[4] Ayrı Yerlerde Olsakta

33 8 0
                                    

[🎶- Fade To Black]

6 Haziran 2016 - İngiltere'de:

'Merak etme anne. Sınıfımı bu yıl da geçtim. Burada havalar iyi, ben iyiyim, derslerim iyi ve arkadaşım Leafa'da benimle. İkimiz çok iyi oda arkadaşıyız. Burada herşey çok güzel.'

"Başka şeylere ihtiyacın olursa çekinme ara bizi. Kardeşin selamlarını yolluyor ve seni çok özlediğini söyledi. Keşke büyük kuzenlerin de telefona gelebilseler. Onlarla da konuşmanı çok isterdim."

'Üzgünüm, bu tatilde yaklaşık iki hafta boyunca tekrar dersleri olacak. Ama sabırlı olun, kursların sonunda mutlaka Kanberra'ya geri döneceğim. Hepinizi fazlasıyla özledim özellikle de yaramaz küçük kardeşimi. Londra'dan istediğiniz bir şey var mı?'

"Harçlığını bizim için harcama Katarina. Sen sağ salim gel yeterli. Sana sevdiğin çikolatalı çöreklerden yapacağım. Sen yokken çikolata kabını elleri ile sıyırıp temizleyen yok. Bana hep küçüklüğünü hatırlatırdı."

'Lütfen, çikolata hamurundan kalan kap en sevdiğim şeylerdendir. Yine yapalım anne!'

'Ayrıca itiraz istemiyorum. Kardeşime sor ve beni mutlaka bilgilendir, o kesin isteyecek bir şeyler bulur. Buna bir dal parçası dahil.'

"Madem öyle diyorsun, bunu ona hatırlatacağım. Geçenlerde yanlış hatırlamıyorsam bir albüm istemişti. Burada çok ucuzmuş galiba. Hızlı ve heyecanlı bir şekilde anlattı, ben bile tam hatırlayamıyorum. Kitapçık gibiymiş, bir sanatçının falan. Şarkılarından bahsetmişti."

'İşte bu! ne istediğini anladım ve kesinlikle temin edeceğim ipucu için teşekkürler, aklımda tutacağım fakat şimdi kapatmalıyım sonra görüşürüz.'

"Kendine dikkat et. Görüşmek üzere!"

"Arayan kimdi?! Sürekli telefon geliyor tanrım... beni neden o kadar çok aramıyorlar acaba?"

'Bilemem... annem böyle biri. Dayanamaz arar hemen. Artık çocuk değilim yapma desem bile ona söz geçirmek kolay değil. Annelerin çocukları her zaman çocuktur işte.'

"Kıskanıyorum bilmeni isterim. Beni sadece büyük abim arar. O da hesabına para attım dikkatli ol, telefonunu açık tut ve sıkıntın olursa mutlaka ara yazıp bırakır. Benim halimi hiç sormaz. Kimle nerede ne yapıyorum umrunda olmaz mesela."

"Sadece üniversiteye gittiğimi ve seninle yurtta kaldığımı biliyor. Arkadaşım yanımdaymış, ingiltere'de yıllarımız geçiyor yarın burada kalmaya karar verdim desem ilgilenmez "nasıl istersen" der."

'Lütfen kızma ona meşgul ve başı dolu birisi. Bence yine de seni düşünüyordur. Abiler bazen sevgilerini fazla dışarıdan göstermezler. Klasik işte, erkeklerin havalı olma çabaları. Takma kafana şimdi güzel bir tatlı yapalım mı Leafa?'

"Olur ama ben yapacağım, ellerini sürersen suratına boca ederim."

'Neden? En azından malzemeleri getirip sana yardım edebilirim. Tabi eğer izin verirsen.'

"Bu hatayı ikinci kez yapmam aptal değilim. Fırını yanlış ayarladın ve tüm kekin yanmasına sebep olmuştun hatırlatırım."

'Fakat bu benim iyi yemek yaptığım gerçeğini değiştirmez sadece fırını doğru kontrol edememiştim.'

"Kes. Gördük, şekersiz kurabiyeler pişirmiştin. Tatsızdı hepsi ama ben tatlı sos yapıp seni kurtarmıştım Kata."

'Kırıcısın Leafa. Ben gidiyorum makineden çıkan kıyafetleri havalandırıp katlayacağım mutfak senin, istediğini yapmakta özgürsün.'

HayalperestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin