Pozrela som sa a bol to Šimon. Tak asi logicky že mi bol ten hlas povedomí ale nezaradila som ho čo bolo zvláštne.
Ja: Šimik!
Š: Baši!
Objali sme už normálne.
Ja: prečo si mi nepovedal že kedy prídeš?
Š: Juro ti to mal povedať
Ja: ale nepovedal chuj!
Š: asi zabudol
Ja: aj tak je chuj!
A za mnou sa ozval hlas. Nemusela som sa ani pozerať kto to bol. Bol to Juro. Jeho hlas spoznám asi aj na kilometre. To zas ne ale spoznám jeho hlas.
J: kto je zase chuj?
Ja: ehm... nikdo...
J: Barbora!
Ja: ano Jurajko môj milovaný?
J: ale odrazu nejsom chuj?
Š: z tohto sa už nevyvlečieš
Kopla som ho do nohy aby konečne stíchol.
Ja: ty budeš vždy ten môj milovaný Jurajko ale zároveň aj vždy budeš ten obrovský chuj zvykaj si radšej.
J: krava!
Š: Juro aj ja som tu
J: jój neplačkaj
Š: ic do rici😑
J: no čauu Šimon😂❤
Š: no ahoj
Ja: za 10 minút máte tréning
Š: do riti idem rýchlo čau
Ja: čau
Neviem či ma počul ale skór nie. Juro bol už skoro prezlečený už len korčule a helma a rukavice.
J: no idem aj ja ahoj
Ja: ahoj a snaž sa!
J: šak budem
Objali sme sa a Juro išiel späť do šatne a ja som išla už ku ľadu. Došli na ľad a začal sa im tréning. Tréning trval už asi dve hodiny a stále som ho pozorne sledovala. Po pár minútach sa im konečne skončil tréning. Nie že by ma to nebavilo ale už ma boleli nohy z toľkého státia. Mali ísť do šatne ale naša geniálna trojka s pridaním ešte Sýkoru takže už štvorka sa klasicky dovalila za mnou.
Ja: šatna je stále druhým smerom.
Š: no moja nepodaj ti vadí že tu sme?
Ja: Šiminko môj milovaný mám s tebou a Jurom izbu a to mi fakt že bohato stačí.
J: čo prosim?
Ja: včera som ti to vysvetlovala😩
J: jáj😂
P.R: no asi radšej nechcem vedieť o čo sa tu jedná
Š: ale ja chcem!
Ja: nechceš!
Š: chcem!
Ja: drž hubu radšej! Keď ja poviem že nechceš vedieť o čo sa jedná tak to proste nechceš vedieť dobre? Chápeme sa?
A: Šimon niake drsné kamarátky máš.
Inak zabudla som vám povedať že Adama Sýkoru osobne nepoznám. Poznám sa s jeho otcom ale s ním osobne nie. Poznám ho vďaka Šimonovy a internetu a jasne že aj jeho otcovy.
Š: ona je dobručká že?
Ja: najviac😊
Všimla som si ako sa Juro aj Regenda snaží zadržať smiech a Šimon sa tiež snažil nesmiať.
J: Šimon uvedomuješ si kdo pred nami stojí?
Š: hej😂
Už sa rozosmiali. Šimona som buchla po chrbte, Regendu som kopla a chudák Jurko si to odniesol viac. Buchla som ho do chrbta, kopla som ho a ešte aby nebolo málo som ho buchla z boku. A hlavne som ich naschval búchala silou a mimo výstroje.
J: prečo som si to zase ja odniesol?
Ja: lebo ťa tak strašne ľubim vieš😂❤
J: ja ťa začínam neznášať😑❤
Sýkora sa na nás rehotal. Chcela som aj jeho buchnúť nech sa nerehoce ale pri striedačke stál jeho a aj môj otec.
Ja: Jurajko tvár sa aspoň pred Adamom že ma ľúbiš dobre? Pred ostatnými nemusíš
J: tak Baška aj ja ťa veľmi ľúbim😑❤
Kukal na mňa otráveným pohľadom.
Š: Juro netvár sa tak Adam už vašu lásku videl😂
Pozreli sme sa na Adama, ktorý sa radšej tváril že nás nepozná.
Ja: inak prepáč ja som Barbora alebo teda Baška
A: ja som Adam ale to už asi vieš a Šimon mi o tebe dosť často vypráva aká si dobrá a tak.
Ja: a teraz úprimne Šimon čo o mne zase všetkým vyprávaš?
Š: ja? Nič
Ja: choď radšej do šatne lebo ta tu ešte zabijem
Š: bye!
Zdrhol preč. Pozitívum je to že sa ma bojí očividne. Aj ostatný sa už išli prezliecť.
YOU ARE READING
pamätáš si ma?? {Slafkovsky FF}
RandomMôj nový príbeh, snaď sa vám bude páčiť. Plánujem ho spraviť trošku iný ako tie predošlé a bude o MS 2022.