Okula 5 dakika geç kalmıştım. Ama ilk ders o uyuşuk hocanın dersiydi ve sınıfa girdiğimde varlığımı bile duymadı. Bizim çocukların yanına gidip oturdum.
"Buenos días canolar"
"günaydın kardeşim"
Tek bana selam veren jin'di. Yoongi uyumuş, jimin'de onun saçlarıyla oynuyordu. Namjoon ise işlenmeyen dersi dinliyordu.
"Ee.. bugün ki planlarından bahsetmek ister misiniz jeongguk bey"
"tabikide efendim"
Jin'e dönüp bugün ne yapacağımı anlattım. Zil çaldıktan sonra hemen koşup planı uyguladım. Teneffüs bittikten sonra 2 haftadır yüzünü görmediğim adam sınıfa girmişti.
İçimde gene o sinir birikintileri oluşmaya başlamıştı.
"günaydın çocuklar"
Topluca bütün sınıf ona karşılık vermişken ben kaşlarım çatık koltuğuna oturmasını bekliyordum. Sınıftakilerle kısa konuşmasından sonra gözleri beni buldu. Hemen suratımı aşağı eğdim. Kafam aşağıda ona bakmaya başladım. Yavaş yavaş koltuğa ilerliyordu.
Ve plan başarılı.
Koltuğa oturduğu an gelen osuruk sesiyle bütün sınıf kısık kısık gülmeye başlamışt. Ben ise kendimi tutamamış kahkahayı basmıştım.
Bay kim ne olduğunu anlamamış bir şekilse koltuğuna baktığında alttaki osuruk yastığını görmüştü. Hemen kafasını kaldırıp sınıfı süzdü.
"kim yaptı bunu!"
Sınıftan itiraz sesleri gelmeye başlamıştı. Bizim çocuklar ise bana ne kadar çocuksu olduğumu falan söyleselerde bay kim'in sinirlenmesi benim için yeterliydi. En sonunda gözleri beni bulunca kaşlarını çattı.
" Jeongguk!"
Ayağı kalkıp dudaklarımı gülmemek için birbirine bastırdım.
"efendim hocam"
" bunu sen mi yaptın?"
" Hocam sizin bağırsaklarınıza ben ne yapabilirim ki"
Bütün sınıf tekrar gülerken bay kim elini masaya hızlıca vurdu.
"şimdilik bunu yok sayıyorum çünkü dersime başlamam gerek"
Sinsi bir sırıtışla geri oturdum ve dersin bitimine kadar sıranın altından telefonumla oyun oynadım.
Bay kim sadece bununla kalacağımı sanıyordu büyük ihtimal ama bu daha hiçbir şeydi.
________
Jeongguk'un kendisi bebek olduğu için bu tarz yaramazlıklar yapıyor.
Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayıııın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
naughty boy -taekook-
ФанфикDaegu sığırı: Bu yaramazlıkların yüzünden sana güzel bir ceza vereceğim jeon :) Jeongguk: NE DİYOSUNUZ HOJAAM Texting/düz yazı