Öncelikle selamm ben Selim🤟🏻
Okullar kapanırken bu fici yazmaya karar verdim çünkü baya sıkılıyorum.Aklımda uzun zamandır bir hikaye mi yazsam gibi bir düşünce vardı. bende bu uzun boş zamanımda bunu gerçekleştirmek istedim
İlk ficim olduğu için heyecanlıyım
Umarım beğenirsiniz ♡
Oy vermeyi unutmayıın <3Jungkook 18 yaşında ve tıp okumak isteyen bir genç. Annesi babası ve erkek kardeşi ile yaşıyordu. Tâ ki babası vefat edene kadar...
Jungkook çok yakın zamanda babasını Kaybetmişti.babasına çok düşkündü ve onu bir anda kaybetmek onda büyük bir yara oluşturdu. Sanki göğüsüne hançer saplanmıştı ve çıkartmak olanaksızdı.
Yaşadığı evde babası ile birsürü anısı olduğu için orada kalmak istemiyordu Çünkü o anıları hatırladıkça çok kötü oluyordu. Krizler geçiriyordu. Fakat gidecek yeride yoktu.
Uyumak dışında hep dışarıdaydı.
Okulada gidemiyordu çünkü psikolojisi buna izin vermiyordu.
Jungkookun rutin olarak gittiği ıssız bir sokak vardı. Oraya gidip her gün en az 1 saat ağlardı.Jimin 24 yaşında sadece erkek kardeşi ile yaşayan, ailesinden kalan büyük mirasla geçinen "milyoner" biri
Gezmeyi çok severdi. Hep mutlu gözüküp pozitif duygular saçmaya çalışırdı. Fakat bunların yanı sıra içinde derin bir hüzün vardı.Jimin ailesini çocukken kaybetmişti. her zaman bir tarafında sevgi eksikliği vardı. Fakat bir anda birine aşık olup onunla birlikte olmuştu. Nasıl oldu o bile anlamamıştı.
4 yıl sevgili olduktan sonra jiminin bir anda telefonu çalmıştı. Gizli numaradan biri arıyordu. Arayan kişi telefonda ispatları ile sevgilisinin onu aldattığını söylemişti. kanıtlar çok açıktı. Olanlar olmuştu. Jiminin ayrılmaktan başka çaresi yoktu. Onu aldatan biri ile birlikte olamazdı. Bunu kendisine yapamazdı.
Jimin içinde büyük bir acı ile sevgilisiyle olan bağını koparmıştı. En azından koparmaya çalışıyordu. Ona neden bu kadar bağlandığını kendisi bile bilmiyordu. Gerçi 4 yıl olmuş bağlanması normal karşılanabilecek birşey.
Aldatılma ve tüm hayatı jiminde büyük bir tramvaya neden olmuştu..
Jiminin hayatı o günden sonra iyice sarsılmıştı.İkisininde içinde tam olmayan, eksik birşeyler vardı. "sevgi".
Tâ ki kader onların bir araya gelmesini sağlayana kadar..Devamı gelecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Complete me - Jikook
Fanfiction"Kendi hikayemizi kendimiz yazacağız sevgilim. Başkalarının kalem tutmasına izin vermeden sonumuzu kendimiz hazırlayacağız..." Ne kadar farkı insanlar olsada ikisininde içlerindeki eksiklik aynı olan Hayatları Karşılaşmadan önce b*k yoluna doğru gid...