11

728 64 50
                                    

heeseung kafeye girdiğinde hep oturduğu şanslı olduğunu düşündüğü masaya gitti.
garsonu geri gönderdikten sonra arkasina yaslandi ve ellerini oynamaya basladi. bunu sadece cok gergin olduğunda yapardi.

üzerinde masaya yaklasan cocugun bakışlardan dolayı hissettiği bir agirlik vardı. bu elleriyle daha hızlı oynamasına sebep oldu. jake neredeyse masaya ulaştığında hizla terleyen ellerini kotuna sildi ve ayaga kalkti.

gülümseyerek "selamm" dedi. jake karsisinda gulumseyen sirin cocuga nasil olduğunu sorup oturdu.
"iyiyiimm , geldiğin icin teşekkür ederim" heeseung biraz daha durup unuttugu seyi hatırlayarak hızla konuştu "sen nasılsın"

'iyiyim bende asil ben çağırdığın icin teşekkür ederim gercekten çok sıkılmıştım'
ikisi bir sure oturup icecek soğuk bir seyelr siparis etmis ve etrafı incelemislerdi.

ikiside fazlasiyla gergindi. evet ilk defa yalniz kalmiyorlardi ama onlar spontane gelişen karsilasmalardi. ilk defa planlı bir şekilde sadece ikisi buluşuyordu.

artik ikiside sessizlikten sikildiginda konusmaya basladilar.
birbirleri hakkinda yeni şeyler öğreniyorlardi.

mesela heeseung jake in layladan önce başka bir köpeği olduğunuve layla'nin onun olumunden sonra hayatta kalan tek yavrusu olduğunu öğrenmişti. jake bunu anlatırken gözleri dolmustu ve heeseung fark etmeden kendini kalkip jake'in gözyaşlarını silerken bulmuştu.

biraz daha konustuktan sonra disarda dolasmaya karar verip kafeden ayrilmislardi.

parkta gölge bir cimenlige yan yana uzandilar. "geldigin icin teşekkürler jake gelmezsin sanmistim"
jake gülümsedi "bunu tekrarlayalım" jake'in cümlesiyle heeseung istemeden bir saskinlik nidasi cikardi.
"tekrarlayalim tabi" diyerek gulumsedi

uzun bölüm yazamamak gibi bir sorunum varve olmadi sanirimmolduğu kadar artıkbi de bunlarin konusmalarini yazmak istiyorum ama flört olarak konuşturamiyorum ondan bi ilerleme olmuyo help

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

uzun bölüm yazamamak gibi bir sorunum var
ve olmadi sanirimm
olduğu kadar artık
bi de bunlarin konusmalarini yazmak istiyorum ama flört olarak konuşturamiyorum ondan bi ilerleme olmuyo help

fam | heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin