*EunHyuk*
Sabah üzerime vuran güneş ile açtım gözlerimi üstümde ki ağırlık hareket etmeme izin vermiyordu. Bu ağırlığı ömrüm boyunca taşısam hiç ses çıkarmam yavaşça üzerimden kaldırdım. Dün gece isteklerim yüzünden sevgilimi fazla yormuştum kahvaltı hazırlasam güzel olur Bebeğime küçük bir öpücük verip aşağıya indim...
*DongHae*
Gözlerimi açıp elimle yanımı yokladım ama sıcaklık yerine sağuk çarşafı buldum 'Neredeydi bu adam' aşağıdan gelen çığlık sesi ile ne olduğunu anlamadan koşarak indim gördüğüm manzara karşısında kahkahama engel olamadım.
Benim hamsim elini tutmuş kurbağa gibi zırlıyordu o kadar tatlı duruyor ki onu yemek istiyorum.
"Yahh!! Güleceğine yardım et acıyor" gözleri dolu şeklinde söyleyince içimde bir şeyler koptu canı gerçekten yanıyor olmalıydı.
Elini tutup suya soktum biraz olsa da rahatlamıştı.
"Hadi hastaneye gidelim bebeğim" korku dolu gözlerini bana dikti.
"Hayır asla ölsem dahi gitmem iğne vuracaklar asla gitmiyorum götürme beni" gülsem mi aglasam mı bilemedim 27 yaşında adam iğneden korkuyor cidden.....
"İğne yok sadece eline bakacaklar çocuk musun Hyuk ciddi bir yanık olabilir!" istemeden sesimi yükseltmiştim sulu gözler ile bana bakıp ağlamaya başladı Hayır ağlama dayanamam..
Elini tutup dudaklarıma götürdüm Yanan yeri dilim ile yalamaya başladım. İlk şaşırmıştı şimdi elini neredeyse ağzıma sokacaktı.
"Geçti mi?" kafasını salladı kucağıma alarak solana götürdüm.
"Sen burada dur bebeğim Ben yemek hazırlayayım" başını usulca salladı mutfağa gidip önce dağıttığı yerleri topladım Sonra ikimiz için mükemmel bir yemek hazırlamaya başladım.
*EunHyuk*
Aptalım aptal bir yemek yapmayı bile beceremiyorum oysa ki onun için bir şeyler yapmak istiyordum.
İstemsiz olarak gözümden yaşlar akmaya başladı benim gibi birini hak etmiyordu O mükemmeldi ama ben ? İse yaramazın tekiydim..
Omzuma dokunan el ile sıçradım.
"Hadi bebeğim sofra hazır" başımı sakladım göz yaşlarımı silip arkasından gidip ona bakmadan masaya oturdum çenemde hissettiğim el ile dondum yüzümü kaldırıp gözlerine kenetledi.
Kasları çatılmaya başladı Aglamamdan nefret ederdi eskiden beni ağlatan herkesi döver ben susana kadar öperdi bazenleri bilerek saçma nedenlere ağlayıp öpmesini beklerdim.
"Neden aglıyorsun melegim?"
"Be-en *higk* bir sey be-cee-remi *higk* beceremiyorum"
"Yah salak Ben yapiyorum ikimiz için iste!!"
"Ama bende yapmak istiyorum! Sen her konuda mükemmelsin ama ben..." Sözlerimi yumuşak dudaklari böldü.
Alnını alnıma yasladi konusmaya başladı:
"Böyle konusma lutfen.. Bana bak Ben hic bir sey yapamayan adam seninle birlikte her seyi yapar oldum Kimseyi önemsemeyen kisi sana zarar gelince deliye dönüyor Sen bana ne yaptıgına bak hyukjae beni baska biri yaptin sabah gözümü sensiz açınca o günüm kötü geciyor senin kokunla uyanamadığım için Senin tek lafin, sözün,bakışın benim hayatim Sen olmazsan Ben olmam sen olmazsan Ben yaşayamam Sensiz nefes alamam melegim.. Hic bir sey yapmasanda olur sadece beni sev Bana saril Beni birakma yeter senden baska bir sey istemiyorum Seni hic tatmadığım duygular ile SEVIYORUM.."
Kalbim yarışta gibi atıyor Ben bu adami hak edecek ne yaptim?? Dudaklarımızı birleştirdim:
"Seni Seviyorum Donghae"
"Iste tek yapman bu sevgilim"
*SON*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One-Shot Haberi
FanfictionNORMAL ATAMADIGIM ICIN BÖYLE ATIYORUM !! °° Sonunda CB yaptim !! D&E konserinde gelen bir Kiss sahnesi ile yazmaya kadar verdim Pek icime sinmedi ama Elimden geldigi kadar xs Umarim begenirsiniz *.* Love adli yeni hikayeye başladım ona destek verin...