Seviyorum ....
Seni çok sevdiğimden değil, senin için her şeyi yaparım.Seni kendime zarar verecek kadar seviyorum.Bu benim hikayem.
6. sınıfta hayatımda bir mucize oldu.
Bana yaklaştı ve dedi ki, "Sen evdede mi çok sessizsin?." Ondan uzaklaştım. Gelecekte ne olacağını nereden bilebilirdim?
Arkadaş olarak konuşmaya başladık.Sınıfa geldiğimden beri 3 yıldır en iyi arkadaşım olduğunu söyledi bana.Birine bu kadar yakın olmak beni çok mutlu etti...biri bana çok güvendi, her şeyi paylaştı... ..
Ama sonra her şey değişti.Ona karşı hislerim değişti.Uzak dur dediler,gidemedim.Her şeyi söyle dediler.Yaptım...dedim...
Gülerek karşıladı ama sonra davranışları o kadar değişti ki...... Kendime onu sevmeyeceğime söz verdim. Bir süre ona yazmayacağım. Ve yazmadım. 1 yıl geçti ve tekrar arkadaşça konuşmaya başladık.Sonra bazı hatalarımdan dolayı beni terk etti.Hatam onu kıskanmaktı...Ondan özür diledim ve bu hataları düzeltmeye başladım.Ama olmadı. .. "Medine,sen çok değiştin. Geçen seneye kadar sana değer verirdim ama bu sene hayır bana yazma saol'' deyip yaşama tutkumu öldürdü....
Bir süre sonra barıştık.Seni affettim dedi ama bana öyle davranıyor ki beni görünce selam bile vermiyor.Uzun zamandır yazmıyor.Ve şimdi anlıyorum bizim konuşmamızın sebebi benim ona yazmagimdi.. ...
Başka bir ortam, başka arkadaşlar, başka kızlar ve hepsine tanık olmak için aynı sınıf .....
Hep birinin beni anlamasını istedim ama asla.Kimse benim arkanda olduğunu söylemedi.Herkes bana unutmamı söyledi.
Sadece bir şey söylemek istiyorum, "Canını belə feda edecek sevdiyini unutmak kolay değil.Başka kızlarla görürken hiç değil.....💔
YOU ARE READING
SENI COK SEVIYORUM💔
RomanceSeninle yeniden arkadaş olmak için her şeyimi verirdim 💔