Kapitola pátá

1.5K 51 20
                                    

𝐋𝐢𝐚𝐦

Jakmile jsem uviděl tu moji malou princeznu Katie, nevěřil jsem vlastním očím. Objevila se po dvou letech. Tenkrát ji byl rok, když ji Elen, moje bývalá manželka unesla pryč.

A od té doby jsem svoji Katie neviděl. ,,Katie?" Hned ke mě natáhla svoje maličké ručičky a chtěla do mé náruče.

Cítil jsem že pláče. Chyběla mi. Doufal jsem, že se tady někde teď neobjeví i Elen, nechtěl jsem ji po těch dvou letech vidět. Vzala mi naší dceru a rozhodla se úplně sama.

Ani důvod mi nebyla schopná říct. ,,Už jsi u mě princezno. A nikam ani nepůjdeš. Budeš už jen u mě." Políbil jsem ji do vlasů a tiskl k sobě. Moje holčička byla konečně u mě.

Jen ji chyběla máma. Ale k Elen se už nikdy v životě nevrátím. Slečna Clarke nás pozorovala a bylo na ní znát, že ji celá tahle situace dojala.

,,Asi vás tu nechám a půjdu. Musím stejně ještě něco dodělat a pak odejdu. Mám si ještě brát sestry dceru ze školky a pohlídat ji." Šeptla tiše a už se chystala k odchodu, ale já moc dobře věděl, že by mě Richard zabil kdyby viděl Katie v mojí kanceláři.

,,Počkejte, slečno Clarke. Mám na vás jednu malou prosbu. Nemohla by jste pohlídat i tady malou Katie? Richardovi by se nelíbilo kdyby tady u mě viděl Katie. Zaplatím vám to." Slečna Clarke se zamračila, ale Katie si vzala do náruče a usmála se na ní tím jejím krásným úsměvem.

Sakra jak to mluvím o své asistence? Liame přestaň takhle o ní mluvit. Je to přece tvoje asistentka. Pokáral jsem se. Ale je krásná. A to moc. To se musí nechat. Sluší ji to a ten její úsměv? A dost už. Moje myšlenky jsou divnější čím dál tím víc. ,,Tady vám napíšu moji adresu. Moje telefonní číslo víte. Kdyby něco, zavolejte." Usmála se na mě a pak i s Katie odešla. Tak tohle bylo hrozně divné. A to jsem si myslel že ten včerejšek nic jiného nepřekoná.

Vybavilo se mi, jak jsem si se slečnou Clarke podal ruku a cítil něco, co jsem necítil ani k Elen.

Bylo to zvláštní. Ale větší zděšení pro mě bylo že mi to vůbec nevadilo. A poprvé od té doby co mě opustila Elen jsem měl v hlavě samé divné a zvláštní věci které bych se slečnou Clarke dělal. Ale ani to mi vůbec nevadilo.

**********************************
Omlouvám se že delší dobu nebyla kapitola, ale neměla jsem vůbec chuť něco vydávat. Chápu že ne každý má čas/chuť napsat komentář, ale když si vezmu to, kolik lidí chtělo novou knížku, a teď kolik lidí komentuje knížku, tak mi je z toho smutno.

Každopádně.. Jak jsem se před pár kapitoly už zmínila o mém psychickém stavu. Je to lepší. O jakoby už 25% je to se mnou lepší, začala jsem znovu číst knížky, ale jediné co moc ne tak psát kapitoly. Nemám chuť. Nevím jestli to je tou aktivitou že klesla u komentářů, nedokážu to říct. 🤷‍♀️

Mějte krásný zbytek dne. ❤️‍🔥

Tessie

Nečekané shledání ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat