Kapitola třetí

1.7K 47 4
                                    

,,Nechceš si dát panáka? Na to, že jsi získala tu práci." Zazubila se na mě Riley, ale já ji musela odmítnout. ,,Dám si ale až když nebudu v práci. Takže v pátek večer. Přece jdu zítra už do práce. Musím být střízlivá." Oba dva přikývli, že tomu rozumí. Byla jsem ráda, že mě Riley nenutí pít alkohol a že to chápe.

Na střední se všichni spolužáci opíjeli a pak jsem to všechno odnesla jen já, jelikož jsem byla vždy perfektně naučená a měla krásné známky. ,,Zlato, Emily je myšlenkami úplně jinde, neposlouchá tě." Kai mě jeho vtipnou poznámkou vytrhl z přemýšlení. Riley hned na to začala smát. ,,Omlouvám se, Riley co že jsi říkala?" Riley se zatvářila soucitně, dost dobře chápala že pro mě je někdy lepší být myšlenkami jinde než v realitě.

,,No a s Kaiem jsme se bavili o Liamovi. Prý je dost sexy. Co na něj říkáš?" Ušklíbla se tím svým perverzním úšklebkem. Nedokázala jsem nad tím neprotočit oči. Riley se hned začala smát a Kai se k ní přidal.

,,Hele vy dva se bavte jak jen chcete o mém šéfovi, ale já o něm tak nebudu přemýšlet. Je to přece můj šéf." Má odpověď je trochu vykolejila, díval se na mě jako na nějakého vetřelce naší planety. I když do myšlenek mi ani jeden z nich nevidí. Ne nepřemýšlej nad tvým šéfem, nebo to dopadne blbě. Musíš si připomenout, že je to tvůj šéf. Ne jenom tak nějaký chlap, kterého jsi potkala na ulici. V hlavě mi to šrotovalo, musela jsem však uznat, že můj šéf vypadal úžasně.

Měl sice na sobě oblek, ale i přes něj bylo vidět že má velké svaly. ,,No dobře, v pátek tě někam vezmu a spolu zapijeme to že tě přijali do té tvojí práce. Ale my s Kaiem už asi půjdeme. Tak zatím Em's a jsem na tebe pyšná!" Usmála se, Kai šel zaplatit a odešli spolu ven z kavárny.

Fajn asi jsem si mohla dát jednu zelenou, ale už to nemá teď smysl. Půjdu domů, dám si sprchu a v pátek můj pracovní úspěch i s Riley později oslavíme. Zvedla jsem se a odešla z kavárny ven. Kávu jsem si nedávala, tak jsem neměla co platit. Došla jsem domů, sundala si boty rovnou si to namířila do koupelny, kde jsem měla ještě nějaké oblečení na spaní. Jenom co jsem přišla domů, tak jsem se šla osprchovat, nastavila si budík, mobil dala nabíjet a šla spát.

**********************************
Máme za sebou další kapitolu, upřímně nevím kdy bude další. Když by nebyla do konce týdne, tak se vám omlouvám, nemám tolik času, také se přidali různé rodinné problémy. 😔

Mějte krásný start do nového týdne. ❤️‍🔥

Tessie

Nečekané shledání ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat