Karakterimin Görünüşü Ve Özellikleri

202 11 5
                                    

Merhaba arkadaşlar benim katil karakterim 2 yüzlü olurdu.Cinayet işleyeceği zaman Bütün heryeri beyaz siyah güneş gözlüklü saçı kalkık saçının uçları kanlı siyah bir sweatshirt şapkalı.Sabahları gözlük çıkar onun yerine ağzına bandana takar çünkü sabahları ağzında kan akar akşamları gözlerinden.Sabahları olan halim benim resmim akşamları şapka açık dikelmiş halde ve gözlüklü.insanları gözleriyle hipnotize edebiliyor.YAMYAM tarzdadır ama et değil kan içer.hergün en az bir kişi öldürür öldürmezse delirir ve katliam oluşturur.En çok genç kızları öldürür lise üniverste falan önce o kişiyle sabah sevgili olur akşam öldürür.favori aleti çivili beyzbol sopası katilliğe ilk başladığı olay:11 yaşında bir çok kez öğretmenlerden azar yemekten sinirlenir öğretmenin alnına tornavida sokar.Sonra bilgili olduğu için okul kazanını patlatır lakabıVinTaGe dir.Asıl adı benim adımdır ama bu onun sırrıdır.Tek zayıf noktası ailesidir.
Her genç erkek kılığıyla karşınıza çıkar ama hep aynı kılıkla öldürür.
Deadpool tarzıyım zarar görünce yenilenme özelliği var ve kolu falan kopunca uzun süre sonra düzeliyor yada kendi kolunu yerine takıyor.klasik lafı:Cehenlemlik olacacaksan neden değecek kadar günah işlemiyorsun.
Okul patladıktan sonra çıkan yangında yüzü
yanıyor ameliyatla normale dönüyor ama terminatör gibi oluyor.

Spooky Scary StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin