Jk:Opp, nu se va întâmpla nimic. Ai încredere în mine.
Somi:Dacă tu spui, atunci am încredere în tine.
Mă ridic din pat și ma îmbrac. Ma uit către Jungkook și ma apropi de el.
Somi:Ar fi cazul sa te îmbraci. Vei raci daca stai asa. *Îi mângâi fata*
Jk:Îți faci griji pentru mine iubito. Îmi place foarte mult sa fi asa.
Somi:*zambesc* Haide, ridicate și îmbrăcate.
Descui ușa și merg jos în bucătărie. Îl observ pe Hyunjin afara, părând abătut..
Somi:O nu... Am uitat ca hyung e acasă.
Îl vad pe Jungkook coborând și îl împing înapoi. O nu dacă îl vede Hyunjin sunt terminata.
Jk:Somi? Ce faci? Vrei sa ma ți aici la tine? Nu ma lași sa plec?
Somi:Aii, Jungkook, Hyunjin e acasă. Ce facem?
Jk:Îi spunem ca suntem împreună, simplul. De ce ar fi greșit ca suntem împreună?
Somi:Ar fi, pentru ca ești cel mai bun prieten al lui. Și eu ce am făcut, ti am dat atenție.
Jk:Somi, nu putem opri sentimentele. Asa ca și tu ma iubești, și eu. E ceva foarte simplu *se ridica* Merg sa îl spun lui Hyunjin.
Somi:Jungkook... *pleacă repede* Doamne *Merg după el*
Ajung în fata lui Hyunjin, împreună cu Jungkook. El ne privește insistent, mai ca îmi era și frica de privirea lui.
Jk:Salut hyung. Ce faci? *Îl bate pe umar și se așează lângă el*
Hj:Jungkook, ce faci aici? Ai venit pentru mine? Sau pentru sor-mea?
Jk:Pai hyung, am sa îți dau o veste *se uita la mine râzând* Sunt împreună cu Somi.
Somi:Ba nu, Jungkook termina!
Hj:Mi am dat seama, am auzit ceva în camera, zicând 'Mai ușor Jungkook' fiți și voi mai atenți când o faceți *râde*
Eram atât de rusinata și plec în casa. Ma pun pe fotoliu și ma uit pe geam. Vad ca Jungkook era atât de fericit. Ma bucur atat de mult ca el e cu zâmbetul pe buze. Vad ca ma suna Suzy. Îl rapund.
~Apel telefonic Somi-Suzy~
Somi:Suzy? Ce faci?
Suzy:Bună Somi. Jungkook e la tine? Nu îl mai găsesc de ieri.
Somi:Pai...da. E la mine. Daca vrei îi zic sa vina la telefon.
Suzy:Nu nu, cu tine voiam sa vorbesc. Dar o sa vin acolo. Îmi e mai usor fata în fata.
Somi:Bine Suz, te aștept. Ai grija pe drum.~Apel telefonic încheiat~
Așteptam să vină Suzy. Între timp Hyunjin și Jungkook stau afara, pe șezlong lângă piscina. Merg la ei și le duc câte un suc.
Jk:Mulțumesc iubito. Esti foarte drăguță *îmi da o palma la fund*
Somi:Jungkook... Termina.
Hj:Somi, Somi, un iubit mai destept nu îți puteai face? *râde*
Jk:Hyung, ești nesimtit. Cum sa ma numesti asa?? M am supărat.
Hj:Glumeam ma. Nu te supăra. Tu sa ai grija de sor-mea, și sa o faci fericita.
Jk:Normal ca am grija de ea. E cel mai important lucru din viata mea acum.
Plec în casa și fac putina ordine. Găsesc în dulap chiloți lui Jungkook și îl bag într-o punga pentru a i da cand pleacă. Aud soneria și fug sa deschid. O vad pe Suzy și o îmbrățișez apoi o las sa intre.
Somi:Bine ai venit Suz. Te servesc cu ceva? Sunt nerăbdătoare sa vorbesc cu tine.
Suzy:Unde e Jungkook Somi?
Somi:E afara cu Hyunjin, nu ne deranjează. Sau vrei sa vorbestu cu el?
Suzy:Nu nu, cu tine. Deci e și Hyunjin acasă.
Somi:Da e și el. Nu știu e atât de abătut de la o vreme.
Suzy:Aa.. Pai Somi voiam sa îți zic de Jungkook, zilele astea a suferit foarte mult. Te rog fă-l fericit. Merita asta mai mult ca orice.
Somi:Știu Suz, am fost atât de proasta, nu mi am dat seama ca l am rănit atât de rău. De la un timp am început sa îl plac atat de mult.
Îl vad pe Jungkook cum intra împreună cu hyung în casa.
Jk:Suzy... Ce faci aici?
💙Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare💙
CITEȘTI
Fɪʀsᴛ Lᴏᴠᴇ°°°נυиgκοοκ
Teen Fiction~Uneori tot ce avem nevoie este persoana aia care ne face viata mai frumoasa~ ⚠️ATENTIE⚠️ ~Scene +18 ~Drama ‼️Coperta realizata de către mine‼️