Slza

153 6 10
                                    

,, Adélo!!!Okamžitě sem pojď a utři nádobí. Je ti čtrnáct let a pořád mi nejdeš sama od sebe pomoc".,, Už jdu mami jen to dodělám".,, A či vlastně děláš"?,, Ale, to by tě nezajímalo".,, Zajímá ne to , jenomže ty mi nic neříkáš".,, No jo furt. Dělám úkol do školy a jestli chceš vědět jakej tak je to obraz do školy na výtvarku aby ses na to nemusela ptát".,, Hlavně to dodělej zas nedostaneš špatnou známku, ale první utři to nádobí".,, No jo mami neboj".,, Jen aby".,, Ach jo ta máma, můžete to ale čekat když jste jedináček a k tomu máte špatné známky. Moje nejoblíbenější kamarádka Olinka vždycky říká abych se učila jenomže se učím ale neleze mi to do hlavy jako jí. Olka jak jí říkám je opravdu chytrá a moje máma říká že je ráda že je nejlepší kamarádka. No tak úkoly mám hotoví ještě aby byli dobře".,, Adél pojď sem táta ti chce něco říct. Že ano!!!Adélina máma odešla z pokoje a velmi přitom dupala. Adél viděla v maminých očích slzy.,, Tati proč máma pláče, sleduji tebe a mámu dlouho a nechápu co se s vámi děje skoro vůbec se spolu nebavíte a naštvaně na sebe koukáte.,,Víš Adél" Řekl Adélin otec a jeho hlas de stišil. Adél věděla co se děje, v jejích očích se objevili slzy a utekla do pokoje i když na ni otec volal tak se ani ne otočila . Adél se zavřela v pokoji lehla si na postel a brečela. Adél uslyší jak někdo klepe na dveře.,, Zlatíčko mohu dál?"Zeptala se její máma a vešla do pokoje objala ji pohladila po hlavě a řekla ji něco co Adél čekala,,Já vím je to těžký".,,Mami, proč to udělal?" Adél se objevili zase v očích slzy.,, Zlatíčko víš já......já nevím, sama nechápu proč to udělal".,, Myslím že se půjdu projít". Řekla Adél a oblékla si svůj červený kabát a odešla z pokoje. V hlavě se ji objevovali myšlenky které ji nikdy nenapadlo, třeba ke komu půjde se její rodiče rozvedou nebo jestli si její táta vezme tamtu mrchu ale čeho se obávala nejvíc bylo jak se s tim vypořádá její máma. Hluboce vzdychla.,, ADÉL, BACHA AUTO!!!"Zavolal známe hlas Adél se ohlédla někdo ji odstrčil uslyšela křik a pak úplné ticho auto jelo dál. Adél viděla jak Henry leží na zemi ve prostřed ulice. Rozbrečela se věděla že musí zavolat záchranku ale všechny svaly v těle ji stuhli. Kolem šel naštěstí člověk Adél na něj zavolala.,, Pomozte prosím mému kamarádovi srazilo ho auto".Neznámí člověk hned zavolal záchranku, Adél měla oči plné slz. Když přijela sanitka chtěla vzít i Adél ale místo toho volali její mámě ale nebrala telefon no tak zavolali jejímu tátovi Adél odmítala jet s nim v autě ale musela začalo prudce pršet a nechtěla nastydnout.,, Miláčku jsi v pořádku strašně jsem se o tebe bál".Adél neodpovídala a jen si pro sebe začala mumlat pár vět ale hezky potichu.,, Adél prosím odpusť mi to".,, Jak si můžeš myslet že ti jen tak odpustím, vždyť si zradil i mámu". Její otec sklonil provinile hlavu. Když byly doma Adél si nedalala ani večeři jen šla do pokoje s brekem si lehla na postel. Adél uslyšela jak se odemykají dveře a pak zabouchnutí. Adél uslyšela jak se rodiče hádají a křičí na sebe. Adél si dovřela dveře aby to nemusela slyšet. Ráno Adélina máma chtěla aby Adél nešla do školy ale Adél omýtla a když Olka přišla tak šli, po cestě ji všechno řekla.,, Adél všechno bude v pořádku". Řekla Olka a objala ji. Adél se po usmála a Olka věděla že je jí lépe.,,Díky Olko ty umíš opravdu dobře uklidňovat". Znovu se pousmála a Olka věděla že je Adél lépe. Když přišli do vrat školy tak Olka běžela je škole protože jak jsem říkala tak Olka miluje školu.,,Olko vrať se, nenechávej tady samotnou prosím"?! Olka se zastaví a otočí se znovu Adél obejme.,,Adél za 3 minuty zvoní poběž honem". Olka chytla Adél za ruku a běžela rychle ke škole. Vrazily ale do své třídní učitelky Mráčkové."Slečny či tady děláte máte být dávno ve třídě, okamžitě běžte jinak máte ode mně poznámku". Adél a Olka se se se smíchem na tváři rozeběhly ke třídě. Když si sedli do lavice tak se Adél zakoukala do kluka jménem Thomas když se na ni otočil celá zčervenala. Adél si vzpomněla na Henryho skála ji slza po tváři uvědomila si ze ji vlastně zachránil po škole ho navštíví.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 25, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Adélin smutný příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat