,,Sunoo tohle mi musíš vysvětlit." Usmál jsem za na zapoceného nesoucí láhev s vodou. ,,Nemusím. Je to jedno. Neřeš to prosím." Řekl a počkal až odemknu pokoj. Jay vešel ale já Sunooa nepustil. ,,Jungwone...'' Vydechnul a chtěl se dostat dovnitř. ,,Sunoo, já bych se ti nesmál. Přeju ti to.'' Usmál jsem se na něj a pustil ho. ,,Díky.'' Usmál se mezi dveřmi a obejmul mě. Jay jen seděl na posteli a žárlivě koukal. Sunoo mě pouštěl přesně když mu cinknul telefon. ,,Umm, já už budu muset. Mám sraz.'' Řekl když si přečetl zprávu a odešel.
,,Tak....'' Odmlčel se Jay.
,,Nedáš si nějaké pití.. Jestli víš co myslím?'' Zeptal se.
,,Alkohol?'' Vykulil jsem oči a on kývl.
,,To je přísně zakázané!'' Řekl jsem ale to už si mě přitáhl za zápěstí vedle sebe.
,,Na.'' Podal mi flašku poté, co se napil. Nechtěl jsem ho zklamat, tak jsem si vzal flašku Jinra a napil se.
,,Je to dobrý, ale promiň, nikdy jsem moc nepil.'' Usmál jsem se nejistě a on se zasmál.
,,Ale...'' Napil se. ,,Na věku nezáleží.'' Dal mi a já se zase napil.
Jak jsem řekl. Na alkohol jsem nikdy moc neulítal. Proto nejsem zvyklý a opiju se dřív než ostatní. Opřel jsem se o zeď, ke které byla přiražena Jayova postel. ,,Jsi v pořádku?'' Otočil se na mě Jay. ,,Uh jo. Jen mi je trochu blbě.'' Zašklebil jsem se a Jay se připojil k opírání o zeď.
,,Nevěděl jsem, že to na tebe až takhle působí.'' Zasmál se a dopil Jinro.
Koukal jsem do nicoty, když v tom mě vyrušil Jay. Vyndal z pod postele další flašku Jinra.
,,Poslední lok.'' Udělal psí očka a já vypil víc jak polovinu. ,,Páni. Ehm.'' Zakašlal jsem protože to pálilo v krku.
,,Nesmíš tolik najednou pabo.'' Usmál se Jay a dopil ten zbytek.
,,Ještě jednu a dám ti pokoj.'' Zamumlal a sahal pod postel. Jenže neudržel rovnováhu a kdybych ho nechytil tak by spadl.
,,Hyung to stač- *škyt* stačí.'' Vytáhl jsem ho zpět a podíval se na něj.
Jay pohl.
Z ničeho nic mi Jungwon sedl na klín. Moc jsem jeho mumlání nerozuměl ale vím že mluvil o tom, že bych neměl pít.Totálně jsem ignoroval jeho slova a přitáhl si ho do polibku.
ČTEŠ
High school loves [Jaywon] ✔
RandomAch ty středoškolské lásky. Každý už někoho má jen mladý Jungwon stále na svoji první lásku čeká. Žádná holka ho nechce, a ty co se mu líbily jsou zabrané. Jednou v září přibylo v Jungwonově třídě o 2 žáky víc. Hlavní ship: Jaywon Vedlejší shipy: Su...