ראשו התפוצץ מכאבים. הרגיש שמישהו עם אוטובוס נוסע ודורס את המוח שלו. עניו שרפו כל כך והגבר היחידי שרצה הוא לשים טיפות בעניים להרגיע אתם.אנחה יצאה מפיו והוא התהפך על גבו, באטיות הוא קם לישיבה ופקח את עניו. מרגיש את כאב הראש מתעצם ועפפיו כבדים, עייפות נפלה עליו אל ידע שצריך לקום. לא שרצה את זה, אבל שסיבב את ראשו ראה בחור לידו במיטה. עניו נפערו והוא קם מהמיטה במהירות, הוא התהלך לכיוון חדרו והלך לכיוון הארון הוציא לעצמו טרניג ובוקסר.
שבא להתקרב לכיוון המקלחת הוא עצר והסתובב הלך לכיוון החדר שהיה בו בלילה הקודם, עניו עברו על הבחור שבמיטתו והוא גלגל את עניו הכחולות. ובצער מאוד רב הלך לכיוונו. עניו לא ירדו ממנו והוא ניסה מעט להיזכר ביום למחורת, רק שלא הצליח.
ידו הושטה לכיוונו של הבחור ונגעה בכתפו, מנערת את הגופה שמוטלת ורדומה על המיטה ״היי, אתה חיי?״ לואי תהה והסתכל על הבחור הזר בבלבול.
שום תזוזה לא נראתה ממנו ולואי מעט דאג מכך. בחור זר (שלא יודע אפילו את שמו) נמצא על המיטה שלו בין החיים למוות. ידו של לואי במהירות עפה על לחיו של הבחור, ושהתעורר בבנלה לואי נאנח באנחת רוגע.
הבחור הזר היה נראה בהאנגובר כמו לואי שקם, עניו היו עייפות אך היה נראה שמעט בסדר. ״מה יש לך מטומטם?״ הסתכל על המיטה ועצם את עניו, גופו הוטל על המיטה הנוחה והנעימה. ״לא קמת חשבתי שאתה איבדת הכרה או משהו?״ הרים את כתפיו בחוסר אכפתיות.
לואי יצא מהחדר ונכנס אל המקלחת, במהירות מוריד את בגדיו ונכנס מתחת לדוש שהמים נוטפים על גופו. המחשבות שלו היו כל כך מבולגנות, אך מה שהכי בלט היו רגשות האשמה שלו על מה שבטח גרם להארי.
מבין כל הדברים מה שהכי הרס את לואי, במקלחת מתחת לדוש המים, היה זה שהבטיח להארי שיחזור כמו שהלך. שיחזור פיקח ולא עם פרטנר, אך הוא חזר עם שתיהם. ואין תחושה יותר נוראית יותר מלהפר הבטחה.
מה שעוד יותר גרם כאב היה זה שהוא בטוח בתשעים אחוז שהארי שמע אותו. ועשר אחוז שהארי שמע וראה. הוא מקווה שלקח את זה קל ולא בעצבים, לואי מודע לכך שהארי נרטע מאנשים עם עניים אדומות ושהם שיכורים (מודע לכך שרוב החוויות הלא נעימות שלו קרו שהאנשים היו שיכורים).
אם יש משהו שהוא בטוח בו זה שהארי והוא יריבו היום. לא משנה על מה או למה, הם יריבו פיצוצים.
מגבת נכרכה סביב מותניו והוא יצא מהמקלחת החמה. רגליו נחתו על השטיח וחום האדים עטף את גופו העירום של לואי. לחיו היו סמוקות ושפתיו היו בשרניות. שיערו הרטוב נפל על מצחו והיה בלגן שלם.
שהשתקפותו הופיעה במראה לואי נחרד ממראה גופו. על ביטנו היו מספר סימני היקי ברורים ועל גבו שריטות. הוא לא זוכר מה היה בלילה קודם או מה עשה עם הבחור, אך מנחש שכל כל השתגע איתו.