Lux Bonteri, Onderon képviselője egyik kezében bort, míg a másik kezében kettő boros poharat tartott fejjel lefelé. Türelmetlenül tekintett a nyüzsgő világra néha téli kertül szolgáló jelenleg fedetlen teraszáról. Leginkább otthonából származó egzotikus növényeket tartott otthonában, de nem sok számmal, leginkább a biztonsági kamerák előtt tartva. A szürke bársony kanapé melletti kristály teázó asztalra lerakta halk koccanással a három üvegből készült tárgyat. Mint egy türelmetlen kisgyerek, újra körbe kémlelt miközben öntötte ki a vörösbort. Már kezdett volna aggódni, amikor szinte már halhatatlanul halk puffanást hallott a háta mögötti terasz peremén. Mire már oda kapta tekintetét mosolya szinte fülig ért. Ahsoka leugorva egy kecses mozdulattal a peremről már lágy mosollyal az arcán lépett a fiatal szenátorhoz. Lux szinte már futó lépéssel haladt a lányhoz ki amint a fiú közelébe lépett nyakába ugrott kacagva. A szenátor elkapva, megpenderítette a padawant levakarhatatlan mosollyal az arcán. Amint Ahsoka talpai a földön voltak Lux már azonnal kapott is az alkalmat és egy érzelemdús csókkal illette a késve érkezett jedit.
- Késtél - jelentette ki Lux sértődést tettetve még mindig a togruta derekát fogva.
- Te rázz le magadról kettő mestert, úgy hogy még járőrözni is be akartak volna fogni - forgatta kék szemét Ahsoka miközben körbe fonta kezeivel hátulról a szenátor nyakát. - Ne haragudj - nézett fel amennyire csak tudott megbánó tekintettel. Lux akármennyire is akarta tartani magát álcájához nem tudott oldalra nézve sunnyogó mosoly alakult ki arcán.
- Rád nem tudnék - sóhajtott, majd adott egy újabb csókot és elengedte szerelmét elindulva a poharakhoz. Ahsoka szinte levágva magát a kanapéra ki is vette a bort a fiú kezéből. Amint Lux is helyett foglalt a togruta ráhajtotta fáradt fejét a szenátor vállára, majd egy pillanatra lehunyta szemét. A szenátor átölelve a padawant kortyolt bele a pohárba.
- Csak nem Kenobi, és Skywalker mesterrel voltál ma küldetésen? - nézett le a lányra halványan mosolyogva, simogatva az oldalát.
- Bárcsak - sóhajtott újra egyet fáradtan a padawan - Nagyjából egy két órája tértünk vissza diplomáciai küldetésről Plo mesterrel, és Kenobi mesterrel - ivott bele ő is a borba.
- Akkor már mindent értek mi ez a nagy kimerültség - vonta közelebb magához a lányt, majd halkan megpuszilta a fejét - Skywalker mester nem gyanakszik? - kérdezte aggódóan.
- Ő mindig mindenhol - lötykölte körkörös mozdulattal a pohárban a bort - Természetesen akármikor meghallja a nevedet vérbe szökik a szeme, de vannak dolgok amiket nem lehet megváltoztatni - terhelte jobban fejével a szenátor vállát. Lux csak jólesően felnevetett. Tudta veszélyes az effajta játék, de úgy érezte ez a kapcsolat megér ennyit, sőt még többet is. Ahogy érezte Ahsoka feje egye inkább csak dől előre, kivette kezéből a poharat, majd a saját pohara mellé tette az asztalra. Átölelve, halkan kuncogva dőlt el a kanapén magával húzva a togrutát, majd végül elterülve a kanapén Ahsoka békésen tudott elaludni a mellkasára feküdve.
ESTÁS LEYENDO
Star Wars - Clone Wars/Rebels Oneshot
Ciencia FicciónHa szeretnéd, hogy kedvenc karaktereidről írjak jelezd kommentben! #1 Rebels - 2020. 05. 31.