Κεφάλαιο 5ο

58 7 3
                                    

Maria' pov

Μετά από ένα καταστροφικό βράδυ ο Λάζαρος και ο Γιώργος έφεραν τον Στίβεν στο σπίτι, γιατί καλά καλά δεν μπορούσε να περπατήσει..
Δεν μπορώ ακόμα να χονέψω αυτό που έκανε. Φυσικά και δεν τον ήθελα στο κρεβάτι μου. Τους είπα να τον βάλουν στο δίπλα δωμάτιο.
Όλο το βράδυ δεν κοιμήθηκα σκεφτόμουν αυτά που έγιναν και έκλαιγα.. Χίλιες φορές να μην παίρναμε το πρωτάθλημα, για να μην γινόντουσαν όλα αυτά.

Κοιτούσα το ταβάνι και έκανα διαφορες υποθέσεις, όταν μπήκε στο δωμάτιο ο Στίβεν..
Ήταν χάλια. Φαινόταν ότι έκλαιγε ασταμάτητα και τα μάτια του ήταν κόκκινα..
Σ: Καλημέρα αγάπη μου.

Είπε και ερχόταν προς το κρεβάτι. Σηκώθηκα απότομα..

Μ: Καλημέρα..
Σ: Πώς είσαι;
Μ: Εσύ θα μου πεις πώς είσαι με αυτά που έκανες και με έκανες ρεζίλι σε όλους!!
Σ: Δε φταίω εγώ..
Μ: Ποιος φταίει;;; Η Πολυξένη;;; Ή ο Τάσος;;; Ή ακόμα χειρότερα εγώ;;;
Σ: Η Πολυξένη που νομίζει...-
Μ: Εσύ φταις!!! Εσύ και μόνο εσύ!!! Ούτε συγγνώμη δε ζήτησες!! Ξες ότι δε μου αρέσουν αυτά Στίβεν!!
Σ: Ναι κάνε με να νιώθω και τύψεις!!!
Μ: Φυσικά!! Μα γιατί ζηλεύεις τους πάντες και τα πάντα;; Ακόμα και την Πολυξένη που της είπα σ' αγαπώ!!! Δηλαδή αν το πω σε κάποιον άντρα τι θα κάνεις;; Θα με σκοτώσεις;;;

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και άρχισα να λέω διάφορα..

Μ: Ή μήπως θα μου απαγορεύσεις να ξαναβγώ έξω, ή να μου σταματήσεις τη δουλειά μου;;
Σ: Μαρία σταμάτα πριν κάνω κάτι που δε θέλω!!
Μ: Και τι θα μου κάνεις δηλαδή!! Σιγά μη σε φοβηθώ κιόλας!!

Δεν έπρεπε να τα πω αυτά. Σαν να του ελεγα να μου επιτεθεί..
Με άρπαξε από τα χέρια και με κόλλησε στον τοίχο..

Μ: Στίβεν με πονάς! Σταμάτα το!
Σ: Δε θα μου ξαναμιλήσεις έτσι! Το καταλαβες;;
Μ: Δε θα μου πεις τι θα κάνω και θα σου μιλάω όπως θέλω!!!

Ούτε αύτο έπρεπε να το πω!!
Με έριξε στο κρεβάτι και μου έκελισε το στόμα. Με επιασαν τα κλάματα. Δεν ξέρω τι έπαθε.. Προσπαθούσα να μιλήσω, αλλά ήταν αδύνατο..

Σ: Αν θες να τα πάμε καλά δε θα μου ξαναμιλήσεις έτσι.

Απλά του ένευσα, για να αφήσει το στόμα μου, γιατί θα έσκαγα. Άφησε το στόμα μου και έπιασε τα χέρια μου. Τα έφερε πάνω απο το κεφάλι μου και άρχισε να με φιλάει. Πριν με φιλήσει είπε.

Σ: Τώρα ας περάσουμε ωραία και ας τα ξεχάσουμε αυτά.

Κούναγα τα πόδια μου. Δεν ήθελα να κάνω τίποτα με αυτόν τον άνθρωπο που παραλίγο να με πνίξει..
Μ: Στίβεν άσε με! Μην με ακουμπάς για όνομα του Θεού!

The coach Where stories live. Discover now