Null

77 11 46
                                    

Vorwort
پیشگفتار


سلام، امیدوارم روز/شب خوبی داشته باشید.

از اینکه این فیکشن رو برای مطالعه انتخواب کردید متشکرم.

اسم این داستان :scene of madness به معنای صحنه دیوانگی،که بخشی است از یک نمایشنامه اپرا به اسم لوچیا دی‌لامر مور اثر گائتانو دونیزتی، اهنگساز ایتالیایی.
صحنه دیوانگی مشهور ترین بخش این اپراست که در آن لوچیا، پس از کشتن داماد در شب عروسی خود، دربارهٔ ازدواج با محبوبش «ادگاردو» خیال‌پردازی می‌کند.
اوج این فیک هم قراره اقتباسی از این بخش هست.

اسم پارت ها اعداد ترتیبی به آلمانی هست و عنوان اصلی رو میتونید در اول چپتر، راس صفحه مشاهده کنید.

کاپل ها با توجه به نقششون توی داستان اصلی یا فرعی می‌شن در صورتی که ما کنار چانبک و ویکوک یک کاپل دیگه هم داریم که احساسی شبیه به عشق بینشون برقراره و قرار نیست به رابطه جنسی ختم بشه.

هیچ اشتباهی در زمان وقایع و سن کاراکتر ها رخ نداده و اگر شک و شبهه در روند داستان دارید بسپرید به ادامه فیک و درصورتی که باز هم درک نکردید از خودم سوال کنید.

این داستان فوق العاده رندوم نوشته شده و فاصله بین ایده پردازی تا نوشته شدنش بین ۳ تا ۵ دقیقست. من خودم درباره پایان داستان هیچ نظری ندارم و نمیتونم قول بدم هپی اند باشه یا شد اند پس نپرسید.

این فیکشن شامل صحنه های دلخراش مثل قتل، تجاوز، مصرف مواد مخدر، اختلالات روانی و دیگر موارد آزار دهنده‌ست پس لطفا محدودیت سنی رو رعایت کنید و اگر مشکل روحی دارید نخونید.

خوشحال میشم روند داستان و کاراکتر ها نقد و برسی کنید و قلم من رو زیر قضاوت ببرید.

در آخر باز هم ازینکه این داستان رو میخونید ممنونم و امیدوارم لحظات خوب و بامعنایی رو تجربه کنید^^
قربان شما  "آروکِمو"

Scene of MadnessWhere stories live. Discover now