4.Vyhrožování!!

948 46 0
                                    


No to snad ne?! To si snad ze mě dělá srandu!!?

Z pohledu Katte:

"Co tu děláš Nicku??? Nešahe-"chtěla jsem to doříct,ale dal mi ruku na pusu tak abych nemohla mluvit a tvrdě mě "opřel" o protější zeď a já naň ho jen vykulila oči a on se jenom uchechtl.

"Drž hubu! Rozumíš??! Chci tě jen varovat aby ses tady chovala podle pravidel jinak to nebude pěkný!!"řekl a ďábelsky se usmál a dal svoji ruku pryč z mých úst a já je jen otevřela do :O a vykulila oči ještě víc. To my chce jako vyhrožovat!? Tak to teda ne!! I když mi fakt nahání strach...

"Proč si na mě takový?!!!! Já jsem ti nic neudělala doprdele!!!! A nezkoušej mi vyhrožovat nemáš na to ani nejmenší právo a hlavně důvod!!! Jseš jenom ubož-" pokračovala bych dál,ale Nick mě chytl pod krkem a znovu se mnou udeřil o zeď a já jen zachraptěla od bolesti. A on i přesto,že si toho všimnul,se mi vysmál do obličeje.

"Takhle se mnou mluvit nebudeš holčičko!!!!" zařval na mě,ale já už jsem to moc nevnímala bo jsem začala upadat do temnoty. Žádný vzduch,hluk jenom Justin. Počkat co,Justin?? Co to je??? Ale než jsem stačila aspoň trochu rozlepit víčka už jsem viděla Justina jak řve po Nickovi..

"Kurva Nicku co děláš!!!! Mohl si ju zabít!!!!!! Už na ní nikdy nešáhneš!! Je ti to jasně!??"zařval naň ho Justin společne s Jasonem. Co i Jason?? Já jsem fakt úplně mimo,dřív než jsem se vůbec nadala už u mě klečel Jason...

"Katty slyšíš mě?? Katty??!" řekl už s troškou důrazu a hlavně strachu v hlase. Nezmohla jsem se na nic jen slabé přikývnutí.

"Dobře tak pojď,teď tě odvedu do pokoje"řekl a už mě dal do náruče. A než jsem se nadala už jsem ležela v postely a slyšela uklidňující slova když se v tom otevřely dveře od mého pokoje do,kterého nejspíš vstoupil Justin.

"Jak jí je?? Je v po ho??? Ten debil za to zaplatí! Zajímalo by mě co ho to zase poladlo.. Už dlouho takový nebyl..."řekl Justin a pak si jen s Jasonem něco mumlaly,ale mě v mysli vrtala jen jediná otázka,Už dlouho takový nebyl???? Tahle otázka my v mysli asi zůstane hodně dlouho,ale teď už jsem jí nevěnovala tolik pozornosti jen jsem cítila jak jde na mě únava a já se začínala bořit do říši snů.....

Z pohledu Justina:

Když jsem uviděl jak Katty odešla a hned za ni Nicka věděl jsem,že bude zle. Tak po chvilce jak odešla jsem se koukl na Jasonem a ten byl na tom asi stejně jak já a tak jsme se oba zvedly od stolu a řekly,že si potřebujem o něčem promluvit.Jakmile jsme byly u schodiště zaslechly jsme křik zezhora a tak jsme rychle vyběhly a to co jsme tam viděly mě překvapilo. Nick držel Katte pod krkem a ona byla úplně bílá ani na chvilku jsem nezaváhal a vyběhl na Nick.

"Kurva Nicku co děláš!!!! Mohl si ju zabít!!!!!! Už na ni nikdy nešáhneš!! Je ti to jasné!??"zařval jsem naň ho....

"Kurva co se do toho serete!!!" Zařval na mě zpět... On se normálně zbláznil...

"Doprdele koukni se na ni!!!! Je úplně bílá do hajzlu!!!! Ty seš úplně kokot!!!"zařval jsem a dal mu pětsí. Nick se jen zasmál a chtěl mi to vrátit,ale já jsem to zlehka vykryl.....a zasmál se... Pak jsem se vydal do pokoje Katte. Bože co to se mnou je nikdy jsem se holky nezastával a teď.... Ne doprdele to se nesmí stát,nesmí!!!!! Nesmím se do ní zamilovat!!!! Já už nechcu nikdy milovat!!!! A jedině jak to udělat je být na ni taky hnusný.... Tsss co to tady melu???! Jasně,že na ni budu hnusný.Jsem Justin Bieber lámač dívčích srdcí a na žádné mi nezáleží!!!! Prostě ojebat a odjebat...Takový jsem a NIKDO opakuju NIKDO to NEZMĚNÍ!!!!!!!!

Jakmile jsem vešel do jejího pokoje viděl jsem Jasona sedět na postely u drobného těla Katte.Beze slova jsem se vidal k postely a pak zastavil. Panebože!! I když mi na ni nezáleží (záleží :D) tak jsem se fakt lekl. Měla úplně bílou pokožku a vypadala úplně bez života... Ještě bych se na ni nějakou dobu díval,ale šel na mě vztek..

"Jak jí je?? Je v poho??? Ten debil za to zaplatí! Zajímalo by mě co ho to zase popadlo.. Už dlouho takový nebyl..."řekl jsem jak nejklidněji to šlo abych ji třeba nevzbudil.Jason se na mě otočil a já viděl na jeho obličeji vztek a strach v jednom,ale jedno mi bylo jasné,že já na tom nebyl jinak.

"Jo,ale musíme s tím něco udělat...! Tohle Nick už fakt přehání"řekl Jason už trochu naštvanějším hlasem,ale pořád se snažil mluvit co nejpotišeji jak jen to šlo. Jen aby nevzbudil Katte. Koukl jsem se naň ho a bez zájmu ukázal hlavou k dveřím.Hned co jsem překročily práh dveří a následně je zavřely začal Jason řvát.

"Já ho zabiju!!! Přísahám Justine!!!! Doprdele,však kdyby jsme tu nepřišly tak on by ju snad zabil!!!!"zařval Jason a chystal se k tomu něco dodat.ale já ho přerušil.

"Klid Jasone!!! Víš moc dobře,že by jí nezabil!!! Tak drž hubu a běž si zašukat někde do baru!!!" řekl jsem a Jason si jenom odfrkl a už ho nebylo.Já vím,že to myslel dobře,ale moc dobře zase věděl,že by ji Nick nezabil. No i když někdy by toho byl fakt schopnej..Tss já vím,že mám hrozně měnící náladu tak,ale co už... Celkem nasranej jsem sestoupal schody a měl namířeno za klukama a jít do baru kde se pořádně ožrat a zašukat si. Při téhle myšlence jsem se musel pousmát...

"Justine kam šel Jason a Nick??? A proč oba vypadaly jako kdyby jim někdo jednu natáhnul?!! A kde je Katte?!!" zeptal se mě otec nad čím jsem jen protočil oči i když jsem věděl jak moc to nenávidí. Ano baví mě ho vytáčet..

"Nevím kde jsou a je mi to u prdele!! A Nick tak vypadal,protože jsem mu jednu natáhnul a Jason nevím!! A Katte spí!!"zavrčel jsem na otce a ten jen zrudnul a chtěl mi něco říct,ale to už jsem byl v garáži a vyjížděl se svým miláčkem.Během cesty jsem zavolal Ryanovi a ten to hned vzal.

"Čus kámo, co potřebuješ?" řekl Ryan a já se musel pousmát vždycky se ptá co potřebuju.

"Ty,já a kluci za deset minut v našem baru"řekl jsem a z druhé strany se ozval jen smích.Kokot!

"Ale,ale tady má někdo absťáček" řekl Ryan pomedzi smíchu,který mi už fakt lezl na nervy.

"Potřebuju se ožrat a zašukat si,takže zvedněte ty své líne prdelky a do deseti minut tam"řekl jsem už trochu vytočeně.

"Budem tam brácho,hlavně nám taky nějáké kurvičky nechej jo ??!"řekl tvrdě Ryan a já se jen uchechtl.

"Jasně" odpověděl jsem ironicky na což se zase uchechtl Ryan a já to následně típl. Dlouho to netrvalo a já už přijížděl k našemu baru.

Tak a jde se pařit..!

Tááák je tu další část :3 .
Tady v tomhle díle máte to jak to začíná u Justina a Katte a Nick a Katte :* :P .
No každopádně to mezi nimi bude ještě zajímavé :P :) .

Děkuju,že čtete můj příběh. :D :)

Dangerous love // JBFF

Dangerous love // JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat