✧. ┊ Another Life ✧˖*°࿐

24 4 0
                                    

╔═══*.·:·.✧ ✦ ✧.·:·.*═══╗
╔══《✧》══╗

Nadszedł dzień wylotu.

Czekając we dwójkę na lotnisku, sprawdzałaś czy aby na pewno wszystko masz lub czy coś Ci nie wypadło z kieszonki.

Nikt na was nie zwracał zbytnio uwagi.

Sama zmieniłaś wygląd, ścinając włosy,ktore kiedyś sięgały ci do pasa. Teraz miałaś je ścięte coś na styl "pixie cut", ale lekko krótsze.

Mając czarną maseczkę na sobie, wyjęłaś z kieszeni portfelik w którym były bilety i wasze dowody.

Udało Ci się zmienić nazwisko przed wyjazdem, co nie było łatwą sprawą, ale się udało.

Sapnap przeglądał swój telefon gdy we dwójkę usłyszeliście komunikat o waszym locie, zaczęliście się kierować to wyznaczonej bramki.

Odprawa nie trwała długo, po 20 minutach byliście na samolocie.

Wgapiona wciąż w telefon, nie zauważyłaś osoby przed sobą i weszłaś w nią gdy ta kładła swoją walizkę na półce samolotu.

Postać lekko podskoczyła wraz z tobą i spojrzeliście na siebie. Twoim oczom ukazał się dość wysoki blondyn z niebieskimi oczami i biało-czarną maseczką na twarzy.

Przeprosiłaś za wpadkę stresując się przy tym przez co słowa ci się zaczęły plątać, ale chłopak tylko się zaśmiał i uspokoił cie, że nic się nie stało.

Pomógł Ci włożyć walizkę do góry, sama sięgałaś na taką wysokość, ale walizka trochę ważyła przez co bałaś się, że spadnie gdy ty będziesz ją wkładać.

Usiadłaś na swoim miejscu, a on na swoim.

Chwilę później przyszedł Nick, który kłócił się wcześniej ze stewardessą, że ma bilet w pierwszej, a nie drugiej klasie.

Ułożył swoją torbę obok twojego bagażu i usiadł obok ciebie.

Patrzyłaś przez okno, a chłopak poprosił cie o obudzenie go gdy wylądujecie bo wiedział, że nie będziesz spać.

Zgodziłaś się na co brunet ułożył się wygodnie na fotelu i włożył sobie słuchawki do uszu z jakąś muzyką.

Ty także wyjęłaś swoje słuchawki i włączyłaś Spotify puszczając ulubione utwory.

Samolot wystartował, a ty patrząc przez okno wciąż rozmyślałaś o blondynie, który siedział przed tobą.

Chciałaś z nim porozmawiać dłużej, ale nie wiedziałaś czy on również miał takie chęci + Nick spał więc nie chciałaś go budzić poprzez przeciskanie się przed nim by usiąść obok tamtego.

Obserwując chmury rozmyślałaś nad nowym życiem, które właśnie zaczynasz.

Nowym i lepszym życiem.

════ ⋆★⋆ ════
T. B. C

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 08, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

ZAWIESZONE :Producer Man - Y/N x Ranboo  ▷ ↺ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz