💜5💜

246 15 9
                                    

Karolina
Ty chyba sobie teraz żartujesz? Ty... Ale...

Jungkook
Nie żartuję sobie z Ciebie. To jest prawda. Jestem Jeon Jungkook. Z zespołu BTS.

Jak mi nie wierzysz mogę Ci wysłać moje zdjęcie.

Karolina
Nie mówię, że Ci nie wierzę, ale... Jestem bardzo, bardzo zaskoczona, że Ty... O matko...

Jungkook
Nie chciałem to przed Tobą ukrywać, bo bałem się jaka będzie Twoja reakcja na to, gdy powiem Ci moje prawdziwe imię. I widać, że jesteś w szoku.

Karolina
W szoku?! Jestem... Chyba zaraz zostanę ataku paniki. Piszę z popularnym piosenkarzem... BTS.

Jungkook
Uspokój się. Nie powiedziałem Ci dlatego bo... Myślałem, że będziesz już tak jak wszystkie fanki... Czyli, które by chciały rozmawiać, pisać, chciały się poznać, porozmawiać przez kamerę i nakłaniały do bycia... Chłopakiem. I mówienie ciągle "Kocham Cię”. Ale Ty jesteś inna niż te wszystkie fanki w Korei Południowej. Jesteś miła, świetna, dobra, poczuciem humoru, i tak fajnie się z Tobą piszę. Przepraszam Cię, że Ci teraz o tym mówię...

Karolina
...
Ehh... Rozumiem Cię. Nie jestem zła, ani rozczarowana, że Ty tak pomyślałeś o mnie bo ja naprawdę wszystko rozumiem. Jesteś z popularnego zespołu BTS, którą ja bardzo uwielbiam.

Fanki uwielbiają Cię tak jak reszty chłopaków i dlatego tak jest. Jesteście popularni przez każdych osób, lubianych i kochanych.

Nie musisz przepraszać. Jeszcze wciąż jestem w szoku, że piszę z Tobą. Z moim ulubionym piosenkarzem BTS.

Tak naprawdę jestem z tego... Szczęśliwa i ucieszona, że w końcu znam Twoje imię, że Cię znam... Ale także jestem troszkę smutna, że dopiero teraz o tym mówisz... Mam nadzieję, że będziesz chciał jeszcze pisać ze mną... Bo Cię polubiłam...

Jungkook
Dziękuję... Nie spotkałem jeszcze takiej osoby, która tak weźmie do tego zbyt spokojnie...

Inni by odebrali to inaczej...

Jesteś najlepsza. Ulżyło mi, gdy powiedziałem Ci prawdę o mnie i o moim imieniu. Już nie chciałem Cię okłamywać bo zasługujesz by znać prawdę...

I... Ja bardzo Cię polubiłem i chcę oczywiście pisać z Tobą. Z Tobą by mnie właśnie tutaj nie było.

To czyli... Mi wybaczyłaś? Nie jesteś zła?

Karolina
Och...

Nawet nie byłam na Ciebie zła. Wybaczyłam Ci dawno Jungkook.

Nie umiałabym być na Ciebie zła.

Dobrze, że wszystko dobrze się ułożyło. Bez żadnych kłótni.

Jungkook
Słodka jesteś Karolinko. ☺️

Mam tutaj coś dla Ciebie. I to może Ci poprawić humor. 😉

Karolina O rany

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Karolina
O rany... 😲

Jesteś...

Jungkook
Jaki? 😏

Karolina
Piękny i słodki... ☺️🤭

Jungkook
Dziękuję Ci bardzo. Jesteś takim aniołkiem, który właśnie przywędrował dla mnie. 😏😚

Karolina
Nie przesadzaj Jungkook... Nie musisz za nic dziękować.☺️☺️

Jungkook
Nie przesadzam Karolinko tylko mówię prawdę, która zawsze będzie prawdą. 😏😚

Karolina
Dziękuję Ci bardzo. ☺️

Humor mi się już poprawił dzięki Twojemu zdjęciu i miłymi słówkami. ☺️

Jungkook
Cieszy mnie to bardzo. Chcę właśnie widzieć Twój dobry humor i jeszcze uśmiech. 😏😚

Karolina
Ja także chcę widzieć na Twojej twarzy uśmiech. ☺️

Jungkook
Mam zawsze uśmiech na twarzy, a to właśnie Tobie. 😏😏

Twój uśmiech zawsze powoduję, że mój dzień nawet w pracy myślę o uśmiechu i pisaniu z Tobą. ☺️😏

Karolina
Oj... Jak to słodko zabrzmiało. Nawet nie wiedziałam, że tak odczuwasz i... Masz takie myślenie. ☺️🤭

Jungkook
Od samego początku. 😏😏

Przepraszam Cię bardzo, ale muszę już kończyć. Jest u mnie 23:30 i muszę wstanąć rano do pracy.

Karolina
Dobrze, dobrze rozumiem. Powinieneś już spać o tej godzinie.

Musisz się dobrze wyspać do pracy. ☺️

Jungkook
Wyśpię się. 😏

Dobrej i spokojnej nocy Ci życzę. 😚

Śnij o mnie. 😏😏

Karolina
Dziękuję. Miłej nocy. Miłych snów Jungkook. ☺️

Może będę śniła. 🤭

Jungkook
Śnij, śnij o mnie. 😏

Dobranoc Karolinko. 😚💤

Karolina
Dziękuję. Dobranoc Jungkook. ☺️

SNAPCHAT JEON JUNGKOOK [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz