Pohled CarolineUž je to jeden měsíc, co jsem tady. Za tu dobu tu byl James každý den, nosí mi krev a nosí mi jídlo. Nemůžu říct, že by se náš vztah zlepšil, ale konečně jsem mu uvěřili, že mu na miminku skutečně záleží. Před týdnem mi James řekl, že si Klaus myslí, že jsem mrtvá. Neskutečně moc mi to ublížilo, protože já nechci, aby kvůli mně takto trpěl. On mě skutečně miluje a teď si myslí, že jsem mrtvá. Taky jsem přemýšlela, proč sem ani jednou nedorazila Charlotte, když jsem se na ni ptala Jamese, tak mi nechtěl odpovědět.
Zrovna jsem ležela v posteli, když se najednou ozvala strašná rána a já jsem se lekla. Co to zatraceně bylo? Do místnosti najednou vtrhl James a hned stál u mě.
,,Někdo na nás útočí. Musím tě dostat do bezpečí," řekl starostlivě James, až mě to překvapilo, v ten moment mě vzal do nàruce a upíří rychlostí se mnou zmizel. Došli jsme do sklepa. ,,Zůstaň tady, já jdu nahoru, určitě budou hledat mě. Ale neboj se, nikdo se sem nedostane a nikdo kromě mně a Charlotte o tomto místě neví."
,,A kde je Charlotte?" zeptala jsem se hned, ale potom mi došlo, on chce jít nahoru. ,,Nechoď nahoru, co když tě zabíjou? Neříkal jsi, že chceš, aby naše dítě mělo oba rodiče a ne jenom jednoho?"
James se na mě podíval a smutně se pousmál. ,,Nikdy jsem nikomu neřekl, že budu mít dítě. Nikdo o tobě neví, pokud zemřu, tak se vrať ke Klausovi, ale řekni našemu dítěti, že jsem ho miloval a nikdy jsem ho nechtěl opustit," řekl tiše a já jsem se na něho překvapeně podívala. ,,Mám tě rád, Krásko. Měl jsem tě svým způsobem rád, už na úplném začátku. Dávej na sebe pozor."
Najednou jsem se rychle zvedla a rozběhla jámě se k němu. Obejmula jsem ho, ale on v ten moment udělal něco, co jsem nečekala. Políbil mě. Ale já jsem se nebránila. Možná je to naposledy.
,,Dávej na sebe pozor, at mně i našemu dítěti ukážeš tu lepší svoji část" šeptla jsem tiše. On pouze přikývl a potom upíři rychlostí zmizel.
***
Pohled Klause
Stál jsem před sídlem toho hajzla, útočili jsme na něho. Chci ho zabít. Chci pomstít svoji lásku. Caroline neměla zemřít, nezasloužila si to, konečně mohla mít dítě a byla šťastná. Vedle mě stal Elijah s celou moji rodinou. Za námi stala dvojnička, ta otravná čarodějka, Tyler, Stefan a Damon. Všichni jsme chtěli pomstít Caroline.
Musel jsem najít Jamese. ,,Niklausi, podle mě ten zbabělec už dávno utekl" křikl Finn a Freya se ho snažila magicky najít, dokonce tu byla i Davina a Marcel.
Mračil jsem se. Ale potom Rebekah šokovaně zalapala po dechu. ,,Uvědomuješ si, že to já Caroline nezabil? Proč bych zabíjel někoho kdo mi měl dát ten největší dar?" před námi se objevil James. ,,Ale možná by ses měl zamyslet nad tím, kdo do této situace dostal Caroline?"
,,SKLAPNI! Kvůli tobě odešla společně s tou tvoji otravnou přítelkyni, kdyby nikdy neodešly, tak by obě byly živě a Caroline by byla stále u mě v bezpečí" řekl jsem bolestně.
James se na mě zvláštně podíval. ,,Tak mě zabij, ale já za to nemůžu. Není to moje chyba co se stalo Caroline" řekl tiše a zavřel oči. Asi čekal na smrt, ale já ho pouze odhodil.
,,Zůstaneš a budeš žít s myšlenkou, že tvoje jediná šanci mít dítě je pryč" štěkl jsem chladné.
,,Ty ho skutečně ušetříš?" zašeptal šokovaně Kol a já přikývl. ,,On skutečně a oficiálně zešílel."
Já jsem ho už potom ignoroval, musím odejít a nikdo nebude vědět kam jsem odešla. Chci být už navždy sám a odloučit se od rodiny, i když to znamenalo opustit Hope.
ČTEŠ
Unesená✔
FanficCaroline unesou, protože zjistí, že ji miluje Niklaus Mikaelson. Caroline si zažívá nejhorší období života zneužívá ji vůdce této upíří partičky, pálí a o krvi už neslyšela několik týdnů. Je slabá a ztrácí naději na její záchranu. Klaus se vrátí do...