Hodina Přírodopisu skončila a my si šli vzít peníze na oběd. V nabídce byl steak s hranolkama nebo kuřecí paličky v BBQ omáčce. Já se Sunooem jsem si dal Kuře a Jay steak. Stáli jsme s tácem a rozhlíželi se po jídelně. Všiml jsem si, jak na nás mává Felix, Hyunjin a ještě jeden, kterýho zatím neznám. Sedli jsme si tedy k nim a pozdravili. ,,To jsou ti nováčci? Aww." Usmál se neznámý. ,,Já jsem Kim Seungmin. Ty musíš být Jungwon." Podal mi ruku a usmál se. ,,Lix mi o vás vypravoval." Podal ruku i Sunoovi a Jayovi. ,,Těší mě." Usmál jsem se a začal jíst. ,,Máte tu taky kolej?" Zeptal se Felix. ,,Máme pokoj číslo 19." Řekl Sunoo a do jídelny přišel Ni-ki a Heeseung. Sunoo zčervenal když si sedli vedle našeho stolu. ,,Ahoj." Usmál se Ni-ki na Sunooa. ,,Ahoj." Špitnul Sunoo a dělal jakoby nic. ,,My máme pokoj číslo 17." Rozzářil se Hyunjin. ,,To je skvělý." Usmál jsem se a dal si do pusy kousek kuřete. Už jsem dojedl tak jsem čekal na Jaye, který dojídal. ,,Máme s vámi tělocvik by the way." Řekl Felix a Hyunjin ho bacil do ramene. ,,Přestaň už mluvit anglicky!" Zasmál se a my se rozloučili a odešli. Šli jsme si vzít tašky s tělocvikem a pití. Zbývalo nám 5 minut na převlečení. Vzal jsem si na sebe kraťasy a tílko. ,,Aaa, dneska hrajeme basket proti Felixově třídě." Podíval jsem se na tabulku. Vyšli jsme z šaten a mířili si to do haly, kdyby nás nezastavil Ni-ki. Sunoo se lehce schoval za Jaye. ,,Hmm, dneska basketbal. Doufám že ho umíte." Usmál se a podíval se na Sunooa. ,,Sunoo, na slovíčko." Vzal Ni-ki Sunooa za zápěstí a táhl ho do úplně poslední šatny, kam nechodí ani uklízečka. Je to úplně nepotřebná šatna. Šli jsme mezi tím do haly, kde se už scházeli ostatní ze třídy. ,,Je tu Hoseok?" Podíval se po nás učitel. ,,Tady!" Ozvalo se zezadu. Učitel si zapsal něco do sešitu. ,,Sunoo." Zvolal a já se ohlédl jestli tu už není. Nikde jsem ho neviděl. Přihlásil jsem se a učitel mne vyvolal. ,,Sunoo a Ni-ki se ještě převlíkají." Řekl jsem mu a on vrtěl hlavou. ,,Dojdi pro ně." Řekl mi a já se tam vydal.
Jen na škvírku jsem otevřel dveře od šatny a poslouchal. Ozývalo se mlaskání a lehké vzdychání. Zavřel jsem a šel za učitelem.
,,Pane, Sunoovi se udělalo zle. Potkal jsem je na chodbě a Ni-ki říkal, že ho vede na ošetřovnu." Usmál jsem se falešně. ,,Dobře no." Zapsal si něco učitel. ,,Budete hrát basketbal, doufám že pravidla znáte." Hodil nám míč učitel a my hned začali hrát. ,,Hele, co je Sunoovi?" Přišel Jay. ,,Není mu blbě. Jen jsem ho chtěl zachránit." Chytl jsem míč od Taehyuna a hodil ho Yoongimu, který dal koš. ,,A co mu teda je?" Čeknul chodbu Jay. Podíval jsem se na něj tak, aby mu došlo, že se líbá s Ni-kim. ,,Ne fakt?" Zakryl si pusu Jay. ,,Hej co tam kecáte?!" Okřiknul nás učitel a my se radši už zapojili do hry. ,,Ještě jednou někdo bude kecat, tak jde klikovat." Sednul si učitel. Zazvonilo a my přestali hrát. Šli jsme si sednout a napít se. ,,Vy dva. Za trest se jdete podívat na Sunooa, jestli by byl schopen hrát." Vyhnal nás učitel. Došli jsme k šatně a tentokrát zaťukali. ,,D-dále?" Ozvalo se potichu. Otevřeli jsme a všimli si Ni-kiho, jak na něm sedí Sunoo (Naštěstí byli oblečení). ,,Učitel vás hledá." Usmál jsem se. ,,Kdybych řekl, že jste ještě v šatně, šel by po vás. Tak jsem řekl že ti je blbě." Posadil jsem se. ,,Chcete se dál muckat? Nebo jdete hrát?" Zeptal se Jay a oba zčervenali. ,,Jdeme hrát." Řekl potichu Ni-ki a Sunoo z něj slezl. Alespoň někdo tu je šťastně zadaný. ,,Tak, výborně. Sunoo kdyby ti bylo ještě špatně tak se posaď." Usmál se učitel a Sunoo kývnul. Zazvonilo a hra zase začala.
ČTEŠ
High school loves [Jaywon] ✔
RandomAch ty středoškolské lásky. Každý už někoho má jen mladý Jungwon stále na svoji první lásku čeká. Žádná holka ho nechce, a ty co se mu líbily jsou zabrané. Jednou v září přibylo v Jungwonově třídě o 2 žáky víc. Hlavní ship: Jaywon Vedlejší shipy: Su...