04.06.2022
"Nasıl yani seni arayıp sohbet mi ediyorlar?'' Kızım adam derdini al gel derman olayım dedi senin derdin hala programda. Ne demiş ünlü şair her güzel söze düş ama düştüğünü belli etme.
"Evet kimi sevgilisinden ayrılıyor kiminin sınav stresi var kiminin aile baskı, gelecek kaygısı tabi güzel şeylerde var aşkını itiraf etmek isteyen ya da özürler dileyip barışanlar oturduğum yerden millete İlaç dağıtıyorum anlayacağın." Ne güzel bir işti şarkı açıp arada espri yapıp şarkıyı bok eden bir sürü radyocudan sonra bu cidden ruha ilaçtı.
"Belki bir gün dinlersin daha iyi anlarsın ne demek istediğimi." Bir gün mü her gün dinleyeceğim artık alarm kur kızım akşam saat yedi Miraçla şifaya doğru...
"Merakla dinleyeceğim emin olabilirsin. Çok güzel düşünmüşsün ya daha dinlemeden hayran oldum. Farklı bir bakış açısı gerek ismi olsun gerek programı olsun daha neler vardır kim bilir." Anlatırsa bol bol dinlerdim ama gün doğmaya başlamıştı dükkanın önündeki sokaktan güneşin kızıllığı kendini belli ediyordu.
"Ben kalkayım artık biraz bile olsa uyuyum sana kolay gelsin. İyi geceler... yada güneş doğuyor iyi günler dinlerim." Cidden bu gece de bitmişti hem de az bir süre de olsa Miraçla sohbet ede ede.
''Sana da iyi günler o zaman görüşürüz.'' Baş selamı vererek eczaneden ayrıldı. Güneşin doğuşu dükkandan çok güzel görünüyordu. Bu gün çok yorulmanın üstüne bir de uykusuz kalmıştım. çırak işini ne kadar ertelemek zorunda kalsam da bu gün eczane teknisyeni işe başlayacaktı. Saat 9'da dükkanı ona emanet edip evime gidebilirdim.
Telefonumu elime aldığımda bildirim paneline Resul düştü.
Resul = Ben bu gün Nisaya çok mu rezil oldum ya.
Resul = Bir şey dedi mi hakkımda.
Açelya = Saçmalama kız sana ulaşamadığı yarım saatte kafayı yedi sence rezilliğine mi takılacak.
Resul = Çok mu üzüldü.
Açelya = Seni sevdiğinin farkındasın sence seven üzülmez mi ?
Resul = Maalesef :(
Açelya = Takma kafayı bunları halledersin sen biraz kalbini dinlesen sorun olmayacak ama tutturmuşsun ona layık değilim diye.
Resul = Haksız olduğumu söyleyemezsin hem bundan 2 sene önce resmen reddettim onu şimdi ona ulaşmaya yüzüm yok.
Açelya = İyi böyle ikiniz iki yandan acı çekin bir şey demiyorum.
Cidden artık bir sonuça varsınlar istiyordum ama elimden bir şey gelmiyordu.
Saat 9'a kadar bütün işlerimi bitirdim gelen giden dışında herhangi bir işim kalmamıştı. Bu gün Sevgi Sancak'a iğne vurulma işi vardı bir yanım yeni teknisyene söylemek istese de bir yanım Sevgi hanımla tanışma isteğiyle dolup taşıyordu.
Eczanemi yeni teknisyene emanet edip mahallenin sonuna doğru yürüdüm adrese göre evleri 2 kat 3. numaraydı. Merdivenlerden çıkıp kapıyı çaldım. Başta bir ses gelmedi sonra bir kaç takırtı oldu en son kapı açıldı. Miraç yeni uyandığı belli yüzüyle şaşkınca bana baktı.
''Evren.''
''Şey ben iğne için gelmiştim kullanımı için bilgi verecektim.'' Kullanılacak olan iğne için hastaneye gitmeye gerek yoktu evde aklı başında herkes yapabilirdi.
''Tabi buyur geç annem içeride.'' İçeri geçip ayakkabılarımı çıkardım Miraç'ın önüme koyduğu terlikleri giydim. Gösterdiği odaya doğru ilerleyip içeri girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLAÇ FREKANSI
Teen FictionAçelya Evren Kaya hayatının büyük kısmını çalışmaya ve başarılı olmaya adamış, çocukluk yıllarını hastalıkla savaşmak uğruna heba etmiş, ruhunun yaşının, olduğu yaşında yaşlı hisseden başarılı bir kadındı. Hayatına giren bir adamın yaralarla dolu ha...