*
"Ben yaramaz ve kötüyüm."Hafifçe sırıtarak,giydiğim mini etekten belli olan beyaz;biçimli bacaklarımı gözler önüne serercesine ayak ayak üstüne attım.Lalisa'nın değişmeyen surat ifadesi gayet monotonken,sevgilisinin yaramaz bir kedicik oluşunu umursamıyor gibi gözüküyordu.Elimdeki viski dolu bardağı;oturduğum koltuktan dengesiz bir hareketle kalkarken kafama diklemiş,ardından sertçe masaya indirerek dudaklarıma tehlikeli bir sırıtış yaymıştım.
"Seni çok fena istiyorum,kızım."Dudaklarımın kenarına bulaşan viskiyi umursamadan Lisa'nın kucağına oturmuş,kollarımı dengesizce boynuna sarmıştım.Kafamı hafifçe yana yatırarak dolgun dudaklarında oynattığım dudaklarıma gelmeyen karşılıkla sinir katsayım artışa geçerken sinirlendiğimi saç diplerimden parmak uçlarıma kadar hissediyordum.
Sert bir üslup ile,tutku dolu bir şekilde öptüğüm dudaklarına tüm ağzımdaki viskiyi bulaştırmış,yaramazca elimi sertçe çenesine koyarak sıkmıştım.Dolgun dudaklarını her emişimde,boşta kalan elimle teninin açıkta olan kısımlarını tırnaklıyor;tahrik edici hareketlerle aktif hale getirmek istiyordum onu.
"Derdin ne!"Tutku dolu öpücüğüme karşılık gelmeyince öfkeyle parıldayan göz bebeklerimle ve yükselen sesimle karşılık verince;Lalisa umursamazca omuz silkti.Uzun parmakları;mini eteğimden kucağında olan kalçamı sıkarken,hafifçe yutkunmuş gözlerine bakmıştım.
"Miyavla,kedicik."Kadife ses tonu;içime her işlediğinde bel altım karıncalanırken,tenime temas eden sıcacık kesik nefesi beni delirtiyordu.Siyah saçından aldığım bir tutamı işaret parmağıma dolarken yaramazca dudaklarını tekrar öpüşüm;kucağındaki ateşli sürtüşmemiz sevişmemizi etkiliyordu iyi yönden.
"Kötü kaltak."Saçlarımı tek omzuma atarak kollarımı boynuna dolamış;dudaklarına nefesimi vererek şımarıkça fısıldamışken,elleri kalçamdan öne doğru kaydı.Tahrik edici derecede sözcükler söylemek istiyor;hiç durmamasını yeğliyordum.Sert bir anneciğe sahip olma fikri bile ıslatıyordu beni.
"Annecik,sinirlendi.Yoksa kendisine kaltak denmesini sevmiyor mu?"Hala sabrını denercesine gözlerine yaramazca bakarken;ateşli bir tavırla alt dudağımı gözlerine baka baka dişledim.
"Bu lafları sana yedireceğim!"Sert ve haşin ses tonu içime işliyorken;hızla bedenimi kaldırmış,beyaz bacaklarımı ince;çıplak beline sarmama sebep olmuştu.Ateşli öpüşmemiz gittikçe uzuyorken,yaramaz dokunuşlarımız tenlerimizde boy gösteriyor;odayı minik iniltilerimiz dolduruyordu.
Bedenimi sert ve hızlı bir şekilde tezgahın üstüne bırakırken;önüne gelen saçlarını sırıtarak çekiyordum.Yarım atletimin ince askısını hızla düşürmüş;beyaz tenime minik öpücükler bırakırken kafasını bastırıyor;tatlı tatlı inliyordum.Tıpkı bir kedicik gibi.
"Mmmh,annecik?"Öpücükleri tutkusunu arttırırken;sarhoşluk etkisi yaşatırken hızla sıyırıp attığı yarım atletimle açıkta kalan minik göğüslerimi avuçlarının içine aldı.Dudaklarındaki yaramaz sırıtışla;göğüslerime dokunuyor,pembe,dikleşmiş göğüs uçlarımı parmaklarının ucunda eziyordu.
Dişlerinin arasına aldığı göğüs ucumla kafamı geriye atarken;tezgaha tutunuyor,bedenimi yay gibi geriyordum.Verdiği zevk beni delirtirken dudaklarımdaki zevk dolu;varla-yok arası gülümsememle kafasına bastırıp inledim.
"Ahhm,annecik,,durma!"Lalisa,benden aldığı güçlendirici sözcüklerle öpücüklerini göbeğime indirmiş;gittikçe aşağılara gidiyordu.Düşük bel,oldukça kısa kot eteğimin düğmesini açarken dudaklarıma bıraktığı ateşli öpücükle başım döndü.
"Yaramaz kedicik,bugün yorgunluktan miyavlayamaz hale gelecek."Hafifçe fısıldamış;sıcacık nefesini tenime bırakmıştı.Hızla indirdiği eteğimi yerle buluşturmuş;beyaz bacaklarımı büyük bir açıyla aralayarak eğilmişti.Kafasını bacak arama geçirmiş;parmaklarıyla yaramazca kızlığımla oynarken tatlı tatlı inliyor,gözlerimi kapatıyordum.
"Mmmh,,"Aralık dudaklarımdan kaçan iniltiyle Lalisa iç çamaşırımı yana kaydırarak uzun ince;taptığım parmaklarını kızlığımın duvarlarına geçirirken minik bir çığlık atarak yaptığı hızlı gel-gitlerle kendimden geçtim.
Ritmi oldukça hızlı olan parmakları;zevkten kafayı yedirtirken sallanan göğüslerimle elimi saçlarının arasına geçirdim.
"Mmh,çekil!"Lalisa,bacaklarımdaki zevk dolu titremeyi görüp sırıtırken;hafifçe yana çekilmişti şaşkınlıkla.Bedenim kuvvetli zevk dalgasıyla kasılırken dudaklarımı dişliyordum.Kafamı geriye atarken,yay gibi gerilen bedenimle minik bir zevk çığlığı bıraktım.
Lalisa'nın çıkık köprücüklerine yapışan hızlı zevk sularımla gözlerimi yorgunlukla açmış;olduğum yerde nefesimi düzenlemeye çalışmıştım.Lalisa,sırıtarak bakıp parmağı yardımıyla suyu ağzına götürürken;yorgun bedenimle aldığım peçeteyle zevk sularını sildim.
"Pardon,,"
Bu yaptığım hareketle yüzü düşmüşken;göz bebekleri sinirle parıldadı.
"Sana ne yapacağını söyleyen oldu mu,aptal uke!"
Hiç beklemediği bir anda bedenine sarılarak kafamı boyun çıkıntısına sakladım.Vanilya kokusunu içime çekip gözlerimi huzurla kapattım.
"Seni seviyorum annecik."
"Ben de seni aptal bebeğim."
*