23.

12.8K 787 106
                                    

Kayra

Bütün her şeyi hazırladığımız zaman erleri tek sıra halinden dizmiştik ve Vural'ın yüz ifadesini görmezden gelmek istesem de sürekli karşımda durduğu için bu zor oluyordu.

Hamza diye tutturmuştu ve ne kadar anlatmaya çalışsam da anlamıyordu kalas kafalı.

Takımlara dağıttığımız formaları herkesin giymesi için emir verirken tek bir kişinin forması elimde kalmıştı ve onunda kim olduğunu söylememe gerek yoktu sanırım?

Yaman'ı arabadan indikten sonra görmemiştim ve nereye gittiğini açıkcası merak ediyordum.

Birkaç kişiye sorduğumda bile kimse o sapığı görmemişti ve takımı bırakıp onu aramaya çıkamazdım.

Telefonu çıkartıp İnterneti açtığım zaman telefonun çekmesine gülümsemiştim. Benim telefonum çekiyordu ama onun telefonu çekiyor muydu orası muammaydı...

İnternetimi açar açmaz Yaman sapığından gelen mesajları gördüğüm zaman gözlerimi devirmek istesem de tatlı şeyler yazdığı için ona kızamamıştım.

Sapık adam insan düşürmesini iyi biliyordu ama tek sorun bunların bende işe yaramamasıydı.

Kayra Yüzbaşı çevrim içi

Kayra Yüzbaşı : Nerdesin lan it?

Kayra Yüzbaşı : arabadan iner inmez nereye kayboldun?

Mesajlarım çift tik olduğu zaman kafamı kaldırıp etrafıma göz gezdirdiğim zaman cidden görünürlerde yoktu ve onun yokluğunu ilk beş dakikada fark etmiştim ama yakınlardadır diye fazla üzerine düşmemiştim.

Bana yavşayan, sülük gibi yapışan, sürekli uçuş moodunda yanımda dolaşan birinin yokluğunu fark etmemek mümkün müydü acaba?

Attığı fotoğrafı büyütüp daha dikkatli incelediğim zaman gülümsemiştim. Çok acayip bir çocuktu ve cidden kızamıyordum.

Yaman çevrim içi

Yaman birkaç dakika sonra çevrim içi olduğu an yüzümdeki gülümsemeyi silip ciddi bir tona bürünmüştüm.

Yaman : komutanım valla anlamadım ki...

Yaman : size teklif etmek için çiçek toplamaya gitmiştim.

Yaman : tabii sizin yakışıklılığınız ve kalbinizin güzelliği karşısında çiçekler solar ama olsun.

Yaman : sonra işte etrafa bir baktım ki kaybolmuşum.

Kayra Yüzbaşı : kes saçmalamayı.

Kayra Yüzbaşı : nerede görülmüş er olan birinin komutanına çiçek verip aşkını itiraf ettiği?

Yaman : Wattpad?

Yaman : ayrıca görülmemiş olsa bile biz ilk oluruz?

Yaman : bir de şey, ben aşkımı itiraf edeceğimi söylememiştim 🙂

Kayra Yüzbaşı : Yaman!

Yaman :

Yaman : Konum atında bu güzel çiçekleri size getireyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaman : Konum atında bu güzel çiçekleri size getireyim.

Kayra Yüzbaşı : lafları geçiştiriyorsun Yaman, sinirleniyorum.

Kayra Yüzbaşı : *konum* çabuk gel elimde kalırsın, atış talimi yapacağız.

Kayra Yüzbaşı : ayrıca o çiçekleri kafanda paralarım senin, beni millete rezil mi edeceksin?

Yaman :sanırım utandınız 🙈

Yaman : merak etmeyin çadırımızda vereceğim 😙😙

Yaman çevrim dışı

Kayra Yüzbaşı : Irz düşmanı sapık.

İletildi 13.25

Kayra Yüzbaşı çevrim dışı

Yengen Kızar / bxb ✅✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin