2018 7 вересня 22:38

17 2 0
                                    

Привіт.

Мені тебе не вистачає.

Я порожній, майже повністю.

Сьогодні ледь не побив одного недоумка в школі.

Він жартував про згвалтуваня, всім було смішно, хлопцям, і навіть дівчатам.

Це було так тупо.

Він типу як залицявся до якоїсь своєї знайомої під час перерви, запрошував кудись після школи, вона жартома послала його нахєр, він жартома сказав якщо вона буде й далі носити такі короткі спідниці і посилати його, він не витримає, схопить її, зв'яже, роздягне повністю, обмаже полуничним варенням, і дасть волю своїй фантазії.

Я правда ледь стримався щоб не поламати йому щелепу. Це було б легко, справа кількох секунд. Після того що сталося я навчився битися, добре навчився. Рукопашка, вуличний бій, зайнявся цим одразу як одужав.

А ще мама купила собі і мені газові балончики, ну і я сам собі дещо придбав, в мене є п'ять різних кастетів та п' ятнадцять ножів. Ножем я, доречі, володію чудово. На цьому тижні був вже на двох тренуваннях, тренер мене хвалив, я ледь не найкращий боєць у нашому залі. Не дарма стільки місяців шість разів на тиждень займався. В спортзалі мене поважають, в таких місцях особливо поважають силу, і не тільки фізичну. Зараз я б зміг тебе захистити, не сумнівайся в цьому, будь ласка, не сумнівайся в цьому.

Знаєш, враховуючи те наскільки сильно я змінився,навіть просто зовнішнє, ті гниди могли б запросто побоятися підійти до нас, я підріс майже на п'ять сантиметрів, тепер мый зрыст 183 см, а ще доволі сильно накачався. Зараз я б зміг тебе захистити.

Добре що стримався.

Мені не потрібні проблеми.

Я просто хочу щоб все знову було впорядку.

Дурне бажання малої дитини.

Пробач мене за нього.

І пробач що наганяю мороку, тобі зараз і без мого ниття важко.

В класі майже ні з ким не спілкуюсь, а як і говоримо, то тільки про уроки, домашку. Насправді я б хотів, але просто не можу.

Вони інакші, такі легкі, наче білі літні хмари що пливуть небом, а я просто каменюка на землі, дивлюся на них знизу вгору і розумію що більше так ніколи не зможу.

Ну ось я і знову нию.

Пробач будь ласка. 

Непрочитані повідомлення Where stories live. Discover now