Κεφάλαιο 62

116 4 86
                                    

Casper pov
Ενώ ο Aaron με κοιτουσε με ένα οξύθυμο βλέμμα. Ίσως η Rene να μην ξέρει τίποτα, αλλά και πάλι δεν παίρνω και όρκο! Όταν έφτασα στο πανεπιστήμιο καθώς η ημέρα είχα πρωινο μαθηματα με τον μαλακα καθηγητή των μαθηματικών ο οποίος μου την σπάει στα νεύρα μιας και είναι δύσκολο να τον ψυχολογίσεις ώστε να καταλάβεις τι στα κομμάτια προσπαθεί να κάνει με όλη αυτή την κατάσταση που έχει δημιουργήσει όχι μόνο στο σπίτι της Allison και του Elian, αλλά και στο πανεπιστήμιο! Η ώρα της τάξης περνούσε βασανιστικά καθώς το κεφάλι μου είχε γίνει πουρές από τις σκέψεις μου για την Rene και τον Aaron.  Όμως εκει που βρισκόμουν χαμένος στις σκέψεις μου ο μαλακας καθηγητής των μαθηματικών μπερδεύτηκε μιας και αντί να προσφωνήσει το όνομα του Allen, φώναξε το όνομα της Allison! Αμέσως τον ενημέρωσαν ότι η Allison και η Eva ήταν απούσες σήμερα ώστε να του δημιουργήσουν περισσότερη αμηχανία προσπαθώντας να την κρύψει. Έτσι το αγνόησα, αλλά όταν το μάθημα τελείωσε εκεινος έμεινε στην αίθουσα χτυπώντας τα χέρια του στο γραφείο. Φυσικά το αγνόησα καθώς δεν με ενδιέφερε μιας και είχα τα δικά μου προβλήματα. Φόρεσα τα ακουστικά μου και προχώρησα προς τα ντουλάπια για να πάρω το βιβλίο του επόμενου μαθήματος. Ξαφνικά μόλις γυρίζω το βλέμμα μου πέφτει στην Allison η οποία βρισκόταν στο διάδρομο προς την κατεύθυνση του γραφείου του διευθυντή με την μητέρα της καθώς είχε έρθει για να ενημερωθεί η μητέρα της για την τετραήμερη! Προσπάθησα να την πλησιάσω όμως με πρόλαβε ο μαλακας καθηγητής των μαθηματικών ο οποίος είχε αλλάξει διάθεση μόλις η Allison εμφανίστηκε στο πανεπιστήμιο! Άρχισε να χαμογελάει πονηρά σε τακτά διαστήματα καθώς κατορθωνε να σπάει τα νεύρα στην Allison η οποία προσπαθούσε να του φέρεται ανάλογα μπροστά στους συμμαθητές της και στην μητέρα της! Πραγματικά τα πράγματα έγιναν χειρότερα όταν ο αδερφός της έκανε την εμφάνιση του βγαίνοντας έξω από το γραφείο του διευθυντή κάτι που την έκανε να εξοργιστει και να φύγει στο τέλος με κλάματα στα μάτια της. Αμέσως ο μαλακας καθηγητής μαθηματικών σκυθρωπιασε και πήρε τον Elian με την μητέρα του μακριά από τα βλεμματα των μαθητών. Εγώ έτρεξα για να βρω την Allison στην οποία χρωστούσα πολλά και ιδιαίτερα μια μεγάλη συγνώμη! Έψαχνα παντού, όμως δεν την έβρισκα πουθενά και καθώς έμπαινα ξανά μέσα στο πανεπιστήμιο ενώ βρισκόμουν στο πίσω μέρος του πανεπιστημίου,  άκουσα τα έντονα κλάματα της να έρχονται από το μέρος της παλιάς αποθήκης του πανεπιστημίου! Αμέσως προχώρησα προς την κατεύθυνση όπου άκουγα τα αναφιλιτα της, ώσπου την βρήκα κάτω από ένα γερικο δέντρο ενώ καθόταν σε ένα παλιό πέτρινο παγκάκι καθώς είχε την απόχρωση του άσπρου με λίγες αποχρώσεις μαύρου λόγο ξεχασμένης συντήρησης. Εκείνη είχε ρίξει το σώμα της όλο πίσω και εκλαιγε με κλειστά μάτια καθώς τα μαλλιά της πέφτουν όλα πίσω ενώ παράλληλα ο αέρας έπαιζε με τα πεσμένα μαλλιά της. Το μόνο που έκανα ήταν να πάω από πίσω της και να της τοποθετήσω το χέρι μου πάνω από το πρόσωπο της καλύπτοντας τα κλειστά μάτια της από το φως των ακτίνων του ήλιου που έπεφταν από τα φυλλωματα του γερικου δέντρου! Εκείνη αμεσως ένιωσε την παρουσία μου και άνοιξε τα μάτια της! Αμέσως έκανε πέρα το χέρι μου και εγώ τοποθέτησα το κεφάλι μου πάνω από το δικό της. Το μόνο που έκανε ήταν να με διώξει και αμέσως έτρεξα να καθίσω δίπλα της καθώς είχα τύψεις που εξαιτιας μου και των προβλημάτων που έχω με την Rene και τις ζήλιες της εκείνη βρίσκεται έτσι σε αυτά τα χάλια, όμως είμαι σίγουρος ότι είναι και εξαιτιας του ερωτοχτυπημενου καθηγητή των μαθηματικών που εξαιτιας των συναισθημάτων του εκείνης της έχουν σπάσει τα νεύρα της! Αμέσως την αγκαλιασα και εκείνη αφέθηκε στον πόνο των συναισθημάτων που την είχα καταβάλει. Έτσι καθώς εκλαιγε εγώ την παρηγορουσα χαϊδεύοντας την πλάτη της και μόλις ηρέμησε της ζήτησα συγνώμη για όλα που τις προκάλεσα αυτές τις ημέρες καθώς εκείνη απομακρυνθηκε από την αγκαλιά μου και με κοίταξε με απορία σκουπιζοντας τα μάτια της από τα δάκρυα!

Casper: Πραγματικά χίλια συγνώμη ρε Allison. Έχεις τα δικά σου και εγώ σου φορτωθηκα με τα προβλήματα μου!
Allison: Μην απολογείσαι για κάτι που δεν φταις! Πίστεψε με το έχω ξεχάσει το θέμα με την κοπέλα σου.
Casper: Δεν ξέρω αν είναι κοπέλα μου η αν θα συνεχίσει να είναι....(Της είπα καθώς κοίταξα κάτω).
Allison: Γιατί Casper τι πρόβλημα υπάρχει?
Casper: Απλά σταματα! Μην κάνεις και εσύ ότι κάνει ο Jack.
Allison: Τι κάνω δηλαδή?
Casper: Καθώς είσαι χάλια και σε απελπιστική κατάσταση νοιάζεσαι για εμένα τώρα! Κοίτα τα δικά σου θέματα και μην κλεινεσαι στον εαυτό σου! Δεν θέλω να χάσω άλλον έναν φίλο!
Allison: Casper το ξέρεις ότι έτσι είμαι εγώ, αλλά τι εννοείς να χάσεις κάποιον φίλο σου? Τι έγινε στο παρελθόν που σε έχει πληγώσει τόσο?
Casper: Απλά το τώρα με πληγώνει, και όχι το τότε. Ξέρω ότι ο Jack θα γυρίσει όποτε εκείνος τα βρει με τον εαυτό του και όταν ξεχάσει εκείνη. Όμως το τωρα είναι που με κάνει να μου λείπει  μιας και μου έδινε τις συμβουλές, το στήριγμα και μια λύση που χρειάζομαι.
Allison: Ε πες μου τι έγινε και θα σε βοηθήσω εγώ! (Έβαλε τα χέρια της στο πρόσωπο μου και με γύρισε να την κοιτάξω). Δες με εγώ είμαι εδώ και θα σε βοηθήσω, όπως έκανες εσύ για εμενα τώρα και όσες φορές σε χρειάστηκα! Έτσι κάνουν οι φίλοι, οι πραγματικοί φίλοι όπως εγώ και ο φίλος σου!!
Casper: Απλά είμαι χαμένος, δεν ξέρω τι να κάνω! Όμως και εσύ δεν είσαι σε καλή κατάσταση για να μιλήσουμε τώρα!
Allison: Ωραία κοίτα τι θα κάνουμε! Θέλεις να περάσεις από το σπίτι μου το απόγευμα να μιλήσουμε η να πάμε να ξεσκασουμε έξω κάπου μακριά?
Θα μας κάνει καλό εσύ τι λες?
Casper: Καλή ιδέα!
Allison: Θα δεις που όλα θα λυθούν!
Casper: Πρέπει να λύσουμε και το δικό σου θέμα σωστά?
Allison: Ποιο θέμα να πρωτολυσω δεν ξέρω καθως η περίπτωση μου είναι ένα μπαχαλα! Ένα νήμα με πολλές άκρες που από οπου και θα το πιάσεις θα βρεις διεξόδους!
Casper: Όπως είπες όλα λύνονται.  Εξάλλου ο Jack πάντα έλεγε αν δεν έχεις θέληση τίποτα δεν λύνεται!
Allison: Πραγματικά είναι φοβερος! Για αυτό τον αγαπάς τόσο!
Casper: Όντως είναι φοβερος! (Ξαφνικά τότε το κινητό της Allison χτύπησε με το χαρακτηριστικό ήχο της κλήσης και έτσι αμέσως απάντησε και σηκώθηκε ξαφνιασμενη).

Allison pov
Ξαφνικά εκεί που μιλούσαμε με τον Casper για όσα μας απασχολούν και κανονίζαμε το τι θα κάνουμε για όσα μας προβληματιζουν το κινητό μου χτυπάει και ξαφνικά ακούω κάτι κλάματα τα οποία προέρχονται από την Mia....

ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora