Ferman arkasını dönüp uzaklaştığında arkasında boncuk gözleri dolu dolu bakan bir Ali bırakmıştı bu olanlar gerçek miydi abisi gitmiş miydi haklı olmasına rağmen yine azar mı işitmişti.... kendini gerçekten çok kötü hissediyordu nazlısından sonra abisi de onu bırakmıştı böyle olucağını bilseydim hiç gelmezdim buraya diye geçirdi içinden sırtını tekrar cama yaslayıp yere çöktüğünde gözlerinden akan yaşlara engel olamadı -Bu sırada fermanda ise büyük bir rahatlama hissiyatı vardı nedenini anlamasada bunu sevmişti masada Tanju ve adil ile konuşan belizin yanına gelmişti Mutlu gibiydi elini masadaki kadehine uzattı ve içkisini yudumlayıp belizi izlemeye başladı onu çok seviyordu Ali'yi tamamen unutmuştu nedense eskisi gibi olmuştu eski ferman gibi....
Ezo ferman ve Ali'nin konuşmasını dinlemişti Ali'nin bu kadar derdi olduğunu bilmiyordu çünkü hep mutlu gözükürdü sadece bir defa nazlı için ağladığına şahit olmuştu Ondada içi parçalanmıştı aynı duyguyu bir daha hissetmek kalbini acıtmıştı Ali'nin nazlıya çok aşık olduğunu biliyordu nazlı ile konuşmak istiyor ama cesaret edemiyordu herşey daha da berbat olmasın diye susuyordu ama dayanamıyorduda Ali'nin bu halerine aliyi bi abi bi kardeş Eda'sıyla seviyodu ona göre Ali çok masumdu temiz kalpliydi ama kimse görmüyodu bunu... nazlı ve diğerleri herşeyden habersiz rahat bir şekilde kovulmadıklarını kutluyorlardı Demir: doruk sen kovulsamıydın acaba he kardeşim kurtulurduk senden Doruk:ya bir kerede keyfimi kaçırma be kardeşim benden bu kadarmı bıktınız be açi şu sevgiline bişey yap bak Açelya:sen merak etme ben onun keyfini çok güzel kaçırcam Sinirle demirin yüzüne bakar Demirde derin bir of çekmişti Ciğerleri kasılıyordu Demir:açi ya ne kadar abarttın bu kadar kızıcağını bilseydim söylemezdim Açelya yüzündeki kızgın ifadeyi değiştirmeden devam etti Açelya:yok yok bunlar sana az bir türlü akıllanmıyorsun Nazlı güler Nazlı:tamam ya sonra yapın kavganızı Güneş:geldim gidiyorum hâlâ kavga ediyorsunuz be arkadaş (başını sağa eğer ve güler) Gülin:öyle konuşma güneşim Gözlerinden bir yaş süzülür Doruk:aa gülo ağlama kız manitanla dışarda konuşursun Yüzünde muzur gülümseme belirir -ali kendini toparlayıp odadan çıkmıştı Çok ağır bir şekilde koridorları geçiyordu parti alanına gelmişti ama kimse onu fark etmemişti Ali içinden ölsem daha iyi dedi herşey çok fazlaydı onun için kan çanağı gözlerini nazlı ve fermanın üzerinde gezindirirken Ali:ben sizde mutlular Son kez adil hocasına da bakıp koşar adımlarla hastaneden çıktı nazlıyla ilk defa temas ettikleri Deniz kıyısına doğru yürümeye başladı o üzüntüyle ceketini bile almaya fırsat bulamamıştı Derin derin esen rüzgar hiç etkilemiyordu şuan duygularını daha ağır basıyordu bu soğuk hava gözyaşlarının donmasına sebep olmuştu Ayakları istemsizce geri geri gidiyordu ama nazlıyla vedalaşması gerekiyordu artık sonkez sevgilim diye geçirdi içinden sonkez ... parti yeri yavaş yavaş toplanmaya başlamıştı Adil selvinin güzel saçlarını okşuyordu omuzuna bi öpücük kondurmuştu Adil:çok güzelsin selvi Selvi bayağı utanmıştı Selvi:yapma adil çocukların yanında Adil:neden ki herkez duysun ben selviye aşığım (der bağırarak) Tüm herkez onlara bakar Ferman:adil hocama bak helal olsun hocam size Beliz:bak ferman gör gör adil hoca bile bağırarak aşkını itiraf ediyo sen odun gibi öyle bak anca Ferman:ah adil hocam bitirdiniz beni Hepsi güler -ezo evine gitmişti Ali'nin orda olduğunu düşünmüştü ama ali sahilde aynı kayalıkta oturmuştu o güne gidivermişti bi anda nazlının ilk defa başına omzuna koyduğu güne bi anda hıçkıra hıç kıra ağlamaya başlamıştı ilk defa bedeninde yoğun bi sinir hissediyordu biyerleri kırık dökmek istiyordu... ilerde bi grup genç gördü içiyorlardı berki fiziksel acı ruhumdaki acıyı unuturmasada biraz dindirir umuduyla çoçukların yanına gitti ve çoçukların birinin kafasında şişe kırdı birden çoçuklar Ali'nin üstüne çullanmıştı vuruyolarda tekme tokat acımadan Ali ise sadece kafasını korucak şekilde yerde yatıyordu kafasının içinde sadece nazlının: keşke seni sevmeseydim Fermanın:sen benim kardeşim değilsin Demesi yankılanıyordu bundan bıkmıştı ve artık burdan gitmek istiyodu bu şehir onu boguyodu herşey çok fazla gelmişti artık buralardan bu diyardan sonsuza dek gidecekti herşey buraya kadarmış diye geçirdi içinden...Not:biliyorum uzun süredir yoktum ama artık geldim yepyeni bir bölümle karşınızdayım birdahaki bölümde görüşmek üzere 👋 (bir yanlışım olduysa aff ola )
638 kelime