Skutečně nespala. Hned jsem s úsměvem přikývl a pozoroval moji malou holčičku. A slečna Clarke se postavila vedle mě. Udělal jsem ke Katie pár kroků a začal ji lechtat. To na ní zabralo a začala se smát. ,,A mám tě ty moje malá potvůrko." Smál jsem i s Katie na které bylo znát že je šťastná.
,,Doufám že jsem všechnu práci udělala tak jak jste zvyklý." Při lechtání Katie jsem se podíval na Emily, která vypadala maličko nervózně. Věnoval jsem ji jeden úsměv a na tváři se jí objevila růžová barva. Červenala se a mohl jsem za to já.
,,Všechno co jste za pracovní dobu udělala, bylo perfektní. Jsem velice spokojený s vaší prací, slečno Clarke." Usmál jsem se na ni přátelsky. Úsměv mi opětovala. ,,Slečna Clarke a pan Johnson. Ťo e ďivný." Katie se na nás celou dobu koukala. Emily se začala hned smát.
Líbí se mi její smích. Je tak moc kouzelný, stejně jako ona sama. Pomyslel jsem si a své myšlenky nechal myšlenkami.
,,Tak co, princezno? Půjdeme?" Katie zavrtěla hned hlavou. Chápal jsem jí že za žádnou cenu se jí nechce domu. ,,Katie musíme jít domů. I slečna Clarke musí jít spát." Snažil jsem se jí to vysvětlit, ale i tak zavrtěla hlavou. ,,Kat, vezmu tě do náruče." V tu chvíli se Katie postavila a utekla k Emily schovala se za ní. Tak to jsem nečekal.
,,Katie, tvůj tatínek má pravdu." Slečna Clarke se otočila na Katie a pohladila ji po vlasech. ,,Až ši buďeťe žíkat jmény!" Naštvaně nafoukla pusu a založila si ruce na hrudi. Bylo to vtipné.
,,V soukromí bychom si mohli tykat. Tak já jsem Liam James." Usmál jsem se. ,,Emily Leah." Tváře ji znovu zrudly. Usmíval jsem se uvnitř sebe.
Nechápal jsem svoje emoce, které se objevily s příchodem slečny Clarke. Něco podobného jsem dřív cítil k mé bývalé manželce Elen, ale tohle je silnější.
Neznám ji ani rok a k tomu je to asistentka. Moje, asistentka. Za tohle by mě Richard zabil. Na svém pracovišti nechce vidět lidi co se do sebe zamilují nebo spolu chodí. A navíc, jsem její šéf. ,,Tati, ty še ďíváš na ťeťu Em jako nějaký Lomeo." Tak teď to Katie doslova vystihla. Víš že se člověk dokáže zamilovat během ani ne čtyř minut? Ozval se ten hlásek v mé hlavě. Třeba ta záležitost s Elen. Tohle je ale něco úplně jiného. Nalhával jsem si stále. Jenže jsem nevěděl jak moc si sám sobě teď lžu.
**********************************
Snad jste si dnešní kapitolu užili a já jsem už teď zvědavá na vaše komentáře. Co si myslíte o Em a Liamovi? 🤔Myslíte si že ti dva skončí spolu? Anebo že by se Liamovi do života vrátila jeho bývalá manželka Elen a chtěla Liama jen pro sebe? 🤔
Anebo to všechno bude jinak? 🤔
Každopádně vás nechám dlouho napínat, do té krásné osmnácté kapitoly to je ještě daleko. 😂 Tak alespoň se budete mít na co těšit. 🤣
Jsem zvědavá na vaše odpovědi a taky mě moc zajímá, jak přemýšlíte když dočtete kapitolu. Jestli koumáte nad tím co bude dál nebo to po dočtení kapitoly necháte plavat a čekáte na to až vydám další kapitolu.
Fakt vás prosím, napište mi jak to u vás je, fakt mě to zajímá! 🤣🙏 (Moje otázky jsem radši už podtrhla 🤣 tak jsem zvědavá kdo z vás si toho všimne 👀)
Tessie
ČTEŠ
Nečekané shledání ☑
RomanceDRUHÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Vezmu si na sebe nějaký overa-" Nestihla jsem to ani doříct a už jsem viděla, jak protáčí oči nad tím, že si na sebe chci vzít černý overal. ,,Jdi do prdele se zasraným overalem! Musíš zaujmout, vypadat trochu...