13. Bölüm (Ahn Jae Hyun)

1K 51 4
                                    

~İyi Okumalar ^_^~


~


Tasha kekeleyerek de olsa konusmayı basarmıstı.


"-Se..Sen."


Karsısındaki cocuk hafifce elini kaldırdı ve gulumsedi.


"-Merhaba. Ben Ji Eun'un abisi. Ahn Jae Hyun."


Gulumsemesi daha da belirginlesti cocugun. Tasha da istemsizce gulumsedi. Jae Hyun elini Tasha'ya uzattı. Tasha önce duraksadı. Sonra o da elini uzattı ve tokalastılar. Tasha sakin kalmaya calısıyordu.


"-Şey.. Neden buradasın? Bir sorun mu var?"


Jae Hyun mahçup bir sekilde gulumsedi ve elini ensesine götürdü.


"-Ah üzgünüm böyle aniden karsına cıktım. Ama ben fikrimi soylemek icin geldim. Müdür Kim hepimizin de basını sisirdi. Ama ben sizden yanayım. Herkes küçük oyunlar oynar degil mi? Bunu o kadar takmayın."


Hala gülümsüyordu. Tasha ise şaşkınlıkla Jae Hyun'a bakıyordu.


"-Sen.. Sen ciddi misin?"


Jae Hyun kafa salladı.


"-Evet ciddiyim. Bu arada sizin bir çeteniz var degil mi? Adı.. Adı U-Souls'du galiba."


Tasha'nın gozleri daha da acıldı.


"-Bunu nerden biliyorsun??"


Jae Hyun yine o muhtesem gulumsemesini sergiledi.


"-Kardeşim sizden çok bahsetti."


Tasha dudagını ısırdı ve kafasını egip olumlu anlamda salladı. Jae Hyun bogazını temizledi. Bu sefer tedirgince Tasha'ya bakıyordu. Bir sey soylemek istiyor gibiydi.


"-Şey.. Biraz zamanın var mı? İstersen okulun bahcesinde dolasabiliriz. Benim biraz vaktim var da."


Jae Hyun yine gülümsedi. Tasha ise şok üstüne şok yaşıyordu. Agzı şaşkınlıktan açıldı. Farkına varınca hemen kapattı.


"-Dogru duyuyorum degil mi?? Dogru duyuyorum?? Benimle dolasmak mı istiyor?? Tanrım eger bu bir rüyaysa lütfen biraz daha uyuyayım!"


Tasha kendi kendine konusuyordu içinden. Jae Hyun ise onun cevap vermesini bekliyordu. Hala cevap vermeyince yuzu dustu.


"-Bir cevap vermeyecek misin? Eger istemiyorsan..."


"-İsterim tabi ki.."


Tasha, Jae Hyun'un sozunu kesti. Jae Hyun once duraksadı, sonra tekrar gulumsedi. Bu sefer Tasha da gulumsuyordu.

RAKİP ÇETE // 2pmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin