15. Finnova volba

186 5 0
                                    

Za pár minut vyšli do prvního patra a stáli před Estheřiným pokojem, kde Elena už ten večer jednou byla.

„Slyšíte něco?" Zeptala se teď čtyřech Původních před stojícími dveřmi.

„Matka stále blokuje veškerý zvuk ze svého pokoje." Odpověděl ji Elijah.

„Takže nevíme, jestli tam je. A taky Finn?"

„To ne. Ale dole mezi hosty nikde nebyli a ani tady nahoře je nikde neslyším."

„Tak na co čekáme? Jdeme." Řekl Klaus a rozkopl dveře do pokoje.

„Taky si ty dveře prostě mohl normálně otevřít." Protočila očima Rebeka.

„A kde by potom byla ta zábava?" Ptal se nechápavě Klaus, usmál se na svou sestru a vešel dovnitř.

Elijah, Rebeka a Kol ho následovali. Elena se držela těsně za Kolem.

Esther a Finn zrovna stáli před stolem, kde měli rozložený nějaký starý papír a byla na něm krev a vypadalo to, že Esther zuří. Ve chvíli, kdy čtyři sourozenci následovaní jednou dvojnicí vešli do jejího pokoje, Esther a Finn se prudce otočili.

„Matko. Copak, nějaký problém?" Zeptal se s předstíranou nevinností Klaus. „Nějaké kouzlo nevyšlo?"

„Co se tady děje? Proč nejste dole a nebavíte naše hosty?" Zeptala se Esther a potom si všimla Eleny.

Elena se ještě víc schovala za Kola a jen doufala, že kouzlo, které na ní před tisíci lety seslala Ayana, opravdu fungovalo a ti dva si ji nepamatují.

„Eleno, co tady děláš?"

„Jí si nevšímej matko. Tohle je jen mezi námi." Snažil se přitáhnout pozornost Klaus opět na sebe.

„Nik má pravdu matko. O co se to tady s Finnem snažíte a nám jste o tom neřekli?" Promluvila Rebeka.

„Jo, matko. Proč má náš bratříček právo všechno vědět a my ne? Myslel jsem, že jsme rodina." Řekl dramaticky Klaus.

„Tvoje chování se mi nelíbí Klausi."

„To mně tvoje taky ne matko."

„Klaus tím chce říct, matko..."Vložil se do rozhovoru Elijah. „že chceme vědět pravdu. Už žádné lži."

Nastala chvíle ticha. Esther si prohlížela všechny svoje děti a potom její pohled skončil na Eleně, která byla pořád za Kolem.

„Eleno. Proč jsi to udělala? Jak? Při přípitku jsem tě nikde neviděla a Finn poslouchal všechno co si komu řekla od chvíle, kdy jsi odtud odešla. S nikým jsi nemluvila, tak jak to zjistili. A přišla jsi sem, že chceš, abych ti pomohla zabít Niklause. Teď ale evidentně stojíš na jeho straně. Co se stalo?"

„Jo, dělej jako kdybych tady vůbec nebyl." Ozval se Klaus.

„Ty mlč. Na tebe teprve přijde řada." Umlčela ho Esther. „Eleno?"

Že já jsem sem chodila. Pomyslela si Elena.

„Bratr to už řekl jednou matko, Elenu z toho vynech." Ozval se poprvé Kol.

Esther se teď podívala na svého nejmladšího syna. Něco se jí na něm nezdálo. Něco se změnilo. To, jak stál před tou dvojnicí, jak ji před ní bránil. A nebyl jediný. Všichni se chovali jinak. Ale proč?

„Eleno, měla bys odejít." Podíval se teď na ní Elijah a v jeho výrazu Elena viděla, že tady to nebude hezký za chvíli.

Elena na něj kývla, podívala se na Kola, který ale stál k ní zády, protože nespouštěl zrak z matky a bratra, proto mu jen položila ruku na záda. Kol se pod tím dotekem narovnal a potom zase uvolnil. Elena se otočila a už chtěla odejít, když se na jednou před ní prudce zavřeli dveře.

Do minulosti a zpět (Kolena)Kde žijí příběhy. Začni objevovat