Capitolul VII

7 0 0
                                    

-Noi doi suntem doar un rod al unei iubiri păcătoase .Vreau să mă iubești ca și cum aș fi ultima supraviețuitoare de pe planetă .
Spun asta și mă așez în poalele sale în timp ce Vladimir îmi mângâie ușor coapsa .
-Jamie' vreau să fii a mea ,vreau să îmi arăți cum se simte această iubire ,vreau să te sărut ca și cum aș lua ultima picătură de apă ,vreau să te strâng în brațe ca și cum ai fi cea mai valoroasă bijuterie din tot regatul ăsta blestemat .
Acesta își apropie gura de lobul urechii mele ,mimând pe buzele sale cărnoase cuvinte șoptite .
Schițez un mic zâmbet la auzul sunetelor sale silențioase ce îmi făceau urechea să tremure .
-Jamie eu nu te iubesc .
Mă dau brusc jos de pe genunchii săi și îmi iau o rochie de noapte ușor transparentă și un halat de mătase , zicându-i:
-Vladimir eu chiar te-am crezut când mi-ai spus toate acele cuvinte . Te-am crezut ca ultima proastă ,eu chiar te iubesc ,dar văd că mă consideri incapabilă de iubirea ta .Normal doar sunt o simplă fată, crescută pe niște principii modeste și cu un statut nu tocmai similar cu al unei ducese sau principese .
Vladimir nici nu mă mai lasă să îmi continui vorbele indignate și mă ia ca pe un sac de cartofi , așezându-și mâna în jurul taliei mele .Se uită fix în ochii mei verzi , analizându-mi fiecare por ,fiecare mimică a feței de parcă ar fi vrut să îmi devoreze buzele ,culoarea ochilor ,tot ce însemnam eu .
-Cum poți să crezi așa ceva micuțo ?! Încă din acea seară ,am știut că tu vei fi cea care îmi va bloca definitiv mintea ,care mă va împrospăta cu zâmbetul ei ,care mă va face să o iubesc așa cum nu am iubit pe nimeni .Te iubesc ca ultimul muritor Jamie' și nu te vreau doar o noapte ci pentru toată viața.
Fără să îmi dau seama îmi curg câteva picături de lacrimi .
-Te rog nu plânge micuțo ,nu vreau să plângi niciodată ,cel puțin nu de durere .
-Vladimir eu ...
Înainte să continui ,acesta își lipește buzele de ale mele ,urmând ulterior un război între limbile noastre .
Îmi introduc mâinile prin părul său negru ,iar acesta îmi mângâie grijuliu spatele .
În timp ce îmi săruta umerii goi și măslinii ,îi observ o rană destul de adâncă pe partea stângă a spatelui .
-Vladimir ,ce ai pățit ?Cine ți-a făcut asta ?Iubitule ,de ce nu mi-ai spus că te doare ?
-Stai puțin ,tu tocmai mi-ai spus iubitule ?
Spune acesta râzând sarcastic .
-Scuze ...a fost ceva spontan ,nu mi-am dat seama .
-Nu ,nu ,nu ,îmi place ,aș mai vrea de o mie de ori să îți aud vocea ,îți dai seama cum o să se audă prin castelul nostru vocea prințesei noastre, strigându-mă cu vocea ei dulce și chipul ei angelic ,tati?!
-Vladimir ...spune Jamie' plângând și lipindu-si fruntea de a lui Vladimir.
-Te iubesc enorm micuța mea .
-Și eu te iubesc , Vladimir măcar lasă-mă să chem un medic regal .
-Nu ,te rog ,nu am chef de explicații protocolare despre prezența ta aici .Nu vreau să fii închisă din cauza mea .În schimb ai putea să îmi vindeci tu rănile ...
Spune în timp ce îmi desface șnurul rochiei de noapte .
-Atunci lasă-mă măcar să îți curăț și pansez rana .
-Jamie ,mă poți vindeca și printr-o lungă partidă de amor .
-Off Vladimir ,da chiar crezi că te voi asculta ?!Fie că vrei sau nu tot îți voi curăța rana .
-Dar mă va ustura .Spune în timp ce face o față drăgălașă .
-Facem o înțelegere ,ori de câte ori te va ustura mă vei putea săruta .
-Îmi place cum sună ideea ,dar și mai interesant ar fi dacă te-aș penetra lent și chinuitor de plăcut ,ca să vezi și tu ce înseamnă o rană a plăcerii .







Dama De Treflă Roșie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum