E o zi atât de importantă pentru mine, o zi pe care am așteptat-o încă din prima zi de studii de când am ales sa urmez calea Facultății de Administrație și Afaceri Internaționale. Am visat atât de mult să
îmi găsesc un serviciu care să îmi aducă satisfacție, prin urmare mi-am depus cv-ul chiar dacă compania la care speram să ajung nu aveau posturi disponibile. Până intr-o zi.
" Stimată Dra Rania Clark,
În urma candidaturii dumneavoastră depuse în cadrul companiei noastre dorim să vă aducem la cunoștință dorința de a vă intervieva în data de 22.05, ora 09:00.
Cu considerație,
HR DEPARTAMENT
DARRIN INVESTEMENT LTD"
Nu cred că pot exprima în cuvinte bucuria pe care am simțit-o când am primit acest email.
Deși mai aveam la dispoziție patru zile până la interviu, am început pregătirile. Întotdeauna am fost o fire perfecționistă, altruistă și cu o dorință foarte mare de a merge mai departe. Dorința de a reuși în viață și de a face ceva benefic pentru mine vine și din cauza faptului că provin dintr-o familie nu tocmai așezată. Mi-am dorit să prosper în viață, să depășesc convingerile mamei mele, să depășesc ceea ce ea nu a fost în stare. Doresc să trezesc cel mai deplin potențial in mine, doresc să devin o femeie completă, magică și puternică.
Acum nu-mi stă gândul decât la cum îi voi convinge pe cei de la DARRIN INVESTEMENT LTD să mă aleagă pe mine. Am cele mai mari emoții în drumul spre jobul mult dorit.
O aștept pe colega mea de cameră care îmi este și cea mai bună prietenă sa ma sfătuiască ce ținuta sa aleg pentru acest interviu. Locuiesc cu Alessandra de trei ani intr-o garsoniera la marginea orașului, una foarte modesta. Norocul meu este ca împart chiria cu Alessandra. Mai mult de atât mama mea nu si-a putut permite, și-așa eforturile ei au fost colosale in toată aceasta perioada. Am încercat pe cât de mult am putut sa nu ii cer foarte multe știind cât de greu ii este. Tatăl meu ne-a părăsit pe când eu aveam doar un an. De atunci nu mai știu nimic de el, am avut câteva încercări de a-l caută dar întotdeauna ceva îmi spunea sa nu o fac. Ma simțeam vinovata fata de mama, simteam ca o trădez dacă fac asta. Faptul ca pentru el nu am contat, faptul ca ne-a abandonat m-a făcut sa trec de la iubire la nepăsare. Am văzut-o pe mama atât de mult timp singura, nefericita și nemulțumita, încât m-a făcut sa nu îmi mai doresc sa il cunosc vreodată. Deși căsnicia lor a fost una toxica, ea il vedea precum un zeu. Își repeta tot timpul ca ea este vinovata pentru ca l-a pierdut, deși eu știu ca nu este așa. Au trecut atâția ani, dar ea nu s-a vindecat de tot acest rău.
Îmi doresc sa fi fost mai puternica și sa se fi vindecat de aceasta neiubire, sa facă eforturi pentru vindecare si transformare. Uneori ma simt vinovata pentru ca știu ca ii amintesc foarte mult de el, pana si felul meu încăpățânat l-am moștenit de la el.
Colega mea, Alessandra, ma scoate din toate gândurile când intra in camera. Are un stil mai aparte de a-si face simțită prezenta de fiecare data prin trântirea ușii.
- Buna, mi se adresează ea. Am avut o zi foarte grea, abia așteptăm sa vin acasă sa ma trântesc in pat si sa lenevesc.
Alessandra de curând s-a angajat ca si asistent manager la o firma de curierat. Și ea munceste foarte mult si cu multă dăruire, doar pentru a le arată lor ca își merita cu prisosinta poziția. Chiar dacă este perfect conștientă ca nu trebuia sa demonstreze nimănui ceva.
- Buna, ii răspund eu. Am o veste minunata. Cei de la DARRIN INVESTEMENT LTD mi-au acceptat cererea pentru interviu. Trebuie sa ma ajuți sa ma pregătesc pentru asta, am mari emoții. Știi ce înseamnă pentru mine acest post.
Alessandra știe foarte bine situația mea si cât de mult ravnesc sa obțin acest serviciu.
- Trebuie sa mergem sa îți cumperi vestimentația pentru interviu, trebuie sa alegem cea mai buna ținuta office.
- Atunci sa mergem. Nu mai am răbdare nici măcar un minut.
- Ne oprim sa luam o cafea cu lapte și după aceea mall scrie pe noi, spune ea râzând.
Suntem amândouă băutoare de cafea. Este plăcerea noastră in fiecare zi. Preferam întotdeauna o cafea buna in locul la orice.
In drum spre mall telefonul meu începu sa vibreze. Mama ma suna, dar ceva ma opreste sa ii răspund. Nu am starea necesară, deși am sa ii dau o veste minunata. L-am oprit cu gândul ca o sa o sun eu mai târziu.
Am ajuns cu Alessandra la mall și ne-am axat numai pe haine office. Ea este o devoratoare a hainelor, nu îmi place sa merg cu ea la cumpărături pentru ca asta însemna ore multe pierdute. Eu sunt mai practica, intru, aleg, probez și plec. Nu îmi place sa casc ochii prin magazine, mai ales pentru ca nu îmi permit sa îmi cumpar foarte multe.
Am probat mai multe ținute, o fusta model țigareta care îmi scoate foarte bine in evidentă trupul și o bluza elegantă cu un mic decolteu la care am asortat o pereche de pantofi negrii stil stilleto. Tot ce trebuia era sa îmi mai achiziționez o geanta. De foarte mult timp îmi doream o geanta de la Furla, dar bugetul meu nu îmi permitea. Am zis ca acum e ocazia perfecta sa rămân fără bani și sa o achiziționez. Știam ca dacă o sa investesc in mine o sa am mai multă încredere la interviu și o sa fiu foarte sigura pe mine.