi ise benim mazide kalmış fikirlerimi devirdiniz,tutkulanıp etrafında döndürmeyi başardınız...O gün elimdeki tüm ışıkları yaktım...Sus ,başkasıyla değil, benimle konuş!..Zihnine,kalbine ulaşmayı istedim günden güne ...Artık kalbinde olmak istiyorum...

Önceden ne düşündüğünü bilemezdim.Şimdi ise ne düşündüğünü anlamakta güçlük çeksem de senin hissettiğini öğrendim.Senin hislerini bana yaşatmayı öğrettin...Sirenlerini çalıştırıyorum .Sıkı tutun .Bu yolun bizi nereye götürdüğünü bilmiyorum ama bizi hiç kimse tutamıyor.Bilmek istiyorum ruhunu iç güzelliğini...Tekrar tekrar yaşadıklarımızı yaşamak istiyorum...Geriye dönmemek üzere risk almıştık.

Hâlâ hatırlıyorum o günleri.Bu işin içinde yıllardır varım .Tabii bu işi her Ggo oynayan kişi alamaz.Ggo oyuncusunu feda edebilecek kadar risk alamaz.Tabii bu sektöre girmem için Amcam çok uğraştı ayrı konu.Daha çok benimle uğraştı tabii.

FlashBack
O gün yine üniversiteye gidiyordum ve bölümüme göre internetten iş bakarken cipsimden yiyerek televizyon seyrediyordum.Sonra amcam aramıştı.
Amcamla olan telefon görüşmesi(hiç şahit olmayın)
Amcam:Alo, Tyrant bak Ggo Futbolun gelişmesinde sana ihtiyacımız var .Daha iyi fırsat mı olur ?Hem yeğenimi görmüş olurum Hem de hayatına bir şeyler katarsın.O kadar işsizsin ki bütün gün sadece yatıp zıbarıyon valla .
Tyrant:Neden beni zorluyorsun ki amca ?Tamam fizik ve matematikte-Allah vergisi işte-dehayım.Çok fazla kişide bulunmayacak bir yetenek.Bunun farkındayım.Analizim iyi ,bu sektörde çalışan Amcam var ve Ayrıca geliştirilmesi muhtemel olan bir iş için neden risk alayım ki ?Başarılı olma garantisi almam lazım.Tüh ,cipsim bitti...Ayrıca kendime iş bakıyorum zaten.Eşşek kadar olmuşum ,gerek yok benim için dilinde tüy bitirmeye.Bu işte çalışmayacağım nokta.
Amcam:Artık çok geç . Coleman 'a haber verdim buluşacaksınız.
Tyrant:Bu bir kaabuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssss!Amca sen ne yapmaya çalışıyorsun Allah aşkına.Cips aşkına yemin ederim ki kafamı içki kovasına gömeceğim
Amcam:Tyrant..
Tyrant:Tamam onunla görüşürüm .Anladım ne demek istediğini.

Onunla buluştuktan Sonra fikrim değişti ve burdayım.

Biraz hava alırsam kendimi iyi hissederdim belki.Otelden dışarı çıktıktan Sonra markete girdim.Ordaki Starbucks kapanmış, bir kahve de  alamadık be ... Bir kaç  sokak ilerisinde Isaac ve Sofie 'yi sarılırken gördüm.Gülümsedim ve başımı eğdim.Onlarla havadan sudan konuşmak için oraya gittimeyi düşünüyordum .Myth 'in durumunu da soracaktım.

Kafamı kaldırdığımda onların birbirine sarılmış ve korkmuş olan hali karşıma çıktı.Onları muhtemelen korkuttum . Neyse başka bir gün sorarım.Sahaya gideyim maç varsa izleyip kendimi avuturum diye düşünürken Isaac 'leri gördüm.

****
Sizler...Bunu yapmalısın ...Emin değilim dostum...Tüm insanlık için ...Yapmam gerekeni biliyorum ...Bir daha sizi göremeyeceğim...Tyrant her ne yapmış olursan ol seni doğruya götürdü,götürecek...Kalbinin sesine inanmalısın ...Bu maçı kazanmak için pes etmeyeceğiz...Geri de dönemeyiz değil mi ?..Sadece relaxla amigo sonuçta senden yaşlıyız saygı lütfen...O zaman bana destek olduğunuz ,yanımda olduğunuz ,her türlü hatayı yapmama rağmen bana saygınızı eksiltmediğiniz için ,daha fazlası için teşekkürler...Hayır...Gözlerimden akanlar ...Soğuk gibi görünen ama içinden sıcak olan birisinin göz yaşlarıdır işte ...Sanki... Kristal alevin yağmuru gibiydi ...

Ggo Futbol SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin