9 - Okul Gezisi

899 96 177
                                    

Minho

"Günaydın çocuklar"

"Günaydın"

"Size güzel bir haberim var"

"Ne oldu hocam sınıftaki herkese 100 felan mı vereceksiniz?"

"Hayır Changbin susarsan anlatacağım."

"Tamam hocam sustum."

"Evet çocuklar Müdür bey okulun son haftasına geldiğimiz için bir gezi düzenlemek istemiş. Bu hafta çarşamba günü yani yarın değil ertesi gün. 3 günlüğüne Busan'a gezmeye gideceğiz. Otel odaları iki kişilik olacak herkes kalacağı kişiyi planlasın ve bize söylesin"

"Hocam para olarak ne kadar getireceğiz?"

"Seungmin tam bilmiyorum ama 250 lira yolculuk ve otele gidebilir. Gezmek ve kendinize bir şeyler almak için ekstra para getirirsiniz"

"Tamam hocam"

"Şimdi size izin kağıtları dağatacağım. Bunları geziye gelenler imzalayıp bize veriyor tamam mı?"

"Tamam"

Hoca kağıtları dağıtırken Jeongin'e döndüm.

"Gidecek misin?"

"Evet gideceğim"

"Bende sen gidersen giderim"

"O zaman geliyorsun"

Gülerek kafamı salladım. Hoca kağıdı verince çantama dikkatlice koyup arkama yaslandım. Hoca son kez tekrar edip derse başlarken bende dinlemeye başladım. Ders bittiğinde Jeongin hızlıca sevgilisinin yanına gitmişti. Ben ise Jisung'un yanına gitmiştim.

"Gidecek misin?"

"Evet bizim gruptaki herkes gidiyor"

"İyi, bende gideceğim"

"Kim ile kalacaksın?"

"Jeongin ile kalırım sanırım"

"O Hyunjin ile kalacakmış"

Jisung bunu dediğinde konuşan ikiliye döndüm.

"Jeongin Hyunjin ile mi kalacaksın?"

"Evet yani senin için sorun olmazsa"

"Bana sorun olmaz evet ama ben kim ile kalacağım?"

"Jisung'la kal" Hyunjin böyle dediğinde bakışlarımı Jisung'a çevirdim.

"Onun için sorun olmayacaksa ben kalırım"

"Sorun olmaz ya demi Jisung?"

Jisung evet anlamında kafa sallamıştı.

"Beraber kalıyoruz o zaman"

"Evet"

"Tamam o zaman"

Biz birbirimize bakarken Jeongin ve Hyunjin birden sarılmaya başlamıştı. Bu çocuklar salak mıydı, evet kesinlikle öyleydi. Biz onlara bakarken Chris ve Changbin yanımıza gelmişti.

"DAHA DEMİN NE OLDU BİLİYOR MUSUNUZ?"

"Ne oldu Changbin?" Hepimiz aynı anda deyince Changbin şaşırmıştı ama bir şey demeden anlatmaya başladı.

"Biz şimdi Chris ile bahçede yürüyorduk ve karşımıza sevdiceklerimiz geldi. Sonra Felix bana ne derse beğenirsiniz?

"Ne derse beğenirmişiz?"

"Beraber kalalım mı?"

"Are you kidding me right now?"

"Jisung korece konuş karşim"

I'd Do Anyhting For You / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin