𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚞𝚕𝚘 𝚍𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚞𝚕𝚊:
꧁𝚑𝚘𝚜𝚙𝚒𝚝𝚊𝚕 𝚝𝚒𝚝𝚒𝚛𝚒𝚕𝚚𝚞𝚎𝚗꧂
Cᴏᴍᴏ ʜᴀʙɪᴀᴍᴏs ǫᴜᴇᴅᴀᴅᴏ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀᴍᴇɴᴛᴇ, Tᴜʟɪᴏ ʜᴀʙɪᴀ sɪᴅᴏ ᴅᴇsᴘᴇᴅɪᴅᴏ, ᴛᴏᴅᴏs ᴀᴜɴ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ¿ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ́?
Jᴜᴀɴ Cᴀʀʟᴏs, ᴘᴏʀ sᴜ ʟᴀᴅᴏ, sᴇɴᴛɪᴀ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴜɴᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴇʟ sᴇ ʜᴜʙɪᴇsᴇ ɪᴅᴏ ᴏ ᴅᴇsᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴅᴏ ᴊᴜsᴛᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇsᴄᴜᴄʜᴏ ʟᴀs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs "ᴛᴜʟɪᴏ, ᴇsᴛᴀs ᴅᴇsᴘᴇᴅɪᴅᴏ".
-- ᴊᴜᴀɴ ᴄᴀʀʟᴏs...!
-- ᴛɪᴏ ʙᴏᴅᴏǫᴜᴇ...!
-- ᴘᴀᴘᴀ́!.. JUAN CARLOS BODOQUE!
ᴀʜɪ ᴇʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴᴏ, ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ ʟᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ sᴏʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇʀ ᴀ ᴛʀᴇs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs ᴅᴇʟᴀɴᴛᴇ sᴜʏᴏ, Mɪᴄʜᴀᴇʟ, Lɪɴᴅᴀ ʏ Jᴜᴀɴɪɴ.
-- ᴊᴜᴀɴ ᴄᴀʀʟᴏs, sᴏʟᴏ ғᴀʟᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴘɪᴅᴀɴ ᴇʟ ᴘʀᴏɢʀᴀᴍᴀ, ʏᴏ ᴇɴ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ... ʜᴀʙɪᴀ ᴘᴜᴇsᴛᴏ ʟᴏs ᴄᴏᴍᴇʀᴄɪᴀʟᴇs --ʜᴀʙʟᴏ ᴄᴏɴ ɴᴇʀᴠɪᴏs ᴇʟ ᴀʟʙɪɴᴏ, ɴᴏᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴘᴜᴇsᴛᴏ ᴜɴᴀ ᴇxᴘʀᴇsɪᴏɴ ᴅᴇ ᴍɪᴇᴅᴏ ʏ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ғᴜʀɪᴀ. -- ᴘᴇʀᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴘᴇʀᴏ!!... ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴇxᴘʟɪᴄ..
-- ʙɪᴇɴ... ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ᴍᴇ ǫᴜᴇᴅᴀ ᴏᴛʀᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ ᴇʟ ᴘʀᴏɢʀᴀᴍᴀ ᴘᴇʀᴏ.. ɴᴏ ᴛᴇɴɢᴏ ᴇʟ ᴛʀᴀᴊᴇ ᴏ ʀᴏᴘᴀ ᴀᴅᴇᴄᴜᴀᴅᴀ --ᴇʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ sᴇɴ̃ᴀʟᴏ sᴜ ʀᴏᴘᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇxᴄᴜsᴀ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ ʜᴀᴄᴇʀ sᴜ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴏ, ᴇɴ ᴇsᴏ ᴠɪᴏ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀ ᴀʀᴅɪʟʟɪᴛᴀ ᴍᴇɴᴏʀ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ ᴇʟ ᴅᴇᴅᴏ ɪɴᴅɪᴄᴇ, ʟᴀ ᴍɪʀᴏ ᴄᴏɴ ᴏᴅɪᴏ.
-- ᴇɴ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ...! Y ɴᴏ ᴍᴇ ᴍɪʀᴇs ᴀsɪ ᴛɪᴏ, ʜᴀʏ ʀᴏᴘᴀ ᴀᴅᴇᴄᴜᴀᴅᴀ Y DE TU TALLA, sᴏʟᴏ ʜᴀʏ ǫᴜᴇ ʙᴜsᴄᴀʀʟᴀ --ᴅɪᴊᴏ ʟɪɴᴅᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ, ʟʟᴇᴠᴏ ᴇʟ ᴅᴇᴅᴏ ɪɴᴅɪᴄᴇ ᴀ sᴜ ʙᴏᴄᴀ ʏ ᴇɴ ᴇsᴏ sᴜ sᴏɴʀɪsᴀ ᴀᴜᴍᴇɴᴛᴏ. -- YA SE!... COSSIMO!! --ɢʀɪᴛᴏ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ, sᴇɢᴜɴᴅᴏs ᴅᴇsᴘᴜᴇs sᴀʟᴇ ᴇʟ ᴀsᴇsᴏʀ ᴅᴇ ɪᴍᴀɢᴇɴ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴛʀᴀᴊᴇ ᴇɴ sᴜs ᴍᴀɴᴏs, ᴇsᴛᴇ ᴇʀᴀ ɪɢᴜᴀʟ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴅᴇ ᴛᴜʟɪᴏ, sᴏʟᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴍᴀʀʀᴏɴ ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴍᴀ́s ᴏsᴄᴜʀᴏ ʏ ʟᴏs ᴘᴀɴᴛᴀʟᴏɴᴇs ᴛᴇɴɪᴀɴ ᴜɴᴀs ʟɪɴᴇᴀs ʙʟᴀɴᴄᴀs ᴠᴇʀᴛɪᴄᴀʟᴇs.
ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ sᴏʟᴏ ᴘᴀʀᴘᴀᴅᴇᴏ ᴜɴᴀs ᴄᴜᴀɴᴛᴀs ᴠᴇᴄᴇs ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍɪʀᴀʙᴀ ᴀ ʟɪɴᴅᴀ, sᴏɴʀɪᴏ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ ʏ ᴅɪᴏ ʀɪsᴀs ʟᴇᴠᴇs.
-- ᴍᴇ ᴇɴᴏʀɢᴜʟʟᴇsᴇs ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ɪᴛᴀ! --ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ ᴇʟʟᴀ ʏ ʟᴇ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴏ ʟᴀ ᴇsᴘᴀʟᴅᴀ, ᴇɴ ᴇsᴏ ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴇʟ ᴛʀᴀᴊᴇ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴛʀᴀɪᴅᴏ ᴄᴏssɪᴍᴏ ʏ ᴠɪᴏ ᴀ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ.
ESTÁS LEYENDO
𝕄𝕚 𝕎𝕖𝕠𝕟 || 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐪𝐮𝐞 || _nadie1mportante_ PAUSADO
Fanfiction𝚚𝚞𝚛 𝚑𝚞𝚋𝚒𝚎𝚛𝚊 𝚙𝚊𝚜𝚊𝚍𝚘 si el periodista estrella y... un "GRAN" conductor, hubieran estado juntos? Bueno, eso lo sabran en este fic... (tremenda descripcion, no?)