Birinci Bölüm

0 0 0
                                    

Hiç kimse kötülüğü kötü olduğu için seçmez, çünkü aradıkları şeyin mutluluk, iyilik olduğunu düşünürler....
Evlendikten sonraki ilk yıl ailem bir trafik kazasında öldü. Bir Cumartesi gecesi, Interstate 75 çıkışından yanlış yönde çıkmaya çalışıyorlardı ve bir sığır kamyonuyla kafa kafaya çarpıştılar. Babam anında öldü, arabasının kaputu kafasını kopardı. Annem inanılmaz bir şekilde Delphia Belediye Hastanesi'ndeki makinelerin yardımıyla bir buçuk gün yaşadı, buna rağmen boynu ve omurgası kırılmış ve kalbi göğsüne kanıyormuş.

sürücü birkaç yarayla kurtuldu. Ancak kamyonu alev almıştı ve  sığırlar ızgara ediliyordu; annemin ölümünden sonra tazminat davası açtı. Davayı kazandı, ancak bundan herhangi bir maddi fayda elde edemedi. Babamın çiftliği çok borçluydu ve öldüğünde iflasın eşiğindeydi. Karım Sarah'nın en sevdiği teori, kendisinin olduğuydu.
borçlarının ıstıraplı yüküyle cinayet işledi. Kendimi tam olarak ikna edemesem de, o zaman onunla çeliştim. Geriye dönüp bakıldığında, et'in bazı hazırlıklar yaptığı görülüyordu. Kazadan bir hafta önce, yatağı mobilyalarla dolu kamyonetiyle gelirdi.Biliyorsun, Sarah ve benim hiçbirine ihtiyacımız yoktu, ama çok kararlıydı ve gerekirse hepsini çöpe atmakla tehdit etti. biz almadık. Ben de her bir parçayı teker teker bodruma taşımasına yardım ettim. Bizden kardeşim Jacob'ın dairesine gitti ve kamyoneti ona verdi.

Ve sonra vasiyeti vardı, ilk maddesi Jacob ve benim her yıl doğum gününde babamızın mezarını ziyaret edeceğimize birbirimizin huzurunda yemin etmemizi gerektiriyordu. Bundan sonra sayfalarca devam etti, eski çiftlik evinin her bir odasını kaplayan ve ne kadar önemsiz ve marjinal olursa olsun her öğeyi adıyla listeleyen garip bir şekilde ayrıntılı bir belgeydi - traş takımı, süpürge ve eski bir İncil. Jacob için kırık bir blender, bir çift iş botu ve benim için karga şeklinde siyah bir kağıt ağırlığı. Elbette tamamen anlamsız, beyhude bir aşk möö. Borcunu ödemek için değerli bir şey satmak zorunda kaldık ve değersiz şeylere ihtiyacımız yoktu. Biz de çocukluk evimiz olan çiftliği satmak zorunda kaldık. Bir komşu onları bizden aldı. Toprağı büyük bir amip gibi yuttu, evi yıktı, temelleri toprakla doldurdu ve üzerlerine soya fasulyesi dikti.

Ağabeyim ve ben çocukken bile hiç yakın olmamıştık ve büyüdükçe aradaki fark büyüdü.Kaza sırasında anne-babamız dışında pek bir ortak noktamız yoktu ve ani ölümleri ağırlığımızı artırdı. onunla ilişkili.
Jacob benden üç yaş büyüktü. Liseyi bitirmemişti ve şimdi büyüdüğümüz kasaba olan Ashenville'deki hırdavatçı dükkanının yukarısındaki küçük bir dairede yaşıyordu. Ashenville, en kırsal olduğu kuzey Ohio'da yanıp sönen kehribar ışıklarıyla bir kavşaktı.Jacob yazları inşaatta çalıştı ve kışlar boyunca işsizlik ödeneğinden yararlandı.

Ailede ilk olan üniversiteye gitmiştim ve eve Toledo Üniversitesi'nden bir işletme diploması getirmiştim. Benimle birlikte çalışmış olan Sarah ile evlenmiştim ve Ashenville'in otuz mil doğusunda, Toledo'nun hemen dışında Delphia'ya taşınmıştım. Utanmadan havasız beş yatak odalı bir aile evi aldık - dış duvarlar ve siyah panjurlar için koyu yeşil alüminyum kaplama, çift garaj, kablo TV, mikrodalga fırın ve her gece yumuşak bir sesle Toledo Blade! kapının eşiğinde. Haftanın her günü, Raikley'nin yem deposunda genel müdür ve baş muhasebeci olarak çalıştığım Ashenville'e gidip geliyordum.

Jacob ve benim aramda husumet yoktu, husumet yoktu, sadece birbirimizin yanında pek rahat hissetmiyorduk, birbirimize söyleyecek pek bir şeyimiz yoktu ve bunu saklamak için fazla çaba sarf etmedik. Birden fazla kez, işten sonra sokağa çıkarken, bana çarpmaması için bir kapı eşiğine koştuğunu gördüm ve her seferinde rahatladığımdan daha az hasta oldum.

Annemle babamın ölümünden sonra bizi bir arada tutan tek bağ, her yıl babamıza verdiğimiz sözdü, onun doğum gününde mezarlığa gittik. mezarın başında sessiz, kaskatı ve mahcup durduğumuz yerde, her birimiz diğerinin gidebileceğimiz uygun zamanın geçtiğini belirtmesini bekliyorduk.
ayrı hayatlarımıza dönelim. Bir öğleden sonrayı böyle geçirmek iç karartıcıydı ve eğer ikimiz de bir şekilde cezalandırılacağımızı veya mezarın ötesinden lanetlenebileceğimizi hissetmeseydik, sözümüzü tutmasaydık, muhtemelen ilk seferden sonra vazgeçerdik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PLAN ... JAPONCA  bir kitaptan çevri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin