O'Connor

131 3 9
                                    

Cu miscari de dute-vino in cateva secunde simt cum se zvarvoleste si incepe sa geama puternic de placere cand... Pfuai, ma trezesc din cauza alarmei... La naibaaa! Era doar un vis... Ma ridic, opresc alarma telefonului si ma bag cu capul in perna nervoasa. Oare simt ceva pentru tipa asta ? Pf... Aloo, neuronilor, coborati dracu pe pamant, gata visul, am inteles aluzia. Prostilor... rad eu in sinea mea.  Nu pot sa cred, ma cert cu subconștientul meu.. Asta da...

-Hei beib, ti-a placut ce ai visat? Gemeai... Vrei sa punem si in practica? Spune iesind din dus iubita mea.

-Ă? Si fac o față de zici ca m-a trimis la moarte apoi rad zgomotos, ii fac semn sa vina langa mine in pat.

-Ce? Am ceva pe față? Se arunca pe mine desfacandu-i-se prosopul si imi musc buza apoi trag pilota pe ea.

-Nu, puiule. Punem, dar mai târziu, am nevoie de o tigara.. Spun sarutand-o pe frunte si ma ridic din pat.

-Ce am facut? Ridica o spranceana la mine.
-Nimic, iubire. E dimineata. Bei cafea? Spun inchizandu-ma la camasa si indreptandu-ma spre bucatarie.

-Normal, lasa ca tot imi spui tu. Zice si ranjeste diabolic.

Aha..... Ca m-am tampit la cap sa-i zic ce am visat... Ma aleg si cu 2 palme si cu toti sfintii in sir indian rugandu-se pentru mine.

-Mi-ai vazut tigarile? Strig din bucatarie.

-Nu mai aveai aseara.. Ai uitat? Ma întreabă razand.

-Bine, faci tu cafeaua, te rog? iau masina si ma tirez dupa un pachet. Daca vrei ceva sa-ti iau, da-mi mesaj. Spun luând telefonul si cheile, imi iau rapid o pereche de blugi negri, ma incalt cu adidasii, dupa plec spre garaj.

-Bine! Te revansezi tu. Raspunde sec, cred ca am suparat-o... Auci...

Pornesc masina, muzica in blana si ies in tromba. Ajung repede la Supermarket si cand dau sa deschid portiera mi-o blochează cineva. Ridic ochii, sa vad cine vrea niste acatiste de dimineata si o vad, statea in fata mea cu o mana in sold. Bineee...

-Era sa dai peste mine cu portiera. Rade zgomotos.

-Aaa, tu erai.. Chiar ma intrebam cine n-a fost înjurat de dimineata ca o faceam gratis. Radem la unison.

-Incotro asa pierduta printre gânduri? Intreaba si pica pe gânduri si ea... Da, se pare ca astazi ambele avem o zi proasta, imi spun in sinea mea.

-Tigari... N-am nici una. Hoțul striga hoțul ? Intreb chicotind.
-Na.. Haide, intr-acolo merg si eu. Spune si scoate pachetul de Kent... Core? Mnda, o sa fie prea interesanta plimbarea asta pana la magazin..

-O vai, buna sa-ti fie inima. Scot o tigara din pachet si ma caut prin buzunare de bricheta, realizez ca n-am... Halal fumatoare sunt si eu. In secunda doi imi aprinde tigara ea.

-Stii numai la cine li se aprind tigarile? Rad.

-Nu e cazul tau. Esti la polul opus. Râde si isi aprinde si ea una. Mergem spre supermarket si ne oprim la automatul de cafea.

-Merge o cafea nu? Tigari avem, lipseste cafeaua.

-Da, platesc eu. Spun autoritara.

-Bine măi, gata. Spune si face semn cu mainile ca se preda.

Vorbim ce vorbim, trece vreo ora si ma suna iubita. Ii raspund cu o stare de bine, imi revenisem. Ma anunta ca tre sa plece la sora ei repede, si-a luat bilet de avion si in jumatate de ora decoleaza. Se scuza ca lipseste vreo luna si inchide. Ce ciudat... Revenind, clar o plac pe tipa asta O'Connor... Ce nebuna sunt, prea multa tampenie in capul meu.
Iau tigarile, o salut si plec spre masina dar ma rotesc spre ea.

-Mergi acasa sau la cabinet?

-La cabinet. Spune revenind la realitate.

-Hai ca te duc eu, macar atat sa fac si eu. Spun si indrept mana spre masina.
Da din cap aprobatoare.

Iesim din parcare lent, parca voiam mai mult timp cu ea... Liniste totala dar sparg eu gheata.
-Si... Ai avut ceva cosmar azi noapte?

-Numai cosmar nu era ala.. Am visat o femeie, in sensul ala misto, dar problema e alta... Nu e singura. Si n-am sanse cu ea.

Mi-am scuturat capul ca aveam impresia ca visez in continuare. Eu sunt acea femeie? Am avut visele conectate?

-A, imi pare rau.. O cunosc? Proasta mai sunt... Atat pot sa scot pe gura? Oftez in sinea mea.

-A.. Ăm.. Da. Dar lasa asta, am pacienti la cabinet. Invoca banala scuza si deschide portiera plecând.

-Hei, hei.. Stai, la ora asta pacienți? Imi pun mana usor pe piciorul ei si se intoarce spre mine. Ramanem cateva momente privindu-ne fix in ochi.

-Scuza-ma, nu am o zi prea buna isi pune mana peste a mea.

-Hai ca mai stau si eu putin, a mea a plecat la sora ei, lipseste cateva saptamani se pare ca.. O spun de parca e o bucurie.
-Bine, haide. Ma aproba bucuroasa.
Intram in cabinet si nici urma de pacienti.. Clar. Trece ziua, eu ramand acolo sa ii dau o mana de ajutor, cica. Pe naiba, imi place sa petrec timp cu ea.
Iesim la o înghețată după serviciu. Ma rupe curiozitatea, ce sa fac? Asta e... Se face seara si eu n-am plecat acasa.
Ma invita sa dorm la ea daca tot sunt singura. Accept. Ce poate sa iasa rau? Poate chiar pun in practica visul ala. Doamne, ce gânduri... Tre sa le scot din cap, am iubita si o iubesc. Constiinta ma mustra rau dar n-o bag in seama. Ajungem la ea, imi da cheile, ma instalez pe balcon sa mai fumez o tigara, de parca as fi la mine acasa, ea plecând la un vecin sa vada cum se simte câinele dumnealui.

Ce o sa se intample zilele astea ca eu sunt in dilema...

☆Plăcere la superlativ☆ +18♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum