Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu uygulamayı yaklaşık 1 ay kadar kullandım ve epey bi kitap okudum. Buradaki kitapların coğu zaman ve emek harcanmadan baştan savma yazılmış kitaplar oldugunu benim kadar,sizde biliyorsunuzdur.
ilk deneyimim olan bu çalışmada sizlere kaliteli bir kitap yazmaya çalışacağım...♤ 1.BÖLÜM ♤
-RUTİN-Uyandığımda kafamdaki binlerce sesin arasında amerikanın grens adındaki kasabasındaki kücük bi otelde olduğumu hatırladım.dün gece içtiğim onlarca bira dışında pek fazla bişey hatırlamıyordum. Güneş batmak üzereydi ama henüz batmamıştı. zaten güneş batmadan uyandığım için sersemlemiştim kendime gelmek için buz dolabından bir dewars çıkardım ve sürekli yanımda taşıdığım birkaç kan torbasından birini dişlerimle parçalayarak kadehe yarı yarıya doldurdum ve biraz buz attım kokteylimden bir yudum aldıktan sonra sıcak suyun altına girdim güneş tamamen battıktan sonra eşyalarımı toplayıp, bir sonraki rotama doğru ilerlemek üzere aracıma bindim.Daha önce söyledimmi bilmiyorum ama vampir olmanın bazen iyi yanlarıda olabiliyor mesela,insanların zihnine girebilip onlara isyediğimizi yaptırabiliriz. "Yada sexi bir kızı kolayca etkileyebiliriz" diye düşündüm kendi kendime ve güldüm. Evet gideceğim yer trion adında küçük bir şehir ve orda açıklanamayan ölüler ve parçalanmış cesetler bulunduğunu duymuştum ve gidip bi göz atmam gerekiyordu.
♤ 2.BÖLÜM ♤
-VAHŞET-
Trion'a vardığımda iç güdüsel olarak yakınlarda kendi türümden birinin buralarda olduğunu hissetmiştim,ve haklı çıktım cesetlerin neredeyse kurutulana kadar kanları emilmişti. Buna gerçekten şaşırmıştım çünkü her ne kadar lanetlenmiş varlıklar olsakta bizimde kendi aramızda kurallarımız vardı ve bunlardan en önemlisi bir insanı öldürene kadar kanını emmek suçtu. Genellikle ihtiyaç duyduğumuz kadarını içer yarayı yaladıktan sonra kurbanı hipnotize ederek gördüklerini unuttururduk. Buna gerçekten sinir olmuştum bunu yapanları bulup bi an önce öldürmeden rahat etmeyecektim.
*♤*♤*♤*♤*♤*♤*♤*♤*♤*
Ve sonunda bunu yapan serserilerin nerde olduklarını buldum. Fceny adında bi gottik kulübünde takılan 2 sersem muhtemelen onları dönüştüren babaları ölmüş,yavrularıda başıboş kalmıştı onları gördügumde sakince bekletip dışarı çıkmalarını bekledim ve yuvalarına kadar onları takip ettim yuvaları dağ yolundaki bi patikada ve şehirden birhayli uzaktı, toplam 6 kişiydiler muhtemelen kan içmekten ve kızlara gösteriş yapmak hariç, vampirlerin güçleri ve yapabilecekleri hakkında bi s*k bilmiyorlardı aralarında 1 kız vardı 5'i erkek ti. Aralarınden 2 erkek bi kız dışarıya çıktı bu benim için fırsattı ilk önce kadın vampiri öldürecektim, çünkü büyük ihtimalle en güçlüleri oydu bir masanın yanında bira içerlerken kadın vampirin sırtında elimi sokup kalbini çıkardım diğer 2 vampir bileklerime o kadar hızlı atıldıki nerdeyse kaçamıyordum.sandığımdan güçlüydüler ama bende henüz tam gücümü kullanmamıştım ve zaten buna genellikle gerek kalmazdı,içerden 3 vampirin daha yıldırım gibi üzerime geldiğini gördüğimde kendimi açmaktan başka şansım yoktu kendimi açtım ve tüm gücümü topladım aralarından biri vakit kaybetmeden üstüme atıldı, ama bileğinden kavradığım gibi kokunu kırdım ve sırtına o kadar set vurdumki muhtemelen ciğerlerini tükürdü .belimdeki tahta kazıkları çıkardım ve bir tanesinin kalbine saplamak için atıldım ama ıskalamıştım bende kazığı cıkarıp arkamdaki vampirin kalbine sapladıktan sonra çıkarıp önümdekine'de sapladım son bir kazıgım kalmıştı ve karşımda 2 tane vampir vardı, biri havaya zıplayıp üstüme doğru atıldığında onu kazıkla yere okadar sert mıhladımki kazığı bi daha gömüldüğü yerde kaybolmuştu öteki vampirede bir hamle yaparak boynuna atladım ama onunda benim omzumu yakalamadına engel olamadım bu piç beni iyice sinirlendirmişti tırnaklarımı çenesinin altına geçirdim ve ayaklarımla gövdesini sabitleyip kafasını yukarı doğru çektim fazla dayanamadı ve kısa sürede kafasını teslim etti cesetleri toplayıp yaktıktan sonra güneş doğmadan otel bulabilmek için şehre indim...♤ BÖLÜM-3 ♤
- BAŞ BELASI -
Şehre indiğimde güneş çıkmış,sabah olmuştu.Gerçi arabamın camları normal cam değildi güneş ışınlarını %100 geçirmez tavlanmış camdı. Ama genede uykusuzluktan sersemlemiştim ve vücudum karıncalanıyordu bu sabahı arabada geçirmem gerekecek gibi görünüyordu ama bu fikir benim hiç hoşuma gitmemişti ve lanet olsun! Hiç kan torbamda kalmamıştı bodrumu olan bir apartmanın önünde durdum kapı açıktı arabadan içeriye atlayacaktım ve bu geceyi bodrumda geçirecektim. Son kalan gücümü toplayıp atladım. Düştüğüm yerde biraz yattım ve doğrulduğumda bana şaskın gözlerle bakan kadını gördüm ha siktir!! Bağırmaya çalışmadan onu etkim altına almalıydım ama kolumu kaldıracak gücüm kalmamıştı dünkü kavgada epey hasarlı çıkmıştım ve şans malesef benden yana değildi. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı gözlerim kapandı ve bayıldım.
♤*♤*♤*♤*♤*♤*♤*♤*♤*
Gözlerimi açtığımda bir evdeydim. Ve gece olmuştu ama neredeydim ben? Bunları düşünürken birden kapı açıldı ve beni koridorda üstümden dumanlar çıkarken gören kadındı bu 1.70 boylarında esmer ve bir tanrıça kadar güzeldi. Ve elinde bi torba kan vardı kanı bana uzatarak ben "jess: dedi gülümseyerek kan torbasını aldım kesinlikle insan kanı değildi "benim vampir olduğumu nerden bildiğini ve bunun ne kanı olduģunu bilmek istermiyim?"diye sordum.
"Elindeki domuz kanı ve bende bir vodoo rahibesiyim"
Neyy bu kadın bir vodoo rahibesi miydi duyduklarıma inanamıyordum bi yerden kanı içerken kimin soyundan olduğunu sordum. maman lale adında güclü bir rahibenin soyundan geliyordu. "Rahibeysen neden beni öldürmedin?"
"Seni tanıyorum stean ve vampirleri avladığını biliyorum ve sana yardım edeçeğim"
Duyduklarıma inanamıyordum bir vodo rahibesi ve vampir beraber çalışacaktı gerçi ikimizinde ortak yönleri vardı mesela vampir avlamak."neden bana ihtiyacın var?" Lale'nin soyundan geldigine göre epey güçlü olmalıydı.
"Kuzeyde bişeyler oluyor yüzlerce nedeni bulunamayan ölümler ve bir vampir çetesi bir kasabanın tamamını ele geçirmiş ve liderleri 350 yaşında epey güçlü bir vampir. Onla ve adamlarıyla tek başıma başa çıkamam yardımın lazım"
Doğuda bikaç ölüm oldugunu duymuştum ama bu kadar büyüyeceğini tahmin etmemişim."Erken yat jess yarın yola çıkıyoruz"dedim ve evden çıktım biraz avlanmam ve bilgi toplamam gerekiyordu...♤ 4.BÖLÜM ♤
-BÜYÜ-
Gece eve döndüğümde jess çoktan uyumuştu. Bende uyumak için misafir odasına girdiğimde odanın ortasında 2 metrelik bir tabut gördüm. Bu kadın yüksek rütbeli bi vodoo rahibesi olabilirdi ama vampirler hakkında bi halt bildiği yoktu. Daha önce bir vampir öldürmedigine bahse bile girebilirdim. Yaķınlardaki bi hastaneden 10 torba kadar kan çalmıştım ve bu beni 2 gün idare ederdi. Akşamdan tüm eşalarımı hazırladıktan sonra 2 li bir deri kanepeye uzandım.
*♤*♤*♤*♤*♤*♤*♤*♤*♤*♤*♤*
Rüyamda felix adındaki bir vampir görüyordum, tüm kuzeyi ele geçirmişti ve yanında ben vardım... Yüzüme çarpan bir kova buzlu suyla beraber öfkeyle bağırarak yattığım yerden fırladım bi an için jess'i tanımadım ve boynundan tutarak yerden yarım metre havaya kaldırdım gerçekten rüyanında etkisiyle çok öfkelenmiştim. Ama jess in o melek yüzüne biraz bakınca sakinleştim ve onu yere bırakıp özür diledim.
"Önemli değil stean bu benim suçum"
Anlayışı için minnettar olduğumu söyledikten sonra ona rüyamı anlattım belki o rüyamı yorumlayabilirdi vodoo rahibesiydi sonuçta rüyamı anlattıktan sonra donmuş bir ifadeyle yüzüme bakıp,"felix'i tanıyormusun?"dedi
"evet"
"Kim olduģunu söylermisin stean
"Babam, yani beni dönüştüren adam"...
Size hiç kendimden bahsettmediģimi hatırlıyorum hemen kısa bi şekilde özetliyeyim.
1613 yılında amerikanın savannah adındaki bir kasabasında doğdum biyolojik babam beni bir kiliseye vermişti 18 yaşıma kadar orda büyüdüm ve çıktıktan sonra bi kadınla tanıştım henüz 20'li yaşlarımdaydım evlendik aradan 6 sene geçmişti 2 çocuğumuz küçük bir evimiz ve bahçemiz vardı ve bir gün tarlada çalışırken karım melaphia çocuklarımla beraber bana yemek getirmişti mutlu bir şekilde yemek yerken o geldi felix.. ölümsüz gözlerin dehşet fışkırıyordu ama onun amacı beni öldürmek değildi sonsuza kadar bana acı çektirmek istiyordu karımı ve 2 çocuğumu gözlerimin önünde öldürdü ve beni bir vampir'e dönüştürdü..
Jess beni sarsarak yola çıkmamız gerektiğini söyledi evin içinden garaja kapı vardı garaja girip arabaya yerleştik dışarda güneş olduğu için arabayi jess kullanacaktı bende arka koltukta biraz uyuyup gücümü toplayacaktım.kendime bi koktey hazırlayıp içtikten sonra arkama yaslanıp gözlerimi kapattım.Yeni bölüm 2 gün sonra ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir STEAN
FantasyÖncelikle şunu söylemeliyim ki bu uygulamayı yaklaşık 1 ay kadar kullandım ve epey bi kitap okudum. Buradaki kitapların coğu zaman ve emek harcanmadan baştan savma yazılmış kitaplar oldugunu benim kadar,sizde biliyorsunuzdur. ilk deneyimim olan bu ç...