Prolog

3.3K 54 10
                                    

,,Leah!" Domem se ozval silně naštvaný hlas postaršího muže, který měl ve svých tmavě hnědých vlasech pár šedin. Dívka s blond vlasy sešla schody dolů a už předem věděla, že to neskončí dobře. ,,Něco se sta..." Drobná a štíhlá dívka nestihla dopovědět větu a už se držela za tvář, která se jí pomalu zbarvovala do ruda.

V očích jí štípaly slzy, ale věděla, že když jim dovolí volný průchod, dostane další facku. Nebo i hůř. ,,Opovaž se ještě s kýmkoliv mluvit o tom, že tě doma s tvou matkou týráme!" Muž svůj hlas zvyšoval čím dál víc. Dívka se krčila a stále měla na tváři ruku. Čekala, že dostane další facku.

,,Ještě jednou dneska něco provedeš, tak už to nebude facka Leah!" Surově do ní strčil a pak odešel z místnosti pryč. ,,Nejmenuji se Leah, ale Emily." Zašeptala tiše jako malá myš. Poté se odebrala do svého pokoje.

Emily si lehla na postel a dívala se na strop. Přemýšlela, kdy utrpení v její rodině konečně skončí. Bylo jí sotva osmnáct. Její starší sestra měla štěstí. Ta totiž byla dle rodičů chtěná a vymodlená. Emily už prý ne.

Tu si rodiče pořídili, aby udělali její babičce z otcovy strany radost a aby jim také nechala všechen majetek, který měla.

Dá se říct, že měla bohatou rodinu. Její babička si vzala hodného a poctivého muže, který ji miloval a modré z nebe by jí snesl jen, aby byla šťastná. Pak se jim narodil syn, otec Emily. Byl jedináček přestože se jeho rodiče snažili mít aspoň ještě jedno dítě.

,,Takové štěstí jako babička mít nikdy nebudu. Nejsem nic. Jessica je lepší než já a taky má od rodičů plnou podporu." Zašeptala znovu tiše. Kdyby jí někdo byť jen slyšel, dostala by další výprask. Plán Emily byl zněl jasně. Dostudovat, najít si práci a co nejdříve i nějaké bydlení, aby z mučivého pekla jejich rodičů zmizela.

**********************************
Vítám vás u nové knížky! Jak jsem u Tajemné dívky zmiňovala, i zde se objeví postavy jako třeba například Aiden, Gwen, Bee, Ryan. 💞

Těším se na vaše komentáře a vaše názory na knížku, která doufám že se vám bude líbit. ❤️

Mějte krásný sluneční den. ❤️‍🔥

Tessie

Nečekané shledání ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat