Maria's pov
Πέρασε ακόμη μία ώρα και ο Τάσος πουθενά. Τι παίζει με αυτόν τον άνθρωπο; Τελικά πήρα την Πολυξένη τηλέφωνο, να δω άμα γύρισε.
Π: Γεια σου Μαράκι, τι έγινε και παίρνεις τόσο αργά;
Μ: Πολυξένη.. ο Τάσος λείπει εδώ και ώρα, λες να έπαθε τίποτα;
Π: Α όχι δεν έπαθε τίποτα, μόλις έφυγε από εδώ, έρχετε σε λίγο.
Μ: Τι έκανε αυτός σπίτι σου;
Π: Να.. βλέπεις.. εμμ.. απλά είχε ξεχάσει τη ταυτότητα του και το πάσο του για το γήπεδο και για αυτό ήρθε σπίτι μου!
Μ: Α εντάξει ανησύχησα!
Π: Μην αγχώνεσαι δεν έγινε τίποτα!
Είπε και μετά ακούστηκε μια αντρική φωνή από πίσω. Τι στο καλό;
Μ: Είσαι με κάποιον;
Π: Ο-οχι όχι! Η τηλεόραση παίζει!
Είπε και γέλασε αμήχανα.
Μ: Καλά, εντάξει, τα λέμε.
Της είπα μονότονα και το έκλεισα. Όλο μυστήρια και ο ένας και ο άλλος. Μετά από αυτό άκουσα να ανοίγει η πόρτα.Τ: Μαρία;
Μ: Γεια σου Τάσο. Έγινε κάτι και έφυγες;
Τ: Ναι σου είπα ήρθε ένας φίλος και έπρεπε να τον δω!
Είπε αρκετά ενοχλημένος.
Μ: Εντάξει, γιατί η Πολυξένη μου είπε ότι ξέχασες το πάσο σου και την ταυτότητα σπίτι της.
Αντε να δούμε τι θα απαντήσει.
Τ: Ναι μετά το συνειδητοποίησα.. όλα καλά; Βαρέθηκες μήπως;
Μ: Η αλήθεια είναι πως ναι βαρέθηκα.
Όταν το είπα αυτό με κοίταξε πονηρά και με κόλλησε στο τοίχο.
Τ: Συγγνώμη αγαπη μου που σε άφησα μόνη. Σου υπόσχομαι ότι τώρα δεν θα σε αφήσω.Είπε και άρχισε να με φιλάει. Όσο πήγαινε το φιλί γινόταν πιο βαθύ. Αφού χόρτασε άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και τους ώμους κάνοντας να με διαπεράσει ρίγος. Όταν σταμάτησε άρχισα να του φιλάω εγώ τον λαιμό και του άφησα σημάδια. Με σήκωσε και τύλιξε τα πόδια μου στην πλάτη του και με οδήγησε στο δωμάτιο. Έκλεισε τα φώτα και άρχισε πάλι να με φιλάει...
9:00πμ
Ξύπνησα και είδα την ώρα. Ήταν πολύ νωρίς! Κοίταξα γύρω μου και είδα τον Τάσο να κοιμάται γαλήνια και τα ρούχα μας τριγύρω.. Τα ρούχα μου όμως τα έχω στη Πολυξένη! Χαζομάρα! Ξαφνικά ξύπνησε ο Τάσος.
Τ: Καλημέραα
Μ: Καλημέρα!
Τ: Αγάπη μου θες να σου δώσω κάποια ρούχα;
Μ: Ναι αν γίνεται.Ντύθηκε εκείνος και μετά έδωσε ρούχα και σε εμένα. Πήγα πλήθηκα και όταν βγήκα από το μπάνιο πήγα στη κουζίνα. Ο Τάσος είχε ήδη κάνει πρωινό οπότε φάγαμε.
Μ: Τάσο.. νομίζω πρέπει να πάω να ξεκαθαρίσω το πράγμα με τον Στίβεν
Τ: Ναι αυτο ήθελα να σου πω και εγώ. Απλά δεν ξέρω αν η Πολυξένη δεχτεί να πάει αλλά εγώ στο λέω από τώρα ότι δεν έρχομαι!
Μ: Εντάξει δεν σε πιέζω.. για την Πολυξένη θα δω τι θα κάνω.
Τ: Εντάξει.
YOU ARE READING
The coach
Teen FictionΗ Μαρία είναι μια κοπέλα 24 χρονών και προπονήτρια της ΑΕΚ. Μετά από μια απογοήτευση με τον Πέτρο Μάνταλο ψάχνει να βρει απεγνωσμένα αγάπη από τον τωρινό σύντροφο της Στίβεν Τσούμπερ. Όμως είναι αυτό που πραγματικά θέλει; Η Μαρία είναι επίσης και βο...