5

3.9K 56 7
                                    


Ceza ne mi?Tabii ki beni sikmedi.Neden öyle bir şey düşünmüştüm ki?

Neyse.Cezamı söyleyeyim.Şu an babacığım Tamer ve şu orrrospu Ilgın gözümün önünde yiyişiyordu.Bir de yemek masasında,gözümün önünde!Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.

Birde bombayı söyleyeyim.Kalkmak istemiştim ve izin vermemişti.Böyle bir şey olamazdı.Benim o küçücük şakama karşı bu mu?

Biraz daha bu masada kalırsam kesin ağlayacaktım.Kalmalıydım.Kalkarsam olucaklardan korkuyor muydum?Pek değil.Ama tek yaptığım o olmuş olsaydı.

Birden küçük bir çığlık duydum ve onlara döndüm.Tam o iğrenç sesini kes diyecektim ki onu Taner'in tam ağletinin üstüne otururken gördüm.

Tamam,bu son noktaydı.Beni ne zannediyordu ki?Gidecektim.

Ayağa kalkmam ve odadan çıkmam bir oldu.İçerden Taner'in bağırışlarını duyurdum ama umrumda değildi.

Yaptığı şey cidden affedilmezdi.Bunu bana nasıl yaptı aklım almıyor.Ben onu severken onun bana yaptığı bu şey...

Odama gelip kapımı hızla çarptım.Benim gönlümü alana dekte odadan çıkmayacaktım.

Biraz sonra Taner'le ismi lazım değil kadının kavga etme seslerini duydum.Daha doğrusu Taner'in kıymetli sevgilisi Ilgın'ın tiz ve bok gibi olan sesini...

Her neyse,umrumda değildi.Sonuç olarak olması gereken buydu.Hatam yok denilemezdi ama o iki şeytanın yanında melek gibi kalıyordum.

Ses kesilince gıcık kadının evden gittiğini anladım.Eveettt o salak gittiğine göre macera başlıyor.Şu an ilk kez kavga ettikleri için-ve bu benim sayemde-çok mutluydum.

  Ama hiçbir şeyden haberi olmayan masum bir çocuk gibi davranıcak ve onun yaptığı şeyden pişman olmasını sağlıyacaktım.

Taner'in ayak seslerinden buraya yaklaştığını anlayabiliyordum.Hızla geldi ve kapıyı çalmaya başladı.

"Çınar hemen aç şu kapıyı!"

Hemen üzgün bir çocuk havasına girdim ve cevap verdim.

"Sen bana böyle kızgınken ve bana bağırırken kapıyı açamam."

"Lan sen benimle dalga mı geçiyorsun?Bunu o kadar şey yapmadan düşünecektin.Şimdi.Hemen.Aç.Şu.Kapıyı!"

Al işte,yemedi!Senin oyunculuğuna tüküreyim Çınar.

"Ya tamam açıyorum!Ama düzgünce konuşacağız.Tamam mı?"

"Tamam sen bir aç şu kapıyı."

Ayh hadi açıyorum.Öldürücek değil ya?

Kilidi yavaşça çevirdim ve kapı kolunu aşşağı indirdim.Kapıda küçük bir aralık açarak dışarı baktım.

Hay Maşallah!Şu an gördüğüm görüntü çok güzeldi.Taner şu an önü tamamen açık bir gömlekle duruyordu.Altında ise her zaman giydiği siyah kotu vardı.

Tamam sakin Çınar sakin.Adama trip atıcam derken götünü kaptırma yavrum.

Ben orda dikilmiş onu izlerken o bir sen kapıyı son hızıyla itti ve beni kucağına aldı.

"Ayh noluyo noluyo!"

"Miniğim yaramaz çocuklar cezasını çekmeli değil mi?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin