5. Bölüm

2.5K 157 74
                                    

Bölüm şarkısı
Beni Kendinden Kurtar
×××

Buralardayım ^^ sizi unutmadım unutmam, bölümleri yazmaya çalışıyorum. İyi okumalar çok çok öptüm kendinize çok çok iyi bakın. Tatilinizin tadını çıkarın <3

×××

"Elite'nin 4. sezonu yayınlanmış."

Oğuz'un mırıldandığı şeyi duyunca şaşırmıştım. Elite mi izliyordu?

"Elife mi izliyorsun?"

Melis'in sorduğu soru ile Oğuz bize döndü. Ardından resim hocamıza kısa bir bakış atıp konuşmaya başladı.

"Carla'ya bitiyorum."

"O kadar diyorsun. Ama Carla bu sezon yok."

Melis'in söylediği şey ile güldü.

"Sende izliyorsun sanırım?"

Oğuz'un sorduğu soru ile Melis çizdiği resimi bıraktı ve kollarını sıraya koydu. Tabii, konu pek ilgisini çekiyor.

"Sırf Manu için, diğer sezonları da bitirdim."

Oğuz bunu duyunca şaşkınlıkla ona baktı.

"Harbi mi?"

"Harbi."

Melis resimine geri dönerken Oğuz hala şaşkınlık içerisindeydi. Parmağımla alnına dokunup kendine gelmesini bekledim.

"Kendine gel, sen Oğuz Yılmaz'sın."

Söylediğim şey ile şaşkınlığını atlattı ve kahkaha attı. Bunu yapmasıyla kafamı önümde duran karaladığım kağıta çevirdim.

"Kusura bakmayın, hocam."

Resim hocası kafasını olumlu anlamda sallayıp resmine geri döndü. Oğuz'un tekrar konuşmasıyla bakışlarım onu buldu.

"Valla kafa kızsın ha, sevdim seni bacım."

"Eyvallah bacım."

"Bacıda olduk aga."

Önüne dönerken mırıldanması beni güldürdü. Önümde karaladığım şeyden kafamı kaldırıp diğerlerine baktım. Bazıları resimini güzelce çiziyordu bazıları ise benim gibi kağıtı karalıyorlardı.

Gözlerim Edis'i bulunca, dikkatlice resimine odaklandığını gördüm. Bu beni şaşırttı. Oğulcan da aynı şekilde resmini çiziyordu. Bunlar baya çiziyor gibi.

Bir de kendi önümde ki kağıta baktım. Evet arkadaşlar, karşınızda nasıl resim çizilinmez adlı çalışma. Teşekkürler.

Sessizce oflayıp kafamı sıraya koydum. Arkamızda oturan Cemal ve Selim'in konuşmalarına dikkat kesildim.

"Matematiği napcan?"

"Ne bileyim!"

"Bu sefer saklanmakla kurtulmazsın, sözlüyü sıfır gireceğim dedi eğer ödevi yapmazsan."

"Sevgili matematik lütfen artık büyü ve kendi problemlerini kendin çöz, problemlerini senin yerine çözmekten bıktım artık!"

Haklı cümlesi Cemal'i güldürdü. Kafamı sıradan kaldırırken Melis konuştu.

"Haklı bir isyan, ilk defa."

Selim'e hitaben konuşması ile Selim elini kalbine koyup kafasını eğdi.

"Eyvallah."

Melis'in ona inceden laf sokmasını aldanmayıp böyle karşılık vermesine güldüm. Komikti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Düşmanız Biz Seninle- Askıya Alındı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin