Jimin
Tae ile oturmuş konuşuyorduk. Aldığım koku kaşlarımı çatmama sebep oldu. Bir omeganın burada ne işi vardı? Craig yanımıza geldi ve konuşmaya başladı söylediği şeyler benim de dikkatimi çekmişti.
"Duydunuz mu okula bir omega geliyormuş. Sikmek eğlenceli olacak"
"Eğer istemezse kimse ona dokunamaz saçmalamayın" dedi Taehyung.
"Sen beta olduğun için iyisin tabi, ben o kokuya dayanamazsam alır altıma sikerim."
"Kalk siktir git ilaç al" dedim.
"Aha müdür geliyor"
"Jimin, Taehyung odama gelin" dedi ve önden yürümeye başladı. Odasına vardığımızda ilk Tae girdi, arkasından ben girdim ve kapıyı yavaşça kapattım.
"Şimdi bu söyleyeceklerim özellikle seni ilgilendiriyor Jimin. Okulumuza bir omega geliyor belki duymuşsunuzdur diğer öğrencilere güvenemiyorum bu konuda en güvendiğim kişiler sizlersiniz, ona hiçbir alfa'nın yaklaşmasına izin vermeyin, bu konuda ailesi sıkı bir önlem alacak ama o önlem alınana kadar lütfen ona dikkat edin"
"Tamam müdür bey siz merak etmeyin kimsenin dokunmasına izin vermeyiz" dedim
"Aynı zamanda bizde dokunmayız" diye ekledi Tae.
Odadan çıktığımızda elinde bir kart ile etrafına bakınan bir genç gördüm. Fazla güzeldi, sert görünen vücuduna zıt bebek gibi bir yüzü vardı. Aldığım feromon kokusundan onun yeni gelen çocuk olduğunu anlamıştım.
"Hey!"
İlk etrafına bakındı ondan sonra,
"Bana mı dediniz?" Dedi."Yok arkandaki ağaca dedim. Etrafında üçümüzden başka insan görüyor musun?"
"Ha ha ha, çok komiksin(!) nereden geliyor bu komiklik ana tarafı Cem Yılmaz mı?"
"Çok konuşma gel benimle, bizimle kalacaksın, bir süre yanımızdan ayrılma"
"Nedenmiş o? Ben başımın çaresine bakarım"
"İyi siktir git o zaman bizde meraklı değiliz çocuk bakıcılığı yapmaya" dedim ve arkamı dönüp odama doğru yürümeye başladım.
"Hah!"
"Bari gel eşyalarını yerleştir, odan değişmeyecek" dedi benim vicdanlı sevgilim.
Odaya girdiğimizde ben hemen duşa girdim Taehyung ise yeni gelen çocuğun eşyalarını dizmesine yardım ediyordu. Bu vicdanlı hali ben etkiliyordu. Banyodan çıktığımda ikisinin de uyumuş olduğunu gördüm. Altımdaki şişkinliği ilaç alarak bastırmaya çalıştım ve ilaç kutusunu yanıma alarak uyumaya çalıştım. Bu koku burnumda olduğu sürece bu ilaçlara ihtiyacım olacaktı.
Götümün üzerine yeni oturdum ve size bölüm yazmaya başladım. Akşama doğru iki bölüm daha atarım. Okuduğunuz için teşekkür ederim aşklarımm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA OKULU
Hayran Kurgu[TAMAMLANDI] Bir omega yatılı bir okula yazılıyor fakat yazılırken birkaç sorun çıkıyor ve yanlışlıkla alfa ve beta okuluna düşüyor. ❗ cinsellik içerir❗ @MidoriDeku_LGBT kitap konusu bu hanımefendimize ait kendi yazacağın kitabın konusunu bana verd...